برنامه یاد بعضی نفرات
 
جزئیات «برزخ عاشقی» را از «موسیقی ما» بخوانید
دومین آلبوم «حامد همایون» پس از پنج سال منتشر می‌شود
موسیقی ما - دومین آلبوم «حامد همایون» به زودی منتشر خواهد شد. این آلبوم با نام «برزخ عاشقی» از سوی موسسه فرهنگی هنری «ترانه شرقی» به مدیریت «محسن رجب‌پور» روانه بازار می‌شود. حامد همایون پنج سال پس از آلبوم اول خودش یعنی «دوباره عاشقی» این اثر را روانه بازار می‌کند. به گفته محسن رجب‌پور بیش از سه سال برای تولید آلبوم برزخ عاشقی زمان صرف شده است و از جهات مختلف، تفاوت‌های زیادی با آلبوم اول حامد همایون دارد. در بخش ترانه و موسیقی آلبوم برزخ عاشقی، نام‌های متفاوت و متنوعی به چشم می‌خورد و از سوی دیگر قرار است این مجموعه با سیزده قطعه روانه بازار شود.
 
محسن رجب‌پور درباره تولید این اثر در گفتگویی کوتاه با خبرنگار «موسیقی ما» اعلام کرد:«آلبوم برزخ عاشقی با نگرشی متفاوت و قطعاتی شنیدنی آماده انتشار شده است. به تازگی هم پیش خرید این مجموعه آغاز شده است و از تمامی دوستداران موسیقی و به خصوص طرفداران حامد همایون دعوت می‌کنم برای رعایت حقوق مادی و معنوی عوامل پرشمار این اثر و به پاس زحمات بسیار زیادی که کشیده شده است، نسبت به پیش خرید و تهیه نسخه اصلی آلبوم اقدام نمایند. مخاطبان می‌توانند نسخه امضا شده با امضای حامد همایون را هم پیش خرید کنند. همچنین از روز چهارشنبه همین هفته این آلبوم در مراکز منتخب فروش آثار فرهنگی و هنری در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. آلبوم برزخ عاشقی در سایت «بیپ تونز» و تمامی پلتفرم‌های بین‌المللی موسیقی هم از چهارشنبه این هفته منتشر می‌شود.»
 
حامد همایون در حالی آلبوم جدیدش را روانه بازار می‌کند که او از پیش از دوران کرونا با همراهی عوامل تولید و همکاری شرکت ترانه شرقی، روی تولید این اثر متمرکز شد. تعطیلی اجباری دو سال اخیر بازار موسیقی هم بهانه‌ای شد تا عوامل تولید آلبوم برزخ عاشقی بتوانند این اثر را سریعتر به مرحله انتشار برسانند. با نگاه به لیست عوامل این آلبوم به نام‌های گوناگونی برخی‌ می‌خوریم. مهرزاد امیرخانی، محمد مبارکی، امین همه‌خانی، حسین محمودی، محمدرضا نظری، پدرام پاریزی، یاحا کاشانی، مسعود محمدی و حامد رجبی، سهیل حسینی و امیر پیرنهان چهره‌های حاضر در بخش کلام این اثر هستند. سامان امامی، حامد برادران، کوشان حداد، علی وانیار، شجاعت شفائی، مسیح منتظری، خالق حامدی، آرش آزاد، راشا تقی‌پور، امید ساربانی، معین طیبی، نوید بهبودی، محمد زندوکیلی، حامد حسینی، سعید رضایی و حامد همایون هم هنرمندانی هستند که در بخش آهنگسازی و تنظیم برزخ عاشقی حضور داشتند. برخی اسامی جدید حاضر در لیست عوامل این آلبوم که پیش‌تر با حامد همایون همکاری نکرده بودند هم حکایت از آن دارد که احتمالاً شنونده فضاهای تازه‌ای در آثار این مجموعه خواهیم بود.
 
از سوی دیگر در شرایط کنونی بازار موسیقی ایران که اغلب هنرمندان موسیقی پاپ انتشار تک آهنگ را به آلبوم ترجیح می‌دهند، انتشار آلبوم حامد همایون هم چالش متفاوتی برای این خواننده محسوب می‌شود. اما این اثر در راستای استراتژی همیشگی شرکت ترانه شرقی مبنی بر اهمیت انتشار آلبوم برای هنرمندان در کنار تک آهنگ و در شرایط بحران اقتصادی بازار موسیقی منتشر خواهد شد و از این حیث هم حائز اهمیت است.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1400 - 14:09

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دومین آلبوم «حامد همایون» پس از پنج سال منتشر می‌شود | موسیقی ما