برنامه یاد بعضی نفرات
 
28 دی ماه در تالار وحدت و همزمان با کنسرت «یادمان بابک بیات»
«مانی رهنما» به استاد «بابک بیات» نامه نوشت
موسیقی ما – خواننده قدیمی موسیقی کشور، در حالی جدیدترین اجرای خود را در تهران روی صحنه می‌برد که برنامه ریزی های ویژه‌ای برای روز این کنسرت انجام شده است.

به گزارش «موسیقی ما»، مانی رهنما در تاریخ 28 دی ماه در تالار وحدت به اجرای برنامه خواهد پرداخت تا در کنسرتی که «یادمان بابک بیات به روایتی نو» نام گذاری شده است، با همراهی یک ارکستر بزرگ به اجرای برنامه بپردازد.

مانی رهنما صبح امروز در گفتگو با سایت «موسیقی ما» درباره این کنسرت، برنامه ریزی‌ها و محتوای پیش بینی شده برای شب 28 دی ماه گفت: «این کنسرت وظیفه‌ای بود برای من که باید انجامش می دادم. چه در بیان احساسم به دوستان و هواداران و چه در یادمان استاد بابک بیات.»

رهنما ادامه داد: «قرار بود این کنسرت در آذرماه و همزمان با سالروز درگذشت استاد بیات روی صحنه برود ولی برخی ناهماهنگی‌ها و مشکلات در رزرو سالن باعث شد تاریخ برگزاری این برنامه دستخوش تغییراتی شود. حقیقت‌اش را بخواهید برای این کنسرت نیت کرده بودم و بعد از عدم هماهنگی سالن برای برگزاری در سالروز درگشذت استاد بیات، نتوانستم از نیت‌ام بگذرم. در این کنسرت نامه ای به استاد بیات نوشته ام که قرار است به صورت نریشن در حین اجرای کنسرت در سالن خوانده و پخش شود و درد دل همه این سالها با استاد بیات را در این نامه داشته‌ام و حدود 16 قطعه دراین کنسرت اجرا خواهد شد.»

رهنما درباره ارکستری که در این اجرا قرار است ساز بزنند نیز گفت: «تعدادی از بهترین ها در کنارم در این کنسرت ساز خواهند زد. امیدوارم خوب صدا دهد و اجرایی خوب را برای علاقمندان در سالن داشته باشیم.»

رهبری و تنظیم آثار برای ارکستر این کنسرت را «علیرضا شمس اسکندری» بر عهده دارد.

هومن نامداری (کلارینت، سکسفون)، آرین کشیشی (بیس گیتار)، حمزه یگانه (پیانو)، درشن آناند(طبلا)، محمد شعبانی (پرکاشن)، امین طاهری (درامز)، فرمهر بیگلو (ویلن)، رایین نورانی (ویلن)، کوشا صرافی گوهر (ویولا)، ارسلان علیزاده (ویلنسل)، فؤاد الهی قمشه‌ای (اوودو. گیتار)، علیرضا خسروی (پرکاشن. تیمپانی)، سجاد نوروزی (پرکاشن)، امیرعلی رحمانی (پرکاشن)، عرفان قوی قلب (پرکاشن)، نسترن قاضیانی (هم خوان)، آرزو فتحی (هم خوان)، امید تاجدوست (هم خوان)، مصطفی کرمی (هم خوان)، مازیار واحدی (هم خوان)، سهیل صارمی (کیبورد)، ژوبین عسگریه (دیجیریدو)، سعید مجازی (دیجیریدو)، آرش رستگارزاده (دیجیریدو)، اوستا سواد جان (دیجیریدو)، آریا آروندی (دیجیریدو) و…از جمله نوازندگان و موزیسین‌هایی هستند که در ارکستر مانی رهنما را همراهی می‌کنند.

کنسرت 28 دی ماه این هنرمند به تهیه کنندگی «اشکان اقوامی» روی صحنه می رود و این برنامه تحت امتیاز موسسه «تصویر موسیقی» برگزار خواهد شد.

بلیت فروشی این برنامه از طریق سایت http://0098ticket.com/ انجام می شود و علاقمندان می توانند برای تهیه بلیت از طریق این سایت اقدام نمایند.

گزارش ویدئویی سایت «موسیقی ما» از حاشیه و متن تمرین این کنسرت را در ادامه می بینید:
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 دی 1394 - 11:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 دی 1394 - 07:48

درود بر شما دمتون گرم که از مانی رهنما می نویسید مگه چند تا خواننده مثل مانی رهنما و حامی داریم؟ از شما خواهش می کنم تاریخ دقیق انتشار آلبوم ایشان رو هم بگید که ما هواداران بی صبرانه منتظریم.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «مانی رهنما» به استاد «بابک بیات» نامه نوشت | موسیقی ما