برنامه یاد بعضی نفرات
 
5 اسفند با همراهی پیانوی رضا تاجبخش
مانی رهنما کنسرت «شب گل و صدا» را روی صحنه می‌برد
موسیقی‌ما – خواننده آلبوم «تموم شد ترانه» که اواسط دی ماه امسال در سالن فرهنگسرای نیاوران روی صحنه رفته بود، بار دیگر با تمدید این اجرا، در تاریخ 5 اسفندو با همان رپرتوار به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

به گزارش«موسیقی‌ما»، مانی رهنما که دی ماه امسال با حضور صبا راد و همراهی پیانوی رضا تاجبخش روی صحنه رفت، بار دیگر با تمدید این کنسرت، در تاریخ 5 اسفند در همین سالن به روی صحنه خواهد رفت. مانی رهنما صبح امروز در گفتگو با سایت «موسیقی ما» درباره اجرای جدید خود گفت: «به دلیل اینکه در کنسرت قبلی خیلی‌ها نتوانستند در سالن حضور داشته باشند همان رپرتوار قبلی را اجرا می‌کنیم و همان آلبوم پیانویی و تک قطعاتی که در سالیان قبل مورد توجه قرار گرفته است را اجرا خواهیم کرد.»

مانی رهنما درباره آخرین وصعبت آلبوم و آثار جدید خود نیز توضیح داد: «همه کارها تکمیل و دراختیار تهیه کننده آلبوم آقای علی اوجی است و قبلا هم در برنامه خلیج فارس قولش را به مردم داد. به من گفته بودند دیرتر از پاییز نمی شود. من همه کارهایش را کرده ام و با گروه موسیقی ام کاررا در استودیو پاپ آماده کرده ایم و آقای اوجی برای انتشار آلبوم صحبت اسفند ماه را می‌کنند. من درمورد آلبوم نمی‌توانم به کسی قولی بدهم چون من همه کارهایم را با تمام وجود انجام دادم و بقیه کارها دست تهیه کننده کاربلدی است که سالیان سال این کار را کرده است و نظر ایشان اردیبهشت سال آینده است که البته با قرارهای قبلی ما همخوانی ندارد. فعلادر حال ماکره هستیم و به هر حال تصمیم نهایی را به زودی در اختیار رسانه ها قرار خواهیم داد.»

این خواننده قدیمی پاپ – کلاسیک در انتهای صحبت های خود نیز گفت: «به نظر من آلبوم خیلی به ذهنیت مردم نزدیک است و آلبوم خوبی از آب در آمده است. به نظر کنسرت‌های زیادی می‌توان برای آن گذاشت. ولی باید زمان آن بیاید و کار بیرون بیاید. من همه پیش بینی‌های آن را کرده‌ام و اگر آقای اوجی سریع تر مشخص کند که امسال یا سال اینده آلبوم می ‌آید من هم برای کنسرت‌ها و اجراهای زنده برنامه ریزی می‌کنم.»

گفتنی ست بلیت فروشی کنسرت مانی رهنما از دیروز آغاز شده است و علاقمندان می توانند جهت تهیه بلیت این کنسرت به سایت های معتبر مراجعه نمایند.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 بهمن 1395 - 00:34

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مانی رهنما کنسرت «شب گل و صدا» را روی صحنه می‌برد | موسیقی ما