برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده باسابقه پاپ پس از آلودگی هوای تهران دلیل دیگری برای مهاجرتش عنوان کرد
مانی رهنما: ایران خسته کننده است
موسیقی ما - «مانی رهنما»، خواننده باسابقه موسیقی پاپ، به تازگی در یک لایو اینستاگرامی صحبت‌های جنجالی مطرح کرده است که داستان مهاجرت او را وارد فاز تازه‌ای می‌کند. به گزارش «موسیقی ما» اواخر تیرماه بود که خبر مهاجرت مانی رهنما و همسرش «صبا راد» به کشور ترکیه در فضای مجازی منتشر شد. او حدود ده روز بعد در یک ویدیو به توضیح دقیق‌تر این موضوع پرداخت و در آن ویدیو دلیل مهاجرت خود را موضوع آلودگی هوای تهران عنوان کرد. اما مانی رهنما اخیراً در یک لایو اینستاگرامی صحبت‌های انتقادی درباره ایران مطرح کرد که به نظر می‌رسد حقیقت ماجرای مهاجرت او و همسرش به ترکیه همین مسائل باشد.
 
لایو مانی رهنما و همسرش درباره مقوله مهاجرت بود که او در بخشی از آن گفت:«وطن جایی است که تو احترام و حق مساوی داشته باشی. وطن جایی است که شما احساس درونی آرام داشت باشید. کل کره دنیا وطن انسان است. اینطور نیست که فکر کنیم چون ایرانی هستیم باید تا آخر عمر و در این خاک با آخرین نگاه مضطرب چشممان را از دنیا فرو ببندیم. ما اگر بخواهیم زندگی کنیم و تجربیات دیگری در کشورهای دیگر داشته باشیم هیچ کار سختی نیست. فلش من دیگر رو به طرف ایران نخواهد بود. من خسته شدم و ایران خسته کننده است. من بعد از بیست و پنج سال یک بیمه تامین اجتماعی نداشتم و خوانندگان پاپ یک صنف واحد نداشتند. بسیار کار در آنجا سخت است و هیچ آینده‌ای برای اصحاب موسیقی نیست و داریم می‌بینیم که چگونه تک تک این عزیزان را از دست می‌دهیم. اگر ایران می‌توانست رضایت من را برای فضایی که در آن می‌خواهم حرکت کنم جلب کند هرگز از آن بیرون نمی‌آمدم. ایران فضای بسیار بسته‌ای پیدا کرده است و نمی‌دانم تا کی می‌خواهد ادامه پیدا کند. به دلیل اینکه آن نوع موسیقی دیگر کاربردی برای آن جغرافیا ندارد. بی مهری زیاد است و واقعاً سخت است که هر روز صبح با یک خبر ناراحت کننده بیدار شوید. این یک کلیشه است ولی یک پایان تلخ بهتر از تلخی بی پایان است.»
 
این اظهارنظرهای مانی رهنما که تا حد زیادی متناقض با صحبت‌های قبلی او بود تکلیف تصمیم‌های او برای آینده را مشخص کرد. البته صبا راد ماه گذشته در قالب چند پست اینستاگرامی داستان مهاجرت خود و همسرش را روایت کرده بود. از آن پست‌ها و بیان این نکته که تمامی وسایل و خانه‌ای که آنها داشتند را فروختند می‌شد این برداشت را کرد که بعید است سفر آنها بوی بازگشت داشته باشد.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 شهریور 1399 - 14:40

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مانی رهنما: ایران خسته کننده است | موسیقی ما