برنامه یاد بعضی نفرات
 
جمعه چهارم اسفند در سالن همایش ایرانیان
کنسرت «مانی رهنما» برگزار می‌شود
موسیقی ما – خواننده آلبوم «کجا به خنده می‌رسیم» جدیدترین اجرای زنده خود را در تاریخ چهارم اسفند در سالن همایش ایرانیان روی صحنه خواهد برد.

به گزارش «موسیقی ما»، مانی رهنما که در اسفند سال گذشته کنسرت «یه پیانو یه گل سرخ» را حضور همسرش صبا راد که از گوینده‌های سرشناس رادیو و تلویزیون است، در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه برد بار دیگر در تجربه ای جدید در سالن همایش ایرانیان روی صحنه خواهد رفت. این خواننده هنوز هیچ جزئیاتی از این کنسرت را منتشر نکرده و در روزهای آینده درباره این کنسرت مانی رهنما اطلاع رسانی خواهد شد.

در کنسرت قبلی این خواننده «صبا راد» مجری سرشناس تلویزیون به دکلمه اشعار پرداخت و «رضا تاجبخش» نوازنده سرشناس پیانو، رهنما را همراهی کرد. نکته جالب توجه این کنسرت، حضور «نصرالله مدقال‌چی» و «منوچهر والی‌زاده» دو دوبلور برجسته سینما و تلویزیون ایران بود که در بخشی از برنامه به دعوت مانی رهنما و صبا راد روی صحنه رفتند تا جمع خوش‌صداها جمع باشد.

مانی رهنما تاکنون بیش از ده آلبوم در بازار موسیقی کشور منتشر کرده است که از آن جمله میتوان به آثاری چون: مرسدس، فصل پرواز، تموم شد ترانه، من و تو، کجا به خنده میرسیم و... اشاره کرد.

بلیت فروشی کنسرت مانی رهنما در سایت «ایران کنسرت» آغاز شده است.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1396 - 13:55

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت «مانی رهنما» برگزار می‌شود | موسیقی ما