برنامه یاد بعضی نفرات
 
نخستین کنسرت «آرمین زارعی» در حالی برگزار شد که این خواننده اجرای موفقی از خود به یادگار گذاشت
پاداشِ سکوت
موسیقی ما- اولین کنسرتِ «آرمین زارعی» در حالی برگزار شد که این خواننده‌ی جوان که در ماه‌های اخیر از حضورِ «مانی رهنما» به عنوانِ مربی صدای خویش بهره گرفته؛ توانست اجرایی موفق از خود به یادگار بگذارد. به نظر می‌رسد دانسته‌های خودِ آرمین به همراه این موضوع در نهایت به اجرایی تمیز از این خواننده منتهی شد تا برخلاف بسیاری دیگر از اجراهای این روزهای خوانندگان پاپ، شاهد برگزاری کنسرتی باشیم که خواننده به مخاطبان خود احترام گذاشته و تمام قطعات را به صورت زنده اجرا می‌کند و از بک وکال و مسایلی از این دست خبری نیست.

اجرای قطعاتِ این خواننده هم‌چنین با همراهی مخاطبان همراه شد تا بار دیگر این موضوع ثابت شود که جای خالی او و دیگر خوانندگانی که امکانِ اجرای زنده را به شکلِ رسمی ندارند تا چه اندازه در فضای موسیقی ایران به چشم می‌خورد.

«آرمین زارعی» امشب نیز در دو سانس دیگر روی صحنه می‌رود و این در حالی است که در همان ساعات ابتدایی آغاز فروشِ بلیت‌هایش، تمامی آن‌ها به فروش رفت. این موضوع با توجه به آن‌که برنامه در آخرین روزهای سال برگزار می‌شود، نشان از حمایت مخاطبان از این خواننده‌ی جوان دارد.

«زارعی» از جمله خوانندگانی بود که تصمیم گرفت فعالیت‌های خود را به شکل رسمی در ایران ادامه دهد و از همین روی مدتی را در سکوت گذراند. خودش در این باره گفته است: «می خواستم اول خودم با خودم کنار بیایم و موسیقی‌ام را با فضا و شرایط مارکت موسیقی مجاز هماهنگ کنم. تصمیمم این بود که قبل از این که کسی بخواهد برایم چهارچوب تعریف کند خودم آن چهارچوب را رعایت کنم. من زمانی که فعالیت موسیقی را شروع کردم سنم خیلی کم بود و اصلا نمی دانستم چی به چی است. اما الان سن و تجربه ام بیشتر شده و باید روی کارهایم دقت بیشتری داشته باشم. از آنجایی که آدم ها را بر اساس شرایط حالشان باید سنجید، حال امروز من، چه در رفتار و شخصیتم و چه در موسیقی و کلامی که در کارهایم استفاده می کنم، حال بهتری است. در همین چند سال گذشته بارها و بارها از خارج از کشور پیشنهادهای خوب مالی داشته‌ام، اما نرفتم. شاید اگر سنم پایین تر بود و این تجربه را نداشتم وسوسه می شدم که بروم، اما الان نه، دوست دارم در ایران بمانم و همینجا کارم را ادامه بدهم.»

نخستین تک آهنگ رسمی آرمین به نام «رفت» توسط شرکت ترانه‌ی شرقی برگزار شد و پس از آن در یک روز چهار قطعه چون (تور کنسرتام، پایتم، سرگرمی و طرفدارمه) را منتشر کرد؛ هر چند خودش می‌گوید: «من کیفیت را به کمیت ترجیح می دهم. دوست دارم کم کار باشم ولی کیفیت موزیکم خوب باشد. اصلا شعارم برای خودم و طرفدارانم این است که سالی چهار آهنگ بیشتر تولید نکنم. یعنی هر فصل یک آهنگ. الان سال هاست که به همین ترتیب کارهایم را تولید می کنم.»

تهیه‌کنندگی این برنامه را شرکت ترانه‌ی شرقی به مدیریت «محسن رجب‌پور» برعهده داشته است. در این برنامه کسانی چون مانی رهنما،‌ صبا راد، حامد همایون، امیرحسین فشنگچی، میلاد فرهودی به عنوان مهمان حضور داشتند.
تاریخ انتشار : شنبه 27 اسفند 1401 - 12:44

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پاداشِ سکوت | موسیقی ما