برنامه یاد بعضی نفرات
 
به تهیه‌کنندگی سامان مقدم
آلبوم سیاوش امامی بعد از چهارده سال منتشر می‌شود
موسیقی ما - آلبوم «آژانس خاموش» (Mute Agency) ساخته سیاوش امامی بعد از ۱۴ سال با صدای هومن اژدری به زبان انگلیسی منتشر می‌شود. این آلبوم که در سال 83 به تهیه‌کنندگی سامان مقدم تهیه شده، قرار است روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در «خانه فرهنگ و هنر مانا» رونمایی شود.
 
سیاوش امامی سرپرست گروه Mute Agency که سابقه همکاری با کالین بیس (نوازنده گروه کمل) را در کارنامه کاری‌اش دارد می‌گوید: «این آلبوم با کمک‌های فراوان امیر توسلی و نشر و پخش جوان به انتشار می‌رسد. علاوه بر آن، قطعه شخصی من که به همراه «کالین بیس» نوازنده گروه «کمل»  ضبط و اجرا شده نیز در این آلبوم قرار دارد. این آلبوم با همان کیفیت 14 سال پیش در استودیوی امیر توسلی ضبط شده و ما تغییری در آن نداده‌ایم فقط مستر آن دوباره انجام شده که به صورت کاملاً آنالوگ و توسط پیمان توسلی صورت گرفته است.»
 
سیاوش امامی از اواخر دهه 70 شمسی وارد عرصه موسیقی می‌شود و چندی بعد گروه میوت ایجنسیMute Agency  را تشکیل می‌دهد. گروهی که سعی در ارائه آثار در سبکTrip-Hop  دارد؛ آن هم در آن زمان که هنوز یک دهه هم از شکل‌گیری آن در انگلیس نگذشته بود.
 
رونمایی آلبوم «آژانس خاموش» با  اجرای سه قطعه از آلبوم توسط سیاوش امامی (آهنگساز و نوازنده گیتار)،  هومن اژدری (خواننده)، فرشاد رضایی (گیتارباس) و محمدرضا اصغری (سینتی‌سایزر) همراه است که قرار است قطعات با نگاه و تفکر جدید و امروزی این آهنگساز اجرا شود و در واقع یک دموی کوچک از آنچه در کنسرت اجرا خواهند کرد در روز رونمایی به سمع و نظر مخاطبانش می‌رساند.
 
رونمایی از نخستین آلبوم مستقل سیاوش امامی روز جمعه 14 اردیبهشت ساعت 18 در «خانه فرهنگ و هنر مانا» به آدرس بلوار کشاورز، خیابان وصال، کوچه شاهد، پلاک 6 انجام می‌شود که حضور برای علاقه‌مندان آزاد است.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 اردیبهشت 1397 - 16:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم سیاوش امامی بعد از چهارده سال منتشر می‌شود | موسیقی ما