برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم سیاوش امامی بعد از چهارده سال
«آژانس خاموش» با یادی از ناصر چشم‌آذر منتشر شد
موسیقی ما - سیاوش امامی که سال 83 با گروه Mute Agency (آژانس خاموش) موسیقی‌هایی را در فضای تریپ‌هاپ و راک تولید کرده بود، روز جمعه 14 اردیبهشت، نخستین آلبومش را بعد از گذشت 14 سال، با صدای هومن اژدری و تهیه‌کنندگی سامان مقدم و با حضور بسیاری از اهالی سینما و موسیقی، در خانه فرهنگ و هنر مانا رونمایی و منتشر کرد.
 
سیاوش امامی ابتدا با یک دقیقه سکوت به دلیل فوت ناصر چشم‌آذر، مراسم را با نواختن دو قطعه از آلبوم با همراهی محمدرضا اصغری، فرشاد رضایی و هومن اژدری آغاز کرد که آن را با فضای جدیدی نواختند و امامی از آن به عنوان دمویی برای کنسرت پیش‌رو نام برد.
 
این آهنگساز درباره آلبوم «آژانس خاموش» گفت: «این آلبوم محصول سال 83 است. ما 14 سال پیش این شانس را داشتیم که با یک کارگردان کاربلد و ضمناً موزیک‌شناس یعنی سامان مقدم آشنا شویم. من آن زمان یک جوان 25 ساله بودم و حمایت‌های سامان مقدم و امیر توسلی باعث تولید این آلبوم شد اما همان زمان نتوانست مجوز بگیرد تا یک ماه پیش که نیمام جوان و نشر و پخش جوان با زحمت فراوان توانستند بالاخره مجوز آن را بگیرند!»
 
آلبوم «آژانس خاموش» از ده قطعه به زبان انگلیسی تشکیل شده که سیاوش امامی علاوه بر آهنگسازی و تنظیم، گیتار و سینت‌سایزر آن را نواخته و هومن اژدری به عنوان خواننده و نوازنده گیتار باس، آرش گنجبر نوازنده کازو و همچنین آوا، شهرام غلامپور به عنوان نوازنده قیچک حضور داشته است. امیر توسلی هم علاوه بر تهیه آلبوم در کنار سامان مقدم، نوازندگی کیبورد و پیانو و همچنین میکس آلبوم را بر عهده داشته و مسترینگ آن هم توسط پیمان توسلی انجام شده است. کالین بیس، نوازنده گیتار باس گروه «کمل» هم در یک قطعه از آلبوم، گیتار باس نواخته است.
 
این آهنگساز با اشاره به این‌که آلبوم بدون تغییر منتشر شده است گفت: «این آلبوم همان چیزی است که سال 83، با آن تجهیزات محدود تولید کردیم است اما تمام تلاش‌مان را کردیم تا آن را به حد استاندارد برسانیم و به این ترتیب با هومن اژدری به عنوان خواننده و ترانه‌سرا این کار را انجام دادیم.»
 
او ادامه داد: «آن زمان اینترنت‌ها دایال آپ بود و به سختی می‌شد موزیک دانلود کرد اما با این حال خیلی‌ها این موزیک را شنیدند. آن زمان ما جوان بودیم و آرزوی تولید موزیک خوب را در سر می‌پروراندیم تا منتشر شوند و مردم بشنوند اما این اتفاق نیفتاد؛ نه تنها برای ما، بلکه خیلی از گروه‌های دیگر هم تلاش می‌کردند تا صدایشان به گوش مردم برسد اما یکی‌یکی زیر موج موسیقی‌های مبتذل لِه شدند و برخی هم دیگر کار نکردند؛ اما این موج همچنان تا به امروز ادامه داشته است.»
 
مهمانان زیادی در این مراسم حضور داشتند که می‌توان به سامان مقدم، بهرام رادان، سجاد افشاریان، بابک آخوندی، علی قربانزاده، کیوان هنرمند، کامران تفتی، پویا نیک‌پور، رامین بهنا، میلاد درخشانی، میلاد باقری، گروه «بمرانی»، گروه «دال»، فرشاد رمضانی، امیر پوریا، بابک صفرنژاد، امیرعلی طاهری، میثم یوسفی، آرش احمدی، بصیر فقیه‌نصیری و طلوع عبدالهی اشاره کرد.
 
آلبوم «آژانس خاموش» به تهیه‌کنندگی سامان مقدم، توسط نشر و پخش «جوان» منتشر شده که می‌توان آن را از فروشگاه‌ها و مراکز فرهنگی تهیه کرد.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 15 اردیبهشت 1397 - 16:16

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «آژانس خاموش» با یادی از ناصر چشم‌آذر منتشر شد | موسیقی ما