برنامه یاد بعضی نفرات
 
فراخوان پانزدهمین دوره‌ی جشنواره‌ی
بخش آهنگسازی به جشنواره موسیقی جوان اضافه شد
موسیقی ما- فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، با اضافه شدن بخش آهنگسازی، در بخش‌های موسیقی نواحی ایران، موسیقی دستگاهی و موسیقی کلاسیک منتشر شد.

جشنوار پانزدهم ملی موسیقی جوان به دبیری هومان اسعدی و مشارکت گستردۀ استادان موسیقی کشور به صورت مجازی و در چهار بخش «موسیقی دستگاهی ایران»، «موسیقی کلاسیک»، «موسیقی نواحی ایران» و «آهنگسازی» برگزار می‌شود.
 
در بخش «موسیقی دستگاهی ایران» خوانندگان و نوازندگان سازهای تار، تنبک، دف، سنتور، سه‌تار، عود، قانون، کمانچه، نی؛ در بخش «موسیقی کلاسیک» نوازندگان سازهای اُبوا، پیانو، ترومبون، ترومپت، فلوت، کلارینت، کنترباس، گیتار، ویلن، ویلنسل، ویولا، هورن؛ و در بخش «موسیقی نواحی ایران» خوانندگان و نوازندگان سازهای زهی، بادی و کوبه‌ای از مناطق مختلف کشور به رقابت خواهند پرداخت.
 
امسال، بخش آهنگسازی با امکان استفاده از سازهای دستگاهی، نواحی و کلاسیک در قالب‌های دوئت، تریو و کوارتت به پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان اضافه شده است به طوری که متقاضیان با در نظر گرفتن سقف سنی ۲۹ سال می توانند در این  بخش شرکت کنند.
 
جشنواره پانزدهم موسیقی جوان در قالب سه گروه سنی «الف»، ۱۵ تا ۱۸ سال، (متولدین سال‌های ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۵)، گروه سنی«ب»، ۱۹ تا ۲۳ سال، (متولدین سال‌های ۱۳۷۷ تا ۱۳۸۱) و گروه سنی «ج»، ۲۴ تا ۲۹ سال، (متولدین سال‌های ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۶) برگزار می‌شود.
 
متقاضیانی که سن آنها از ۱۵ سال کمتر است نیز، در صورت آمادگی و تمایل، می‌توانند آثار خود را برای بررسی در گروه سنی «الف»، با اجرای موارد مندرج ذیل گروه سنی «الف» در فراخوان ارسال کنند.
 
شرکت‌کنندگان می‌بایست رپرتوارِ مشخص‌شده را به صورت ویدئویی ضبط و از اول تیرماه تا پانزدهم مرداد ۱۴۰۰، همراه با فُرم ثبت‌نام و مدارکِ مندرج در فراخوان، از طریق سامانه بامک به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
 
پس از بررسی و ارزیابی آثار ارسالی توسط هیئت‌های داوری، اسامی منتخبین از سوی دبیرخانه جشنواره اعلام می‌شود.
 
با توجه به شیوع بیماری کرونا، پانزدهمین دوره جشنواره ملی موسیقی جوان همانند سال گذشته به صورت مجازی برگزار می‌شود.
 
هرگونه تغییر احتمالی در روند برگزاری جشنواره از سوی روابط عمومی، سایت رسمی جشنواره و صفحه رسمی اینستاگرام این رویداد اعلام خواهد شد.
 
پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان پاییز امسال به دبیری هومان اسعدی و مشارکت گسترده استادان موسیقی ایران با حمایت دفتر موسیقی و معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،توسط انجمن موسیقی ایران و با همکاری بنیاد رودکی برگزار می‌‌شود.
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 - 15:26

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بخش آهنگسازی به جشنواره موسیقی جوان اضافه شد | موسیقی ما