برنامه یاد بعضی نفرات
 
به گفته‌ی کیوان ساکت
مهلت ارسال آثار به جشنواره‌ی «تک‌نوازان تار و سه‌تار» تمدید شد
موسیقی ما- دبیر نهمین جشنواره «تک نوازان تار و سه تار» با اعلام تاریخ برگزاری این رویداد موسیقایی از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره خبر داد. این رویداد اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.
 
کیوان ساکت دبیر جشنواره تکنوازان و آهنگساز گفت: «نهمین جشنواره «تکنوازان برای ساز تار و سه تار» از سوی فرهنگسرای بهمن برگزار می شود. هشت دوره قبلی به سازهای دیگر اختصاص داشت که نهمین دوره برای ساز تار و سه تار برگزار می شود. این در حالی است که به درخواست مخاطبان مهلت ارسال آثار تا یکم اسفند تمدید شده است.»
 
دبیر جشنواره تکنوازان بیان کرد: «هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد انگیزه برای جوانان و ایجاد خلاقیت است. همچنین در نظر داریم در این جشنواره نگاهی امروزی به سازهای تار و سه تار داشته باشیم. متاسفانه جشنواره های دیگر دچار یک گونه یکنواختی و تکرار در رپرتوار شده اند. ما تلاش خواهیم کرد موجب بیداری خلاقیت در شرکت کننده ها باشیم و آثار و رپرتوار تا جایی که مقدور است امروزی باشند. هر چند در سال های آینده برنامه های متنوع دیگری داریم. همچنین آثار باید مناسب با ذوق و زیبایی شناسی امروزی ارائه شوند.»
 
ساکت با اشاره به دیگر جزییات شرکت هنرمندان در این جشنواره افزود: «علاقه‌مندان باید در مرحله نخست آثار را برای هیات انتخاب اولیه ارسال کنند و هیات انتخاب آثار را بررسی و تعدادی را برای مرحله نهایی انتخاب می‌کنند. همچنین اگر شرایط کرونا به ما اجازه دهد اختتامیه این جشنواره قبل از سال جدید برگزار می شود؛ ولی اگر این بیماری شدت یابد مجبور می شویم برگزاری اختتامیه را به سال آینده موکول کنیم.»
 
دبیر جشنواره تکنوازان در پایان گفت: «در این جشنواره من و بهداد بابایی عضو هیات داوران هستیم و منصور حقی، عرفان گنجه‌ای، محمد موسوی و علی علی شاهی هیات انتخاب اولیه هستند.»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 بهمن 1400 - 13:01

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مهلت ارسال آثار به جشنواره‌ی «تک‌نوازان تار و سه‌تار» تمدید شد | موسیقی ما