برنامه یاد بعضی نفرات
 
کوچ اهالی موسیقی از کشور ادامه دارد
«مهدی مدرس» از ایران مهاجرت کرد
موسیقی ما در ادامه موج مهاجرت اهالی موسیقی از کشور، «مهدی مدرس» هم از ایران رفت. این خواننده پاپ از چند وقت قبل در صفحه اینستاگرامش اعتراض‌هایی را نسبت به ممنوعیت فعالیتش منتشر کرده بود اما امروز رسماً خبر از مهاجرتش داد. او قرار است به زودی در مصاحبه با یکی از رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور توضیحاتی را درباره این اتفاق اعلام کند. مهدی مدرس فعالیت‌ حرفه‌ای خود در موسیقی را از اواخر دهه هفتاد آغاز کرد و در دهه هشتاد توانست ضمن انتشار آلبوم و تک‌آهنگ، کنسرت‌هایی را هم در نقاط مختلف کشور برگزار کند.
 
روند پرکاری مهدی مدرس تا نیمه‌های دهه نود هم ادامه داشت ولی رفته رفته تعداد اجراها و آثار او کمتر شد. اتفاقی که به گفته خودش و براساس پست‌هایی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است به دلیل ممنوعیت فعالیت‌های رسمی‌اش بوده است.
 
چندی پیش هم خبر مهاجرت «مانی رهنما» و همسرش «صبا راد» بازتاب زیادی داشت. این خواننده باسابقه اواخر سال گذشته عازم ترکیه شده بود و شواهد نشان می‌دهد که او قصد بازگشت به ایران را ندارد. حالا مهدی مدرس دومین نفری است که عازم این سفر شده و مسیر دیگری را انتخاب کرده است.
 
خبرهای غیررسمی و تأیید نشده‌ هم حکایت از آن دارد که «مهراد جم» هم قصد مهاجرت از ایران را دارد. خواننده جوانی که اتفاقاً طرفداران زیادی هم در داخل کشور دارد و سال گذشته پیش از شیوع کرونا به موفق به برگزاری چند کنسرت هم شد و اکنون باید دید چه آینده‌ای در انتظارش است.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 مهر 1399 - 17:06

دیدگاه‌ها

سه شنبه 29 مهر 1399 - 09:37

افراد نخبه مثل دکترها و پزشکان و استادان دانشگاه و نظریه پردازان علوم انسانی و مانند این ها از کشور نروند حالا رفتن بازیگران و بازیکنان و مطربان هیچ اشکالی ندارد

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «مهدی مدرس» از ایران مهاجرت کرد | موسیقی ما