برنامه یاد بعضی نفرات
 
حذف موسیقی پاپ از جشنواره انکار این پدیده است
مانی رهنما:
حذف موسیقی پاپ از جشنواره انکار این پدیده است
موسیقی ما- حذف بخش رقابتی موسیقی پاپ در بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر انکار نوعی موسیقی و نادیده گرفتن علاقه بخش عمده ای از جوانان فعال در این عرصه است در حالی که موسیقی پاپ پدیده ای انکار نشدنی است.

مانی رهنما خواننده موسیقی پاپ ضمن بیان این مطلب درخصوص تاثیر بخش رقابتی موسیقی پاپ در جشنواره موسیقی فجر  گفت : ایجاد بخش رقابتی موسیقی پاپ در جشنواره موسیقی فجر فرصت مناسبی برای سازماندهی گروه های جوان موسیقی پاپ بود اما نادیده گرفتن تلاشهای جوانان فعال در این عرصه در واقع حذف و سرکوب هنرمندان موسیقی پاپ و علاقمندان به این نوع موسیقی است.

وی در ادامه افزود : قرار دادن موسیقی پاپ در بخش رقابتی در طول دوسال گذشته از جمله تصمیم های درست در حوزه سیاستگذاری این نوع موسیقی است و از این جهت باید مراتب سپاسگزاری را نیز به جا آورد اما بهتر آن است که به جای حذف، مسئولان تعریف تازه ای از حضور گروه های پاپ ارائه داده می دادند ؛ چراکه موسیقی پاپ وجود دارد و حذف این بخش موجب سرکوب ذوق هنری گروهی از جوانان می شود از همین رو بهتر آن است که در مسیر هدایت شده ای برگزار می شد.

این خواننده درپایان افزود : به اعتقاد من نادیده گرفتن بخشی ازعلاقمندی جوانان در عرصه موسیقی پاپ باعث می شود این جوانان از موسیقی زیرزمینی و شبکه های ماهواره ای سر درآورند و متاسفانه این اتفاقی است که در حال رخ دادن است .
منبع: 
مهر
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1389 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حذف موسیقی پاپ از جشنواره انکار این پدیده است | موسیقی ما