برنامه یاد بعضی نفرات
 
براساس اطلاعیه دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ شد
لزوم اخذ مجوز برای انتشار تک‌ قطعات موسیقی در فضای مجازی
موسیقی ما -  دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای، انتشار هرگونه اثر موسیقی در فضای مجازی را منوط به دریافت مجوزهای لازم تابع مقررات نشر در فضای حقیقی عنوان کرد.


بنا به اعلام سایت رسمی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تمامی قطعات موسیقی که قرار است در فضای مجازی منتشر شود می‌بایست مجوزهای قانونی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دریافت کند.

متن اطلاعیه دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بدین شرح است:

«با عنایت به انتشار غیر قانونی قطعات موسیقایی در فضای مجازی، بدین وسیله به آگاهی عموم فعالان حوزه موسیقی کشور (آهنگسازان، خوانندگان و...) می‌رساند انتشار هرگونه اثر موسیقایی: تک‌آهنگ (تک تراک) و قطعات باکلام و بی‌کلام در فضای مجازی، تابع «مقررات نشر در فضای حقیقی» بوده و نیازمند طی مراحل لازم و اخذ مجوز مربوطه می‌باشد. بدیهی است دفتر موسیقی، همچون گذشته آمادگی دارد تا در اسرع وقت نسبت به بررسی این دسته از آثار و صدور مجوز لازم برای نشر قانونی آنها، همکاری و اقدام لازم را معمول نماید.»

منبع: 
سایت معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آذر 1395 - 13:56

دیدگاه‌ها

شنبه 3 آذر 1397 - 11:47

تا بحال 4 قطعه من در سایت شما منتشر شده است (با مجوز) اما متاسفانه هر بار با حاشیه و تاخیر چند روزه و حتی 1 ماهه . دلیل رو متوجه نمی شم . اگر دلیلی داره بفرمایید اگر باید هزینه ای پرداخت بشه و شرایط دیگه ای دارد و یا تمایلی به انتشار کارها بنده ندارید بفرمایید . ولی اینکه بعد از دو روز درحالی که مجوز رو اول فرستادم و به فارسی نوشتم مجوز بگن باید مجوز هم بفرستید . بعد مجوز رو دوباره بفرستم و یکهو غیب چند روزه و بی خبری ؟ در حالی که سایت های مشابه شما بدون حاشیه با حداکثر چند ساعت قطعه رو در سایت منتشر میکنند . این دومین باره که در این خصوص در اینجا گلایه رو مطرح میکنم . لطفا رسیدگی کنید و اینجانب رو در جریان قرار بدید. سپاس

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود لزوم اخذ مجوز برای انتشار تک‌ قطعات موسیقی در فضای مجازی | موسیقی ما