برنامه یاد بعضی نفرات
 
با خاطراتی هنری از «میلاد کیایی»
«راز آشکارا» به چاپ پنجم رسید
موسیقی ما - کتاب گزیده خاطرات «میلاد کیایی» - آهنگساز و نوازنده- به چاپ پنجم رسید. این کتاب گزیده‌ای از بیش از پنجاه سال خاطرات هنری این آهنگساز، مدرس و نوازنده پیشکسوت سنتور در گفت‌وگو با نویسنده و پژوهشگر «سیدعلیرضا میرعلی‌نقی» است به همراه تعدادی دیگر از مصاحبه‌های رادیویی و مطبوعاتی اوست که چاپ اول آن در سال ۱۳۸۵ منتشر شده بود.

در توضیح انتشار چاپ پنجم این اثر که پخش آن برعهده انتشارات «بدرقه جاویدان» بوده، آمده است: «طی این سال‌های انتشار، راز آشکارا با استقبال خوب علاقمندان موسیقی ایرانی مواجه شد و این روزها، در روزهای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب، چاپ پنجم آن منتشر شده است. بنابر آنچه ناشر-مولف این کتاب عنوان کرده در چاپ جدید آن، بخش مختصری که پیش از این و در چاپ اول امکان انتشار پیدا نکرده بود نیز به کتاب اضافه شده است. این کتاب به قلمی روان و زبانی محاوره خاطراتی از این هنرمند با سابقه را مطرح می‌کند. در این خاطرات بسیاری از نام‌های بزرگ موسیقی ایران حضور دارند.»

میلاد کیایی از جمله هنرمندانی است که تاکنون همکاری‌های زیادی با استادان و موسیقی‌دانان کشورمان به عنوان نوازنده، آهنگساز و سرپرست ارکستر داشته است. او علاوه بر فعالیت‌های مختلف در حوزه‌های تولید آلبوم و اجرای زنده طی این سال‌ها به تدریس تئوری موسیقی و نوازندگی سنتور مشغول است.
تاریخ انتشار : شنبه 14 اردیبهشت 1398 - 14:05

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «راز آشکارا» به چاپ پنجم رسید | موسیقی ما