برنامه یاد بعضی نفرات
 
آهنگ‌ساز برجسته برای درگذشت «علی مرادخانی» پیام داد
هوشنگ کامکار: مرادخانی از معدود مسوؤلانی بود که به موسیقی توجه خاصی داشت
موسیقی ما- در پی درگذشت «علی مرادخانی» (مدیرعامل سابق مرکز موسیقی و معاون اسبقِ امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، «هوشنگ کامکار» (آهنگ‌ساز برجسته) در پیامی این فقدان را به جامعه‌ی هنری تسلیت گفت و او را از معدود مسوؤلانی دانست که همواره توجه ویژه‌ای به موسیقی داشت.

این آهنگ‌ساز برجسته در پیام خود نوشته است: «چند روز پیش از طریق تماس تلفنی با پسرش محمد، باخبر شدم که در بیمارستان بستری است و تحت مراقبت های ویژه است. او اظهار امیدواری کرد و گفت که انشاالله حال پدر رو به بهبودی خواهد رفت. و من از شنیدن صدای محمد عمیقا دلگرم و خوشحال شدم. امروز صبح که ناگهان خبر فوت دوست خوبم علی مرادخانی را شنیدم، باورم نمی شد تا اینکه از قطعیت این خبر تلخ و این ضایعه بزرگ مطمئن شدم.»

سرپرست گروه کامکارها در ادامه‌ی پیام خود آورده است: «مرحوم علی مرادخانی، را از اوایل انقلاب می شناختم. او از چهره‌های نادر و از معدود مسئولینی بود که به هنر و به ویژه موسیقی توجه خاصی داشت و اقدامات اثرگذاری انجام داد. کمک‌های هنری و محبت بی دریغ او در مورد اکثر هنرمندان همیشه در خاطراتم باقی خواهد ماند و هرگز از یاد نخواهم برد که تا آخرین روزهای عمر ارزشمندش، دست از خدمت به هنر و فرهنگ این مرز و بوم نکشید. کوچ ابدی علی مرادخانی را از طرف خودم و تمام اعضای گروه کامکار به خانواده محترم او و جامعه هنرمندان ایران از عمق جان و دل تسلیت می گویم.

روانش غرق نور‌ و راهش پر رهرو باد.»
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 خرداد 1400 - 11:48

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود هوشنگ کامکار: مرادخانی از معدود مسوؤلانی بود که به موسیقی توجه خاصی داشت | موسیقی ما