برنامه یاد بعضی نفرات
 
آزمون سراسری ارکستر ملی، ارکستر سمفونیک و گروه کر برگزار می‌شود
از سوی موسسه ارکستر ایران
آزمون سراسری ارکستر ملی، ارکستر سمفونیک و گروه کر برگزار می‌شود
موسیقی ما – امید شایان: موسسه ارکستر ایران پس از آغاز به کار رسمی‌اش، جهت تکمیل ظرفیت اقدام به برگزاری آزمون سراسری برای عضو گیری ارکستر سمفونیک، ارکس‌تر ملی و گروه کر کرده که این ازمون بزودی در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

«حبیب صبور»، معاون اجرایی و مدیر ارکستر‌ها در این باره به «موسیقی ما» گفت: «برگزاری این آزمون جهت تکمیل ظرفیت و کشف استعدادهای پنهان در کشور است و هدف اصلی ما ایجاد فرصت برای این قبیل افراد است تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن آن‌ها را شناسایی و از حضور آن‌ها جهت بهبود وضعیت ارکستر‌های ایران استفاده نمائیم.»

گفتنی ست توزیع دفترچه این آزمون در تهران از طریق تالار وحدت و در شهرستان‌ها نیز از طریق اداره ارشاد هر شهر صورت خواهد گرفت.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www. iranian-orchestra. ir مراجعه یا با تلفن‌های ۰۲۱-۸۸۹۴۵۷۷۷ تماس حاصل نمایند.

اخبار تغییر و تحولات صورت گرفته در کلیت ارکس‌تر ملی و ارکستر سمفونیک نیز در روزهای آینده اعلام خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 دی 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

واقعا مسخرست، یعنی چی آزمون بگیریم؟ نوازنده های قبلی که سالها تو ارکستر سمفونیک و ملی بودند باید بیان زیر نظر یک گروه جدید( که معلوم نیست چطور یکدفعه و از کجا اومدند) آزمون بدند؟؟ ...بخدا من نوازنده تو خرج زندگیم موندم، اسم نمیبرم از نوازنده ارکستر این مملکت که حالا داره با مسافر کشی خرج زن و بچش رو درمیاره، واقعا کودتا کردند،راست میگه استاد حسین علیزاده، بازم دم ایشون گرم که حرف دل ما رو زد. برید مصاحبه استاد حسین علیزاده رو بخونید.یک نفر که معاون وزیر باشه نشسته اون بالا بدون مشورت با شورای فنی و به جای همه تصمیم میگیره هر چی دلش بخواد.انگار نه انگار که ما هم خرج زن و بچه و زندگیمون از همین ارکستر تامین میشه . تر خدا نظر من رو تایید کنید خیلی دلم پره واقعا نابودمون کردند. http://www.mehrnews.com/FA/newsdetail.aspx?NewsID=1778556

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

خنده دار تر ، شرایطی هست که اعلام شده ! ایتقدر که از شرایط عمومی و بالا و پایین و امتحان کتبی ( !!! ) و تاریخ موسیقی ( !!! ) سئوال شده ، اصلا از خود عمل موسیقی ( یعنی ساز زدن ! نوازندگی ساز !!! ) هیچ صحبتی نشده !!!
حقیقتاً به مزحکه گرفتن همه رو ... طرف آخر سر باید ساز بزنه اون بالا ، نه داستان روح الله خالقی و مقاله تقی ضرابی رو ، زیر دست رهبر ارکستر ، آرشه بکشه !!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

متاسفانه سایت موزیک ما کامنتها را تایید نمیکند یا با سانسور نمایش میدهد. واقعا چقدر مظلومیم ما نوازنده های این مملکت. وقتی حتی دیگه تو این سایت هم نتونیم اعتراض کنیم و نتونیم حرفمون رو بزنیم ...
فقط اینو میخوام بگم که این موسسه بازی و تشکیل ارکستر جدید و شورای فنی جدید و آزمون گرفتن و وعده های جدید همش کشکه. فقط میخوان تو این چند ماه باقی مونده از ریاستشون زمان رو بخرند و پولی هم از جیبشون برای موسیقی خرج نکنند. من اصلن نمیفهمم این تصمیمات را چرا معاون وزیر ارشاد میگیرد؟ مگر این مملکت مدیر دفتر موسیقی ندارد؟ جدیدا ایشان راجب موسیقی پاپ هم نظر داده اند!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آزمون سراسری ارکستر ملی، ارکستر سمفونیک و گروه کر برگزار می‌شود | موسیقی ما