برنامه یاد بعضی نفرات
 
حضور معاون هنری وزارت ارشاد و چهره های سرشناس موسیقی پاپ در آسایشگاه ثارالله؛
ستارگان پاپ به دیدار ستارگان جنگ تحمیلی رفتند
موسیقی ما - خوانندگان صاحب نام موسیقی پاپ کشور که این روزها همدلی زیادی پیدا کرده اند، صبح امروز سه شنبه 3 دی ماه، همراه با «علی مرادخانی» معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دیدار با جانبازان جنگ تحمیلی به آسایشگاه ثارالله رفتند. در این دیدار که بیش از دو ساعت به طول انجامید، هنرمندان در فضایی صمیمی با جانبازان هم صحبت شدند و به آنها ادای احترام نمودند.

معاون هنری وزیر ارشاد در این مراسم با تقدیر از جایگاه و منزلت جانبازان و رشادتهای آنها و ضمن اشاره به نقش موثر آنان در فضای فرهنگی کشور اظهار داشت: «خدا را شکر می کنیم که در این ایام که ایام ذکر است، این دیدار مهیا شد و افتخار می کنیم که در جمع شما هستیم. خوشحالم که هنرمندان دغدغه های اینچنینی دارند و امیدوارم شما جانبازان عزیز نیز با روی گشاده پذیرای آن ها باشید».
 
«احسان خواجه امیری» ضمن تشکر از مرادخانی برای برگزاری این مراسم گفت: «خدا را شکر می کنم که توانستیم امروز در این مراسم حضور پیدا کنیم و به جانبازان و ایثارگرانی که از جان و خون خود گذشتند ادای احترام کنیم».
 
در ادامه «شهرام شکوهی» سخنانی ایراد کرد و گفت: «من متولد دهه 50 هستم و فضای جنگ را با پوست و گوشت و استخوان حس کرده ام. ما تا ابد مدیون این عزیزان هستیم و این دین مربوط به دوره خاصی نیست. انشاالله بتوانیم این دین را ادا کنیم».
 
«محسن یگانه» که با چهره ای بشاش سخن می گفت با اشاره به رضایت قلبی خوانندگان از حضور در این مراسم گفت: «چیزی که نمی شود در این لحظات کتمانش کرد این است که خنده های دوستان مصنوعی نیست و همه از ته دل از حضور در اینجا خوشحالند. برای این مسئله چه دلیلی مهمتر از کار بزرگی که شما انجام دادید تا ما با خیال راحت و آسایش زندگی کنیم وجود دارد. این از برکت وجود شما است و خیالتان راحت باشد که ما این را فراموش نمی کنیم».
 
رضا یزدانی با اشاره به اینکه قطعه جدیدی با مضمون ملی میهنی در دست تهیه دارد، در خصوص مراسم امروز تصریح کرد: «ما اگر خودمان بخواهیم دور هم جمع شویم، این امکان به راحتی فراهم نمی شود. اما امروز با همت وزارت ارشاد این اتفاق افتاد و همه ما از حضور در اینجا خوشحال هستیم. برخی از ما کارهای ملی میهنی با مضمون دفاع مقدس خوانده ایم و این وظیفه ما بوده است. باید هم با حضور فیزیکی در جمع های اینچنینی و هم به واسطه آثارمان، ادای دین کنیم».
 
«مازیار فلاحی» که در شب یلدا قطعه ای برای شهدا منتشر کرده بود در این مراسم گفت: «اتفاق امروز، صرفاً یک اتفاق در محیطی فیزیکی نیست، بلکه اتفاقی است که در دل ما افتاده است. از همه کسانی که زحمت کشیدند تا این اتفاق بیفتد، مخصوصاً آقای مرادخانی، سپاسگزارم. جمع کردن خواننده ها کنار هم کار سختی است. این حضور نشان دهنده یک عشق است؛ اینکه بچه ها با یک تلفن ساده، اینطور عاشقانه کنار هم جمع می شوند و نمی توان از این مسئله ساده گذشت».
 
مجید خراطها نیز از حضور خود و همکارانش در این دیدار ابراز خرسندی کرد و گفت: «امیدوارم این دیدارها فقط به همین یک دفعه ختم نشود و شکل ژورنالیستی و نمادین نداشته باشد تا بتوانیم حق مطلب را در مورد جانبازان عزیز ادا کنیم». او در ادامه قطعه ای را به صورت زنده اجرا کرد.
 
در ادامه «مهدی یراحی» از بانیان برگزاری مراسم تشکر کرد و از اینکه فرزند یک جانباز است ابراز خوشنودی کرد. یراحی بخشی از قطعه محبوب «هر جای دنیایی» را در این مراسم خواند.
 
«سعید شهروز» خواننده پیش کسوت موسیقی پاپ نیز در سخنانی از مرادخانی سپاسگزاری کرد و گفت: «امروز احساس می کنیم به تکه ای از بهشت آمده ایم. جانبازان به بهشت زهرا می روند تا انرژی بگیرند و ما امروز با حضور در بین شما انرژی گرفتیم. انشاالله همیشه سایه تان بر سر ما باشد». شهروز قطعه لری «قسم» را به صورت زنده اجرا کرد.
 
«سعید عرب» نیز در این مراسم گفت: «وجود شما عزیزان بوده که ما امروز اینجا ایستاده ایم. می خواهم برای کسانی که قبلاً اینجا بوده اند و امروز نیستند صلواتی بفرستید».
 
«امید حاجیلی» نیز از اقدامات مرادخانی قدردانی کرده و از حضور او ابراز خوشنودی کرد و گفت: «من هم از این همین خانواده هستم. برادر من جانباز بوده و شهید شده و پدرم هم جانباز است. به محض شنیدن خبر مراسم امروز، بدون اینکه چیزی از جزئیات بپرسم تصمیم گرفتم که به اینجا بیایم». وی افزود: «از آقای مرادخانی می خواهم شرایطی فراهم کنند که چند نفر از بچه ها به نفع این عزیزان کنسرتی برگزار کنند و عوایدش نیز به این آسایشگاه اهدا شود».
 
«مهدی مدرس» در این دیدار بیان کرد: «ما شرمنده همه شما هستیم. به حضور و افتخار شما افتخار می کنیم. از مسئولین محترم خواهش می کنم به این عزیزان رسیدگی کنند».
 
در پایان «ایلیا منفرد» با یک گیتار قطعه ای اجرا کرد. او در خصوص این قطعه گفت: «این اثر را برای پدرم ساخته بودم، اما متاسفانه پیش از اینکه آن را بشنود از دنیا رفت و حالا آن را برای شما که عموهای من هستید اجرا می کنم».
 
خشایار اعتمادی، سعید شهروز، احسان خواجه امیری، محسن یگانه، رضا یزدانی، مازیار فلاحی، حمید عسکری، شهرام شکوهی، زانیار خسروی، مهدی یراحی، امید حاجیلی، امیر تاجیک، سعید مدرس، مجید خراطها، مهدی مدرس، سعید عرب، ایلیا منفرد، بابک مافی و مصطفی یگانه، از جمله خوانندگانی بودند که در این مراسم حضور پیدا کردند.
 
یکی از جانبازان ضمن تقدیر از حضور هنرمندان در این آسایشگاه، خطاب به «مرادخانی» گفت: «ما به جبهه رفتیم تا مردم راحت باشند. زیاد هم این هنرمندان را محدود نکنید! ما هم با شنیدن آثار غمگین و دیدن صحنه های دلخراش از تلویزیون، دل آزرده می شویم. این بچه ها هم چیزهای بدی نمی خوانند، از جنس خود ما هستند و ما ترجیح می دهیم به جای آن ورِ آبی ها، به آثار این عزیزان گوش کنیم».
 
بسیاری از جانبازان برای حضور در کنسرت های موسیقی ابراز تمایل کردند و خوانندگان نیز با استقبال از این مسئله، وعده دادند برای کنسرت های پیش رو از آنها دعوت کنند.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 دی 1392 - 02:07

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 4 دی 1392 - 02:54

چه اتفاق خوبى
قدر شهدا و جانبازان و خانواده هاشون رو بايد بدونيم
دم اون عزيزى كه گفت:(انقدر اين بچه ها رو محدود نكنيد) گرم

چهارشنبه 4 دی 1392 - 06:35

دم همشون گرم...
این خیلی خوب بود:یکی از جانبازان ضمن تقدیر از حضور هنرمندان در این آسایشگاه، خطاب به «مرادخانی» گفت: «ما به جبهه رفتیم تا مردم راحت باشند. زیاد هم این هنرمندان را محدود نکنید! ما هم با شنیدن آثار غمگین و دیدن صحنه های دلخراش از تلویزیون، دل آزرده می شویم. این بچه ها هم چیزهای بدی نمی خوانند، از جنس خود ما هستند و ما ترجیح می دهیم به جای آن ورِ آبی ها، به آثار این عزیزان گوش کنیم».

چهارشنبه 4 دی 1392 - 07:29

ممنون از هنرمندان عزيز ممنون از همه جانبازان و ايثارگران عزيز . ممنون از مسئولان عزيز .ممنون بخاطر اين گزارش خوب .
و سپاس فراوان از سعيد عبداللهي عزيز بخاطر حضورش و بخاطر اين عكسهاي ديدني...
ممنون موسيقي ما

چهارشنبه 4 دی 1392 - 08:22

این روزا وقتی بهترینهای موسیقی پاپ رو یه جا با هم می بینم کلی خوشحال می شم.
از عکس دسته جمعی انجمن گرفته تا حضورشون توی مراسم همسر بنیامین و این برنامه........
کاشکی این همدلی ها همیشه ادامه داشته باشه.
راستشا بخوای تا حالا این همه هنرمندا یه جا ندیده بودم.
دیگه احسان خواجه امیریم که می بینم خیلی بیشتر ذوق زده میشم.

چهارشنبه 4 دی 1392 - 08:50

چه حرکت خوبی امیدوارم ادامه دار باشه.
محسن یگانه خــــــــــــــــــــــــــــیلی دوست داشتنی هستی...

چهارشنبه 4 دی 1392 - 09:04

خیلی عالی بود.
دستتون و دستشون درد نکنه.
دوستان لطفا دیگه بیخیال این که واااای چرا فلانی نبود و این حرفا بشین.الکی بحثای بیفایده نکنین.
هنرمندایی که نبودن حتما دلایل خاص خودشون رو داشتن.
دست همه عزیزان درد نکنه بابت این کار قشنگشون.
دم آقای مرادخانی هم گرم.

چهارشنبه 4 دی 1392 - 09:49

سعید شهروز محجوب و دوست داشتنی خودش جانبازه

چهارشنبه 4 دی 1392 - 09:53

واقعا مراسم خوب و به جایی بود از همه کسانی که زحمت کشیدن تا این مراسم برگزار شه تشکر میکنم . ایول هم میگم به مرام مجید خراطهای عزیز.واقعا گل کاشتن .

چهارشنبه 4 دی 1392 - 10:15

دمشون گرم...

چهارشنبه 4 دی 1392 - 10:29

دست همشون درد نکنه.
انشاالله بازم شاهد این کارهای زیبا باشیم.
خدا این جانباز های عزیزم واس ما نگهداره.

چهارشنبه 4 دی 1392 - 10:34

افتخار میکنم که کشورمون همچین هنرمندای مهربون و دوستداشتنی داره

چهارشنبه 4 دی 1392 - 10:52

حضور خوانندگان خوب کشورمون دور هم،یک اتفاق ویژه ست.مازیار فلاحی هم مثل همیشه بی نظیر بود ...

چهارشنبه 4 دی 1392 - 11:18

آخی... ممنون از همگی :)

چهارشنبه 4 دی 1392 - 11:36

پس عکسای مجید خراطها؟؟؟؟؟ خوبه مجید اونجا بوده واسشون خونده و گیتار زده ولی دریغ از یه عکس
همشون خواجه امیری و یگانه س

چهارشنبه 4 دی 1392 - 11:48

دم همشون گرم.

چهارشنبه 4 دی 1392 - 11:50

پس فرزاد فرزين چي شد؟

چهارشنبه 4 دی 1392 - 11:55

«ما به جبهه رفتیم تا مردم راحت باشند. زیاد هم این هنرمندان را محدود نکنید! ما هم با شنیدن آثار غمگین و دیدن صحنه های دلخراش از تلویزیون، دل آزرده می شویم. این بچه ها هم چیزهای بدی نمی خوانند، از جنس خود ما هستند و ما ترجیح می دهیم به جای آن ورِ آبی ها، به آثار این عزیزان گوش کنیم»
این جمله فوق العاده است باید از طلا گرفت خیلــــــــــــــــــــــی خوبه...
این خیلی خوبه که بچه های نسل ما هم بدونن این عزیزان از جنس خود ما هستند... نمیخوام وارد این بحث ها بشم بگذریم...
این ملاقات بی نهایت با ارزش هست شاید در ظاهر فقط یه دیدار باشه اما اثراتی فراتر از یک سلام وعلیک معمولی داره... قطعا فضای روحانی و سبک اونجا تاثیر خودش رو روی هنرمندان با احساسمون میذاره و در نهایت این حس به ما و از ما به نسل بعد منتقل میشه ، امیدوارم از این دست اتفاقات بیشتر و بیشتر بیوفته و همین که دعای این عزیزان پشت سر هنرمندان و هنر ایران باشه دیگه همه چیز تضمین تضمینه انشالا...

چهارشنبه 4 دی 1392 - 12:19

خخخخ یه عکس با مزه رو الان دیدم اون عکس که زانیار ذوق کرده با دوربین عکس میگیره خیلی بامزه ست:-))) فکرکنم بعد از اینه که اون خبر خوش رو بهش دادن;-) ایشالا همیشه شاد باشی زانیار جان.

چهارشنبه 4 دی 1392 - 12:24

دست همشون درد نکنه.
خدا رو شکر روز به رووز داره خبرای بهتر و بهتری از موسیقی کشور به گوش میرسه.

چهارشنبه 4 دی 1392 - 12:31

پس عکس های شهرام شکوهی کو ؟ ؟ ؟ من که چیزی نمیبینم

چهارشنبه 4 دی 1392 - 12:34

افرین!
کار خیلی قشنگی بود :)
امیدوارم بازم تکرار بشه
ممنون از همشون

چهارشنبه 4 دی 1392 - 13:16

چقد کارتون زیبا بود ...

آدم واقعا خوشحال میشه همچین اتفاقاتی رو میبینه ...

تو کجا میگردی قلب من این وطن است

چهارشنبه 4 دی 1392 - 13:45

زانیارو ^_^ چقدر خوشحالم براش ♥

چهارشنبه 4 دی 1392 - 13:54

میشه بگید چرا عکسهای مجید خراطها رو نذاشتید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چهارشنبه 4 دی 1392 - 14:12

کارشون خیلی قشنگ بود
ممنون از شما آقای عبداللهی

چهارشنبه 4 دی 1392 - 14:22

داشتم نظرات پست مازيار و بابك جهانبخش رو ميخوندم ديدم عده اي از هواداراي محسن چاووشي با نظراتشون باعث ناراحتيه هواداراي اين دو خواننده عزيز شدند!
خواستم از جامعه هواداران محسن چاووشي از اين عزيزان عذرخواهي كنم
من خودم عاشق محسن چاووشي هستم خيلي كم پيش مياد جز چاووشي كار ديگه اي گوش بدم اما تخريب كردن خواننده هاي ديگه اونم با بي منطقي محض كار اشتباهيه و خواننده و جامعه هواداراي اون خواننده رو زير سوال ميبرين!
محسن چاووشي طرفداران بي شماري داره و هواداراش بسيلر روي محسن متعصب هستند اما اين نبايد طوري بشه كه بخوايم خواننده هاي ديگه رو تخريب كنيم و كاراشونو زير سوال ببريم!
محسن چاووشي خودش اخلاق و ادب و فرهنگ بالايي داره اگه هوادار محسن هستي و اين قدر روش تعصب داري اخلاقتم مثل محسن كن!
واقعا كار ليلا مازيار فلاحي فوق العاده بود ديگه بهتر از اين نميشد نميدونم شما چجور اومدي از اين كار با احساس انتقاد تند كردي به نظرم يكي از بهترين كارايي بود كه تو اين چندساله در وصف شهدا و جنگ در صدا و سيما پخش شده!
تبريك به مازيار و هوادارانش!

چهارشنبه 4 دی 1392 - 17:43
niloofar

سلام من به عنوان طرفدار 66 آتیشه ی مازیار از شما سپاسگذارم امیدوارم یه روز همه مثه شما بشن مرسی:))

213.147.134.83
چهارشنبه 4 دی 1392 - 23:38
قیماخ

برادر کاش اون سه نفری که مخل هستن یکم متوجه هشدارتون بشن...

151.247.76.252
چهارشنبه 4 دی 1392 - 14:26

پس عکس شهرام شکوهی کووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چهارشنبه 4 دی 1392 - 22:15
مـهرانا روحان نژاد

عکس که مهم نیست مهم اینه این کار بزرگ از جانب هنرمندا و ایشون انجام شد :)

151.245.36.222
چهارشنبه 4 دی 1392 - 14:41

دست همگیشون درد نکنه(مخصوصا مجید)
واقعا حرکت قشنگ و باارزشیه

چهارشنبه 4 دی 1392 - 14:49

کار بسیار زیبایی بود و امیدوارم که تداوم داشته باشه و از همه هنرمندانی که در این مراسم شرکت کردند و همچنین از آقای خراطها تشکر میکنم و امیدوارم چنین برنامه هایی باعث همدلی هنرمندانمون و در پی اون هواداران این هنرمندان عزیز بشه

چهارشنبه 4 دی 1392 - 15:02

ایول به همشون از جمله سلطان احساس مجید خراطها که همیشه اینجور جاها حظور فعال داره

چهارشنبه 4 دی 1392 - 15:55

چه قدر هم خوب
فقط خدا کنه که ادامه دار باشه

چهارشنبه 4 دی 1392 - 16:07

من از همین تریبون درود میفرستم بر محسن چاوشی کبیر بهترین و بزرگترین خواننده و اهنگساز ایران و همچنین سلام میکنم به تمام جانبازان واقعی کشور

پنجشنبه 5 دی 1392 - 09:33
حمیدرضا

توی این برنامه هم محسن چاووشی نبود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

78.39.10.9
پنجشنبه 5 دی 1392 - 16:27
نوید (طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر) ترابی(طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)

خب نبود که نبود.دوست نداشت بیاد مگه زوره؟

2.147.184.223
جمعه 6 دی 1392 - 00:14
erfan ..... only mohsen chavoshi

محسن هم با دادن تراک های مختلف از دفاع مقدس یاد کرده

31.25.104.2
چهارشنبه 4 دی 1392 - 16:51

مرسی عالی بود

چهارشنبه 4 دی 1392 - 17:52

چقدر خوب كه تازگيا بچه هاي موسيقي پاپ همشونو به صورت دسته جمعي يكجا ميبينيم اين خيلي خوبه كه با هم دارن دوست و صميمي ميشه ولي خودمونيما تازگيا با هم خب خوش ميگذرونيد ادامه بديد خيلي خوبه همينطور براي موسيقي پاپ دم همتون گرم و نرم درود بر شرف و انسانيتتون موفق باشيد و سربلند
و همينطور درود بر شرف تك ستاره موسيقي كه هر جا ميره حتي بين ستاره هاي ديگه تكه و ميدرخشه
احسان خواجه اميري بزرگ مرد بماني

چهارشنبه 4 دی 1392 - 19:11

مازیار فلاحی خیلی دو3ت داریم3>
رضا یزدانی3>
زانیار3>
مرسی از همه هنرمندا ی عزیز ، آقای مرادخانی و این جانبازای عزیز و مهربون :)

چهارشنبه 4 دی 1392 - 19:41

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای احسان مرسی موسیقی ما:)

چهارشنبه 4 دی 1392 - 19:51

خیلی کار قشنگی انجام دادن ^_^ بـــــه بـــــه زانیار جان هم که هستن...باعث افتخاره ♥ :))

چهارشنبه 4 دی 1392 - 21:09

مرسی از همه هنرمندای خوب و طراز اول موسیقی کشورمون که همچین حرکت خدا پسندانه ای انجام دادن دم همشون گرم ایشالا سلامت باشن

چهارشنبه 4 دی 1392 - 21:50

دم همه بچه های موسیقی که تواین مراسم شرکت کردن گرم مطمئنم همشون بعدازاین دیداروشادکردن کسایی که کل مردم ایران بهشون مدیونن انرژی مثبت گرفتن
امیدوارم بازم این اتفاق بیافته حالاهرجای دیگه وبه هرشکل دیگه ای که شده
دم دادا احسان خواجه امیری ماهم گرم.

چهارشنبه 4 دی 1392 - 22:38

ممنون موسیقی ما
از این هنرمندا هم تشکر میکنم
مجید خراطها دمت گرم
یا علی مدد ( ع )

پنجشنبه 5 دی 1392 - 17:24

ایول به مجید خراطها عزیز

مطمئنم به کار جدیدش که 2 سال و 24 ساعت روش زحمت کشیده حسابی میترکونه

جمعه 6 دی 1392 - 00:22

اتفاق جالبی بود . خداکنه از این اتفاقاتی که هنرمندان رو دور هم جمع میکنه بیشتر بیفته .

جمعه 6 دی 1392 - 01:14

***(فقط احسان خواجه اميري عزيز)***

جمعه 6 دی 1392 - 13:15

عکس شهرام شکوهی رو هم بزارید لطفا.....

شنبه 7 دی 1392 - 20:51

هر نقدی بر این نشست یعنی حسادت که چرا فلانی هست و چرا فلانی نیست حرکت خوب بوده و همه هم از حرکت خوب آقای مرادخانی تشکر کرده اند اما قابل ذکره که تمامی این عزیزان الان به صورت مستقل هم می تونند عمل کنند و کنسرت بدند و درآمد داشته باشند اما کاش آقای مرادخانی کمی هم به فکر ارکستر سمفونیک و گروه کر دفتر موسیقی باشند ... به نوبه خودم سپاسگذار این جلسه هستم اما دورانی بود که سالی دو بار آقای انتظامی با هر کیفیت خوب و بد به مناسبت دهه فجر و هفته دفاع مقدس با اجرای یک سمفونی از این عزیزان ادای دینی می کردند و ما هم همراهشان بودیم که آن هم در نوع خود حرکتی خوب است کاش مشکلات دفتر موسیقی زودتر حل شود تا بتوان به روزهای اوج اجرایی موسیقایی فاخر ایرانی با همراهی همین خوانندگان عزیزی که به دیدار این عزیزان رفته اند برسند چه اشکالی داره سمفونی هایی به یاد این عزیزان نوشته بشه که همین خواننده هایی که امروز حضور داشتند خواننده ش باشند که چه استقبالی هم خواهد شد ...

یکشنبه 8 دی 1392 - 15:29

خیلی از اینا سال به سال خبری ازشون نمیگیرن فقط به خاطر دوربین رفتن

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ستارگان پاپ به دیدار ستارگان جنگ تحمیلی رفتند | موسیقی ما