جشنواره ملی موسیقی خلاق
 
کنسرت قاف - فرهاد فخرالدینی
 
برنامه یاد بعضی نفرات
 
همراه با خواننده آلبوم 94 در تور آمریکا
بنیامین در سالن نوکیا روی صحنه رفت
موسیقی ما – خواننده آلبوم «94» شب گذشته در سالن نوکیا (NOKIA THEATER) روی صحنه رفت.

به گزارش «موسیقی ما»، بنیامین بهادری شب گذشته در حالی در این سالن به اجرای برنامه پرداخت که «سلیم احمدی» (مدیر برنامه های گروه بنیامین موزیک) از به فروش رفتن بیش از شش هزار بلیت دراین کنسرت خبر داد.

احمدی در این باره در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت: «این سالن قابلیت افزایش تعداد صندلی را دارد و بسته به میزان استقبال از یک کنسرت می شود حتی تا بیش از شش هزار و پانصد نفر را در آن جا داد. خوشبختانه استقبال از بنیامین جوری بود که سالن نهایت گنجایش خود را هم در اختیار ما گذاشت و این کنسرت سه ساعته با حضور بیش از شش هزار و پانصد نفر روی صحنه رفت.»

علاوه بر قطعات آلبوم های قبلی این خواننده، بنیامین و گروهش در این اجرا قطعات شماره 3 و 7 آلبوم «94» را هم در این کنسرت اجرا کردند.

مقصد بعدی بنیامین بهادری برای ادامه تور کنسرت‌هایش، شهر شیکاگو است. بنیامین بهادری در تور کنسرت‌هایش 13 اجرا در امریکا و 2 اجرا در کانادا دارد. لس‌آنجلس، سن‌خوزه، اورنج‌کنتی، سیاتل، دالاس، فینیکس، پورتلند، نیویورک، واشنگتن‌دی‌سی، هیوستون، تورنتو و ونکوور، شهرهایی هستند که بنیامین و گروهش قرار است اجراهایی را در آنها روی صحنه ببرند.

علی منصوری تنها عضوی گروه بنیامین موزیک است که در این سفر بنیامین را همراهی می کند و بقیه اعضای گروه این خواننده نوازنده های خارجی هستند که پس از چند جلسه تمرین، در کنار این خواننده ساز می زنند.

در تنها تصویری که از این کنسرت منتشر شده، بنیامین با کت و شلوار و کتانی سفید رنگ روی صحنه ظاهر شده است که این سبک و مدل لباس پوشیدن این خواننده در نوع خود عجیب و جالب توجه بود.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 مرداد 1394 - 02:10

دیدگاه‌ها

دوشنبه 5 مرداد 1394 - 11:35

پس به ركورد محسن يگانه نرسيد ؟!؟حيف

دوشنبه 5 مرداد 1394 - 16:44
arshia

اقا جان من طرفدار بنیامین نیستم ولی یگانه فقطبه این دلیل پر کرد که برای اولین بار رفته بود اون ور نه چیز دیگه!!

78.120.81.127
دوشنبه 5 مرداد 1394 - 19:07
سحر-بنیامینی

اینا کم ظرفیتن.جای بنیامینی ها بودن می خواستن چیکار کنن؟!ب هر حال خودشون اومدن وشروع کردن.فقط میخوان بگن که یعنی مام هستیم!!!هه هه.

183.191.131.5
سه شنبه 6 مرداد 1394 - 22:00
Mehdi Mika

طرفدار قدیمی یگانه هستما ولی واقعا این کارت خیلی چیپ و مسخرس
که چی بشه؟! یه کم فکر کن خب

92.130.129.207
دوشنبه 19 مرداد 1394 - 21:07
karim hamedi

محسن یگانه به نظرم یکی از بهترین صداهای ایران رو داره....
بگذریم از این که رکورد سالن نوکیا دست محسنه...
و بعضیا بی ارزشش میکنن!!
انشالله بزودی محسن قراره کانادا رو هم منفجر کنه_با یه اجرای فوق العاده رکورد دیگری در کارنامش ثبت میشه
محی...یکی از میلیون ها هوادار محسن یگانه

251.136.153.14
دوشنبه 5 مرداد 1394 - 11:48

موفق باشه
ولی به هر حال هنوز محسن رکوردداره تو این زمینه

پرچم بالاس...

دوشنبه 5 مرداد 1394 - 11:53

تبریک میگم به بنیامین و یک انتقادی هم به سایت موسیقی ما که خبر تور آمریکای احسان خواجه امیری را سه ماه بعد از برگزاری کنسرت توی سایت موسیقی ما کار میکنه و تور کنسرت بنیامین را فردای کنسرتش.
در حالیکه توی اون کنسرت حدود 7000 بلیط فروخته شده بود

دوشنبه 5 مرداد 1394 - 11:56

اینهههه
حداکثر گنجایش سالن
تبریک

دوشنبه 5 مرداد 1394 - 12:04

امیدوارم موفق باشی و بهترین کنسرت هارو اجرا کنی بنیامین عزیز .

دوشنبه 5 مرداد 1394 - 12:17

natunest mesle mohsen salono por kone. ishala hamishe movafagh bashe benyamine Azizi...

دوشنبه 5 مرداد 1394 - 13:07

دوستان سالن پره پر شده!! یعنی چی نتونسته رکورد یگانه رو بزنه؟!؟!؟!
حرفای خنده داری میزنین ها!! یه سرچ کنین بد نیست!!!
در ضمن این دومین تور امریکای شمالی بنیامین به حساب میاد! دفعه قبل 5 سال پیش گیبسون رو پر کرد! این دفعه نوکیا!
6700 نفری که ظرفیت سالن بوده پر شده!!!
بنیامین نیازی به جوسازی نداره برای کاراش! چون از این کنسرت ها تاحالا زیاد داشته

دوشنبه 5 مرداد 1394 - 13:20
یک کاربر سایت موسیقی ما

عزیزم واسه کنسرت محسن ۷۱۰۰نفر اومدن
واسه بنیامین ۶۵۰۰
طبیعتا ۶۵۰۰<۷۱۰۰

254.229.141.142
دوشنبه 5 مرداد 1394 - 14:11
امير تكلو

دوست عزيز يگانه بيش از ٧٠٠٠ نفر براش اومدن اگر كه شما مطمئن هستي كه پر شده سالن پس حتمن تنديس بهش ميدن و اسمش توي تالار مشاهير سالن ثبت ميشه (( ولي به اين خيالا نباش)) جاست محسن يگانه

215.136.8.72
دوشنبه 5 مرداد 1394 - 15:05
just benyamin

در تایید حرف دوست عزیزم رضا

جالبه که طرفدارهای اقای یگانه دوره افتادن تو صفحات مختلف که مربوط به بنیامین واظهار نظرمیکنن بدون اینکه ازچیزی باخبر باشن
بگید که مشکلتون اینه نمی تونیم جایگاه بنیامین ببینیم وگرنه این مقایسه های بیخود نشانه ضعف شماست
چس لازمه یسری موارد بدونین اول اینکه اعضای گروه وحتی مدیربرنامه بنیامین هم گفتن نهاین ظرفیت داده شده در اختیار بنیامین 6700 هزار نفر بوده که سالن پرشده پس لنگ 400 نفر نیستن طوری حرف می زنید انگار 4000هزرانفر اختلاف دارن
جالبه واقعا انگار یادتون رفته اولین کنسرت بنیامین درجشنواره خاورمیانه سوئد که بنیامین تنها نماینده خوانده فارسی زبان پاپ ایران بود
اون موقع اقای یگانه تون کجا بود ؟؟؟؟ انگار کنسرت داخل سالن گیبسون با بیش از 7 هزار نفر یادتون رفته اولین خوانده پاپ بعد انقلاب بنیامین بود که اجرا کرد حالا راه برای بقیه هم باز گذاشته
انگار کنسرت 6 هزار نفره اورنج کانتی سال 2010 یادتون رفته اگر محسن یگانه تازه داره این راه میره شما خیلی ذوق زده هستین ما پنج سال پیش این شرایطو دیدیم ..واسه ما عادی این شرایط بنیامین هم اهل بوق وکرنا کردن نیست کارشو میکنه موفقم هست

کسی که قبل کنسرت سالن نوکیا تو سن خوزه با جمعیت بالای 4.5 هزار نفر پرکرده سولد اوت کرده لنگ 400 نفر سالن نوکیا نیست
پس با همین دوتا کنسرت ما رکورد داریم بماند 12کنسرت بعدی :))))))
بنیامین این بار رکورداره اولین وگستره ترین تور داخل امریکا وکانادا خوانندگان پاپ داخل ایرانه
به خدا شما طرفدارای یگانه این همه افتخار داشتین خدا روه هم بنده نبودین چه برسه به یک دهم افتخارات بنیامین رسیدین :))))
یکم تواضع وفروتنی لازمه

181.162.239.149
دوشنبه 5 مرداد 1394 - 19:00
سحر-بنیامینی

همچنین کنسرت اخیر بنیامین در سن خوزه که تعداد زیادی اومدن و متاسفانه بلیط گیرشون نیومد.
منم موافقم خدارو شکر که بنیامینی ها باظرفیتن .مثله ایناکم ظرفیت نیستن که هیچی نشده لبریز کنن!!! چه بده ادمه کم ظرفیت.

86.87.169.220
سه شنبه 6 مرداد 1394 - 14:56
mojtaba ahmadi

ماشالا چقد این طرفدارای محسن یگانه اعتماد ب نفس دارن!!!!
هر چرت و پرتی میخوانو با اعتماد ب نفس کامل میگن
فقط بنیامین

64.183.208.251
دوشنبه 5 مرداد 1394 - 14:09

به کاربر سایت موسیقی
دوست عزیز ظرفیت از اول فرق داشته! بخش بالکن رو بسته بودن! دلیلش رو نمیدونم!خود گروه هم نمیدونسته!! از اول 6700 نفر بوده ظرفیت و همون تعداد سولد اوت شده! اگه بحث رکورده! بنیامین سال 2010 سالن گیبسون رو پر کرد! 7000 نفر!! اولین خواننده پاپ ایرانی!!! بعد شما واسه 400 نفر این حرفو میزنین!! جالبه حرفتون! مطمان باشین اگه باز میبوده پر میشد! این دومین تور بنیامینه! هروقت آقای یگانه دومین تورشون رو گذاشتن بعد مقایسه کنین!
خدا رو شکر بنیامین اونقد تا الان کنسرت های مختلف تو استرالیا آمریکا و اروپا گذاشته که نیازی نیست مقایسه شه با کسی!! درضمن بنیامین اولین کسیه که داره تو 15 شهر کنسرت میزاره و امیدوارم موفق باشه بیشتر از گذشته
موفق باشید

دوشنبه 5 مرداد 1394 - 17:06
یک کاربر سایت موسیقی ما

رضا جان
اینجا خودش نوشته نهایت گنجایش!
بحث منم سراین نیس که محسن رکوردداره یا نه چون من خودم هردوشونو دوست دارم...ولی فقط میخاستم بگم به اون دوست عزیز که اینطور که شما میگی نیس!

4.178.43.233
دوشنبه 5 مرداد 1394 - 17:30
یک کاربر سایت موسیقی ما

دوستان! انقد با هم دعوا نكنين
من فقط ميدونم قبل كنسرت محسن درب بالكن فقط براى كنسرت امينم باز شده بود كه خودمم تعجب كردم ولى وقتى تو سايت نوكيا خوندم ديگه مطمئن شدم
بنيامين هم بالاخره ازش استقبال شده و محبوبه
انقد با هم كل كل نكنين!

228.17.220.8
دوشنبه 5 مرداد 1394 - 19:12
سحر-بنیامینی

)) کاربر سایت موسیقی((
محسن یگانه بالخره تونست خارج یه خودی نشون بده وگرنه استقبال از بنیامین یه امر همیشگیه و برای بنیامینیها تازگی نداره که بخوان اینطور تابلو لبریز کنن!!!

5.177.246.153
دوشنبه 5 مرداد 1394 - 14:10

تبریک عرض می کنم به بنیامین و طرفداران بنیامین
ایشالا کنسرت های بعدی هم می درخشی برادر
درخشش یه ایرانی در یکی از بزرگترین سالن های دنیا باعث شادی و رضایت و مباهات همه ایرانی های داخل و خارجه
همه خوشحالن به جز چند نفر حسود درمونده
وحالا حالاها هر روز قراره خبرهای خوب از جانبت برسه
درود برتو.
----
پیام مهم/
موسیقی ما لطفا اجازه ندید یه سری طرفدارنمای یگانه و یا هر کی دیگه اغتشاش گری کنند.
یه سری ادم کوچولو با قایم شدن پشت یه خواننده
سعی در بررگنمایی خودشون دارن .در واقع اینها هوادار یگانه یا یراحی یا چاوشی یا هیچکس دیگه م نیستن که اگه بودن حرفهایی نمیزدن که واکنش طرفداران خواننده های دیگه رو برانگیخته کنن تا نتیجه رفتارشون بشه اهانت متقابل به یگانه یا یراحی یا چاوشی.اینا یه سری ادم کوچولو با عقده حقارت هستن که مقصودشون فقط و فقط ابراز وجود شخصیه و بس.قدشون حمایت از هنر و هنرمند نیست.

بیشخصیتم هستن.که اگه شخصیت داشتن مث دوره گردا نمیرفتن این صفحه اونصفحه با حقارت ،، تا از خودشون و هنرمندشون تعریف کنن که این تعریفها عین تخریبه.و بهشون میگم مشک انست که ببوید نه انکه عطار بگوید پس مزاحمت درست نکنند.

جو موسیقی مارو به تشنج کشیدند .لفطا سیاستهایی اعمال کنید تا جلوی اینها رو بگیرید.فکر کنم همه کاربراتون شاکی هستند دیگه.
لطفا اصلا این گونه کامنتا تایید نکنید.

دوشنبه 5 مرداد 1394 - 16:06
مهدی (به نام یگانه ای که یگانه را آفرید) justyeganeh

چی؟؟؟؟؟؟؟؟طرفدارای یگانه چی؟؟؟؟؟؟
نبینیم دفعه دیگه راجب محسن و هواداراش چیزی بگی
#ــــــــــــ#

42.33.171.20
دوشنبه 5 مرداد 1394 - 16:44

اینکه خواننده های ما تو کشورهایی مثل آمریکا هم این همه طرفدار دارن مایه ی مباهاته.حالا فرق نمیکنه محسن باشه یا بنیامین.مهم محبوبیتیه که دارن،حالا 400 نفر اینور اونور فرقی نمیکنه.مرسی از بنیامین عزیز که یه بار دیگه باعث افتخار ما ایرانیها شد.من خودم به عنوان یه جاستی هم اونقدر که تور موفق محسن باعث خوشحالیم شد به همون اندازه از این خبر شاد شدم.

دوشنبه 5 مرداد 1394 - 17:03

تبریک به بنیامین و طرفداراش
امیدوارم در ادامه هم موفق باشه
محسنم چند وقت دیگه تو کانادا کنسرت داره امیدوارم اونم مثل پارسال موفق باشه!
از طرفدارای محسن و بنی خواهش میکنم اینقد به هم نپرین!
سپاس!

دوشنبه 5 مرداد 1394 - 18:33

بنیامین چند سال پیش اولین نفری بود که تو آمریکا سالن کنسرت رو پر کرد و رکورد رو زد. محسن یگانه و بنیامین از بهخترین خواننده های ایرانن و نباید اینجوری طرفداراشون به مجادله بپردازن.

دوشنبه 5 مرداد 1394 - 19:16
سحر-بنیامینی

داداش من ))امیرحسین فخری((اینو به هوادار کم ظرفیت محسن یگانه بگو. خودت ببین اولین نظراتو کیا گذاشتن؟!
تازه اینجا بخش مربوط به بنیامین هست و هوادارش.

115.65.162.204
دوشنبه 5 مرداد 1394 - 19:00

البوم های ضعیف یگانه و بنیامین نتیجه همین کنسرت ها تو داخل و خارج کشوره. مطمن باشید دوره این خواننده ها دیگه گذشته البته نه واسه دخترخانمها. چون 90 درصد طرفدارای این دو خواننده خانم ها هستند و در اخر به امید بیرو ن امدن هرچه سریعتره البوم چنگیز. دوستایی هم که میگن صداش کامپیوتریه ولی محسن چاوشی گرم..این عرضه رو داشته با کامپیوتر صدایی ساخته که هنوزم همه تو کفش موندن. من این صدای کامپیوتیرو به صد تا صدای واقعیه دخترونه ترجیح میدم.

دوشنبه 5 مرداد 1394 - 20:10
سحر-بنیامینی

خب پس تو اینجا این وسط چی الان چی کار میکنی؟!فقط اومدی بگی که نیستی!؟؟؟هه هه

برو همون صدای خشن کامپیوتری و گوش کن.همه لیاقت صدای ناب بنیامینو ندارن.عیبیم نداره ما درک می کنیم!!!حسرت کنسرت زنده هم مادام العمر به دل هواداراش مونده این جناب چ

174.121.193.42
دوشنبه 5 مرداد 1394 - 20:32
طرفدار شادمهر-چاوشی

موسیقی ما خواهشن ثبت کن اینو و به حرف من عمل کن .ما اگه نخوایم این هوادارای کینه ای چاووشی زیر صفحه های خواننده های دیگه نظر بدن باید کیو ببینیم تازه خوبه آلبوم یگانه تو همین سایت اول بوده و هست اگه هم امیرحسین خان از این به بعد خواستی آهنگ گوش بدی برو همون جاروی بی قایق رو گوش بده نه آلبوم های قوی ای مثل نگاه من و مثل مجسمه و 94 .خواهشن موسیقی ما از این به بعد هر کی که تو کامنت هاش نشونه ای از چاووشی بودن میده تو صفحه های خواننده های دیگه پخششون نکن ازت خواهش میکنم

146.164.116.25
دوشنبه 5 مرداد 1394 - 21:17
amirsa

اولا که من پسرم!
دوما البوم یگانه کجاش ضعیف بود!
سوما صدای چاووشی رو اصلا دوست ندارم ولی دلیل نمیشه بیام مثل جنابعالی مسخرش کنم!
چهارما ترولایی مثل شما زیاد تو سایت هستن!
پنجما عقیدت واسه خودت محترمه!
ششما جدا فک میکنی صدای بنیامین دخترونس؟؟؟

156.212.237.76
دوشنبه 5 مرداد 1394 - 21:21
فمنيست

من اين صداى كامپيوترى را به صدتا…
حالا انگار انتخابش چقدر مهمه كه زمين و زمان رو به خاطرش ميبره زير سوال
وايسا همون چنگيزو گوش كن با همين طرز تفكرت كه مال دوران جاهليته ارزش انتخابتو نشون دادى…

193.198.234.165
سه شنبه 6 مرداد 1394 - 07:04
فمنيست

سيق. ما به شدت برات متاسفم كه نظر قبليم تاييد نشد
بايد هم شاهد بى حرمتى به دختر ها و خانم ها باشيم! با الفاظى مثل ( طرفداراى فلانى كه همه دخترن…) انگارى كه دخترا آدم نيستن! و نظراتشون اصلا ارزش نداره! مثل اينكه بخوان بگن يه مشت بيشعور طرفداراى فلانى ان…

آقاى اقبالى شما با اين طرز تفكرت كه به دوران حاهليت ميخوره بيشتر زير سوالى، و على الخصوص انتخابت و سليقه ت

حتما تاييد كن، يه ذره غيرت داشته باشين بسه ديگه انقدر مسخره كردن دخترا بسه

136.181.201.196
سه شنبه 6 مرداد 1394 - 11:14
امیرحسین اقبالی

من اصلا به خانم ها توهین نکردم فقط گفتم طرفداراشون اکثرا خانم هستند. دوستان من منطقی باشید البوم بنیامین که چنگی به دل نزد. یگانه هم که 90 درصد کاراش کاوره ترکیه و یونانه. کاش یه ذره میفهمیدید که این کنسرتها با بلیط های بالای 100 هزار تومان فقط برای خالی کردن جیبتون هست. دیگه کار خواننده ها هم این شده که 2 و 3 تا کار ضعیف 6و8 میسازن تا باهاش بتونن مردم تو کنسرتا برقصونن. فقط درود به شرف محسن چاوشی که شبانه روز داره کارمیکنه که بهترین کارهارو تحویل طرفدارای میلیونیش بده.

189.195.92.99
سه شنبه 6 مرداد 1394 - 13:59
جواب به امیرحسین اقبالی

امیرحسین اقبالی//-یعنی محس چاوشی کنسرت نمیگذاره به خاطر اینکه دلش برای جیب مردم سوخته؟!نه عزیز من کنسرت نمیگذاره چون قادر به این کار نیست.شما بهتره واقع بین باشی.
اونا کنسرت میگذارن چون میتونن ولی کسی رو مجبور نکردن بره .هر کی می تونه نره. اما چاوشی نمی تونه که کنسرت بگذاره.این یه دنیا فرقه.چاوشی کنسرت بگذاره ئو مردمو بگریونه یا به خشونت وادار کنه به جای رقصیدن.موضوع اینه صداش مصنوعیه و نمیتونه.شما هوادار صدایی هستی که وجود نداره که با ماشین درست شده (به قول معروف میگن تو بدم.بمیرو بدم!! این اقا چاوشی نمی تونه بدمه .نمی تونه ک کنسرت بگذاره)و بعد ش میأی به صدای زیبای بنیامین میگی زنونه.صدای بنیامین مردونه ست ولی زمخت نیست.

توهین به خانم ها کردی .منم خواستم جوابتو بدم گفتم ولش کن.ودیگه به نظر منم اسم البومه یه جورایی ذهن ادمو میبره به دوران توحش و بگم اصلا خوشم نمی ا...د..چنگیز!

167.201.49.235
سه شنبه 6 مرداد 1394 - 14:35
امیر باران زهی

مدیر بثبت لطفا ..اقای اقبالی البوم نگاه کجاش ضعیف بود؟؟؟؟ کدوم کاراش کاور ترکی و یونانی بود؟؟؟؟؟؟ شما رو همون شعرای مولانا که خواننده محبوبت میخونه گوش کن چرا تو این پست که نه ربطی به محسن یگانه داره و نه چاووشی ..

24.152.209.164
سه شنبه 6 مرداد 1394 - 19:06
امیرحسین اقبالی

دوستی که گفتی کارای یگانه کاور نیست همین الان برو اهنگ خاطره بازی یگانه از البوم نگاه و اهنگ مترسک مازیار فلاحی از البوم لعنت به من رو گوش کن اونوقت میفهمی که یگانه چه کاوریستیه . البوم لعنت به من واسه سال 91 هستا. با تشکر

164.75.128.73
سه شنبه 6 مرداد 1394 - 21:44
Mehdi Mika

اقبالی! این حرف خنده دارتو در مورد مترسک و خاطره بازی دوباره تکرار کردی! اگه ذره ای از موسیقی چیزی میفهمیدی همچین حرفی نمیزدی! هر چند با توجه به اینکه 90 درصد کارای آلبوم نگاه رو کاور یونانی و ترکی دونستی مشخصه که همون ذره ای رو هم از موسیقی سرت نمیشه! اینم دوس ندارم بگم ولی دیگه شورشو درآوردید یه عدتون! خوانندت چندین سالم وقت بذاره نمیتونه ملودی شاهکاری مثل تو فکر میرم خلق کنه پس انقد افاضات نکن
این تفکر قرون وسطایی در مورد خانوما و دخترا رو که دیگه هیچی نگیم بهتره
آقا یا خانوم محترم لطفا تایید کنید! هر کی هر چی دوس داره میگه تایید میشه بعد جواب که میدیم...

47.221.164.34
سه شنبه 6 مرداد 1394 - 22:47
amirsa

خاطره بازی؟؟؟؟مترسک؟؟؟؟؟شیب؟؟؟؟بام؟؟؟؟
امیرحسین جان باهمین کامنتت نشون دادی چقدر درکت از موسیقی زیاده برادر!!
یاد اونی افتادم که میگفت ناامیدم میکنی کاوره!!!
والا با این حرفا سطح یگانه پایین نمیاد!!!

97.172.69.198
چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 00:00
امیر باران زهی

هههه واقعا حرفت چقدر خنده دار بود محسن یگانه بیاد از مازیار فلاحی کاور کنه !!!! محسن یگانه همونه خواننده های ترک کاراشو کاور میکنن بعد میایین میگین محسن یگانه کاراش کاوره ؟!!!!!!!!با اینکارای بعضی از هوادار نمیدونم کلا فازتون چیه شما؟؟؟؟

61.46.50.82
پنجشنبه 8 مرداد 1394 - 20:23
امیرحسین اقبالی

حالا دیگه بیخیال. این دوستان البوماشونو بیرون دادن دیدیم هیچی نشد موج اصلی موسیقی ایران با اومدن البوم چنگیز با اهنگسازی محسن چاوشی و تنظیم بهروز صفاریان شروع میشه. بعد که اومد میبینید که چه شورو حالی تو جامعه و سایتای موسیقیایی راه میفته. تا اون موقع همه طرفدارای یگانه و بنیامین و پاشایی و مهدی مقدم و بابک جهانبش و دیگر خوانندگان با صدای زیر را به خدا میسپارم . خوش باشید.

247.228.181.221
دوشنبه 5 مرداد 1394 - 19:30

کت شلوار با کتونی؟ :/// :))))))))))
تبریک به بنیامین و طرفداراش.
همه ی این سالنا رو احسان ترکونده خوش به حالشون :(
چیزی که واسه احسان خاطرس واسه بقیه افتخاره
dه گلاییه از موسیقی ما.البته فکر کنم گزارش کنسرتای تو اروپایی احسان رو واسه این دیر گذاشتین چون عادیه؟؟

دوشنبه 5 مرداد 1394 - 20:15
سحر-بنیامینی

نه داداش من.وقتی ما داریم خاطره سازی می کنیم شماها دارید خاطره بازی کنید !!!و این بده.
بعد این افتخار توهم هست مگه اینکه ایرانی نباشی و فقط سرسپرده خواجه میری باشی!!!

188.55.36.217
دوشنبه 5 مرداد 1394 - 20:57

دنیا دیگه مثل تو نداره. نداره و نمی تونه بیاره.. بنیامین!

بنیامین برای همیشه!

دوشنبه 5 مرداد 1394 - 20:59

حسد تنها حسودان را می سوزاند.
چشم حسودان بنیامین عزیز کور باد.

دوشنبه 5 مرداد 1394 - 21:08

نگاه البوم بسیارضعیفی بود خواهش میکنم بنیامین رو با امسال یگانه مقایسه نکنید یگانه تو مسبیر بسرفت قرار گرفته و اصلا خوب نبودالبئم نگاه

دوشنبه 5 مرداد 1394 - 22:35
یک کاربر سایت موسیقی ما

الان اینو گفتی جنگ راه بندازیا فقط!
واسه همین جوابتو نمیدم!

134.122.121.84
سه شنبه 6 مرداد 1394 - 01:42
امیر باران زهی

اره البوم بنیامین نکه زیاد خوب بود هههه جالبه جز پنج البومم نیس حالا میای میگی نگاه بد بود ههه .. الان این پست هیچ ربطی به محسن یگانه و البومش نداشت الکی چرا میای تخریب میکنی ؟؟؟؟؟؟؟ محسن یگانه همیشه بهترین بوده وهست و خواهد بود اینو خودتم خوب میدونی

237.197.195.125
سه شنبه 6 مرداد 1394 - 10:12
s_beny

اول اينکه سبک بنيامين ومحسن يگانه زمين تا اسمون فرق داره بنيامين تو سبک خودش بی رقيبه پس هر وقت کسی هم سطحش اومد بيايين مقايسه کنيد
دوم راجب نظرسنجی موسيقی ما از تعداد رای های داده شده کاملا مشخصه که چه البومی به زور اومده صدرجدول همون روزای اول انتشار البوم بنيامين اومد صدر درعرض نيم ساعت دوستان هميشه درصحنه کاری کردن که البوم بياد پايين پس اين حرفا به کسي بگيد که ندونيم شماها چه کار کردين !!!!!!!!
الانم فعلا سکوت کردبم رای نمیديم تا بقيه تا اونجا که می تونن خودشون خالی کنن ، بعد اتحاد خودمون نشون بديم
ولی کافی به يه امار فروش وسايت ها تاپ تن ها نگاه کنيد تا بفهميد چه البومی تو,چه جايگاهی هست ;-)
بدرود.

73.76.204.47
سه شنبه 6 مرداد 1394 - 12:40
yahda-just yeghaneh

الان این پست چه ربطی به آلبوم نگاه داشت آخه؟!!!!!!!!نمیدونم چرا بعضیا اصرار دارن سطح پایین درکشون رو نشون بدن.
اصلا قصدم توهین نیست.ولی بعضیا با زبون بی زبونی اصرار دارن که از طرف بقیه توهین بشنون.آقا یا خانوم محترم پست آلبوم نگاه با این پست فقط یه کلیک فاصله داره.لطفا اگه نظری درباره ی این آلبوم دارید تو پست خودش بگید.

207.171.80.137
سه شنبه 6 مرداد 1394 - 13:17
دانشور _

امیر باران زهی
لازم نیست اصلا راجع به رای دادن به البوم حرف بزنی همه میدونن دیگه خیلی از طرفدارای یراحی و یگانه با رای منفی که صرفا بخاطر بالا کشیدن البوم خواننده محبوبشون بوده البوم بنیامین رو پایین کشیدن البته خیالی نیست چون موفقیت البوم بنیامین ثابت شده است اینو میتونی از فروش فوق العاده البوم و آمارایی که بدست اومده بفهمی.پس لطفا حرف الکی نزن
موسیقی ما تایید

91.59.238.189
سه شنبه 6 مرداد 1394 - 17:31
طرفدار شادمهر-چاوشی

کاملا باهات موافقم آقا یا خانوم دانشور بعضی ها واقعا کینه ای هستن چشم دیدن موفقیت بقیه رو ندارن .خواننده محبوب خودشون 5 ستاره و بقیه از دم 1 ستاره میدن ولی مثلا من خودم به آلبوم نگاه من 5 ستاره دادم یا مثل مجسمه 4 ستاره دادم و به آلبوم خواننده محبوبم یعنی بنیامین هم 5 ستاره دادم و بقیه رو هم همینطور با توجه به کیفیت آلبوم و متاسفانه این داستان فقط تو ایران این شکلی نیست و تو خارج هم بستگی به ذات افراد وجود داره ولی خب کمتر

9.160.58.203
سه شنبه 6 مرداد 1394 - 21:57
Mehdi Mika

کاری به آلبوم یگانه ندارم
اما آلبوم آخر بنیامین یکی از بی محتواترین آلبوم هایی بود که در تمام عمرم شنیده بودم به خصوص ترانه های...
این دونفرم مقایسه نمیکنم چون با توجه به سوابق و کارهایی که کردن مقایسه این دوتا اصلا امکان پذیر نیست و فقط یگانه رو تا سطح بنیامین پایین میکشونه

17.59.237.166
چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 00:06
امیر باران زهی

دوست عزیز این شما هستید که الکی میای منفی میدین من به البوم بنیامین 3 دادم و فک کنم 3 هم براش زیادیه با این البومی ک داده بود ...همه چیز واضحه البوم نگاه محسن یگانه از 80 رسید 57 یعنی چی؟؟؟؟؟

58.179.221.2
چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 00:46
beمهدی میکا

مهدی میکا تو چه میفهمی محتوا چیه؟تو نمیتونی بنیامینو بفهمی چون ضمیر پاکی نداری.قبلا هم تو اون صفحه ها چرند گفتی جوابتو دادن.
به نظرمن ادمهایی از جنس تو مخاطب های بنیامین نیستن ونمیتونن باشن .اقا ادمهای مثل میکا برن جنس خودشونو پیدا کنن اصلا به بنیامین تعلقی ندارن.
برو همون یگانه گوش بده .

41.117.167.3
چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 00:52
beمهدی میکا

مهدی میکا تو چه میفهمی محتوا چیه؟تو نمیتونی بنیامینو بفهمی چون ضمیر پاکی نداری.قبلا هم تو اون صفحه ها چرند گفتی جوابتو دادن.
به نظرمن ادمهایی از جنس تو مخاطب های بنیامین نیستن ونمیتونن باشن .اقا ادمهای مثل میکا برن جنس خودشونو پیدا کنن اصلا به بنیامین تعلقی ندارن.
برو همون یگانه گوش بده .

145.222.247.74
چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 19:59
سعید فلاحی

دوست عزیز به نظر منم البوم بنیامین از ضعیف ترین البوم امسال بوده و واقعا ارزش هنری نداره.
در مورد دوست بالایی هم که گفته یگانه اول 80 بود و الان 57 باید بگم که روزای اول طرفداران خواننده معمولا رای میدن و طبیعتا درصد بالا هست و به مرور این درصد پایین میاد اما به یک نکته توجه کردی که چرا تا شنبه البوم نگاه من با 0.3 از مثل مجسمه بالاتر بود و به یکباره یکشنبه 3.4 پایین تر؟؟؟
خب عزیزم یکسری از طرفداران منتسب به خواننده ها میان و ثبت نام میکنن و به البوم اول رای پایین میدن و به البوم خواننده محبوبشون رای بالا میدن تا نشون بدن چقدر بچه گانه فکر می کنن نمونش البوم علی اصحابی که پارسال میانگین رای هاش حدود 80 بود اما تو نظر سنجی بهترین البوم های سال 93 بین 5 تا اول هم نیست.
در ضمن اینم باید بگم که مثل مجسمه و نگاه من واقعا تا به اینجا بهترین البوم های امسال بودن

153.225.147.145
سه شنبه 6 مرداد 1394 - 02:10

چه کنسرت پرشوری داشتین آقای عشق.یه اقیانوس جمعیت با شما در تلاطمند.بهترینی
کی میاد دستتو تا بگیره دستمو..الان فیلم ایستاگرامتونو دیدم چه عظمتی.حنجره طلا.

سه شنبه 6 مرداد 1394 - 02:12

نوکیا شده مایکروسافت
آقای عشق همراهان دیگه هم داشتنا.

سه شنبه 6 مرداد 1394 - 10:18

جوان رعناي ایرانی باز براي ایران افتخارآفرینی کرده... ...
نام پرمهرت همیشه زنده...

سه شنبه 6 مرداد 1394 - 10:18

آلبوم جدید محسن فقط به درد هواداراش میخوره
آلبوم بنیامین تو عرض چندروز توسایت بیپ تونز پرفروشترین شده
ومطمینا امسال فروشش به ی میلیون نسخه میرسه و حتی بالاتر

سه شنبه 6 مرداد 1394 - 15:15
یک کاربر سایت موسیقی ما

عزیز جان اگه سایت بیپ تونز ملاکه البوم شهر من بخند از نگاه پرفروشتره!
بعدشم شما اصن البومو گوش کردی که میای درباره ی اون نظر میدی؟
فروش البوم نگاه تا الان از همه بیشتر بوده میتونی بری سرچ کنی!
انقد مسخره نظر ندید لطفا!

189.103.165.227
سه شنبه 6 مرداد 1394 - 15:34
ریحانه ♥بنیامینی♥

البوم بنیامین94 پرفروش ترین البوم هفته شد...
محض اطلاعتون کاربر موسیقی ما

158.184.152.142
سه شنبه 6 مرداد 1394 - 20:12
یک کاربر سایت موسیقی ما

البوم محسن تا الان ۶۰۰میلیون فروخته!محض اطلاعت ریحانه جان!

242.245.41.99
سه شنبه 6 مرداد 1394 - 21:50
ریحانه ♥بنیامینی♥

اره دیگه خودشو کشت اقای یگانه بعد سه ماه 600 میلیون فروخت...
بزار وارد هفته دوم تولد البوم94 بشیم بعد قمپز در کن که یگانه اینقد فروخته
همه میدونن البوم 85 و 88 پرفروش ترین البومای موسیقی ان...
حالا انگار الیوم نگاه چه شاهکاری هست مثلا...یه قافیه هم نداره ترانه هاش...شعرو به زور رو ملودی سوار کرده

24.11.191.106
سه شنبه 6 مرداد 1394 - 21:56
خالی بندی قرن....۶۰۰ میلیون !!!!

مملکت ما ۷۰ میلیون کل جمعیتشه .یگانه ۶۰۰ میلیون فروخته!!!کل جمعیت دنیا ۷ میلیارده یعنی بیشتر از یک چهاردهم جمعیت زمین این یارو البوم فروخته!!!!!!
دیگه مطمئن شدم که اصولا بالاخونه تعطیله ...یعنی الان من از خنده مردما.
پس فهمیدیم یگانه رو کیا معروف کردن و کیا صندلی کنسرتهاشوپرکردن.یعنی مغز به کلی تعطیله...بایدم امثال شما برید بشی هوادارای یگانه!!!!!!

81.178.171.1
سه شنبه 6 مرداد 1394 - 21:58
Mehdi Mika

باور کن آلبوم بنیامین به درد هواداراشم نمیخوره

183.82.117.114
سه شنبه 6 مرداد 1394 - 23:50
امیر باران زهی

دوست عزیز میتونی یکم تحقیق کنی تو همین سایت بیپ تونزی که میگی برو ببین که بیشترین فروشو کی داشته !!!!!!!!!!!!

32.35.238.113
چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 00:20
امیر باران زهی

خانم ریحانه شما که از شعرای محسن یگانه انتقاد میکنی شعرای البوم بنیامین 94 گوش کردی!!!!!!!واقعا ترانه دیوار محسن یگانه می ارزه به کل البوم یکنواخت بنیامین خودم واقعا فک نمیکردم چنین البومی بده و بعدش برا تبلیغات البوم میگه که بهترین البوم من همین البومه!!!!!!!!!!!! ودر پاسخ ب دوست عزیزی که اشتباه متوجه شده اقا البوم محسن یگانه 600 میلیون فروش داشته...شما فکر کردین 600 میلیون نسخه فروش رفته!!!!! یکم با دقت بیشتری کامنتهارو بخونین لطفا که بعدا اشتباهی نظر ندین!!!!!!مدیر اینو بثبت لطفا!!!!!!!

150.195.91.235
چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 00:31
امیرعلی

خالی بندی قرن....۶۰۰ میلیون !!!!
دوست عزیز پیشنهاد میکنم کامنت هارو با دقت بیشتری بخونی که اخر در محاسباتت اشتباه نکنی 600 میلیون فروش داشته این جای تعجب داره ایا!!!! یا نه فکر کردی 600 میلیون نسخه فروش رفته بالاخونه شما فک کنم تعطیل باشه!!!!!

235.117.98.112
چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 00:50
beمهدی میکا

تو زبون هواداراش شدی؟؟!!اونهمه استقبال از البومشو حتما عمه سرکار کرده دیگه؟!!
تو به بنیامین و بنیامینیا تعلق نداری و ما ازین بابت خورسندیم.

252.200.145.10
چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 08:55
ریحانه ♥بنیامینی♥

امیر باران زهی خدایی الان داری البوم بنیامینو با نگاه مقایسه میکنی؟؟؟!!! البوم بنیامین کاراش تکراریه؟؟؟
تو که به البوم 94 میگی تکراری به البوم نگاه چی میگی دیگه؟؟؟ ادم از یکنواختیش خسته میشه دیگه...
اهنگ باید یه جوری باشه که تو وقتی داری گوش میکنی به یه اهنگ که میرسی طاقتشو داشته باشی تا اخرشو گوش بدی نه که پنج ثانیه اولش بزنی اهنگ بعدی!!!...
یه دوستی تو همین سایت کامنت قشنگی گذاشته بود گفت معنی درست ترانه های البوم و اهنگای بنیامینو فقط هوادارای پیگیر و واقعیش میفهمن...چون فقط اونا با سبک خاصش کاملا اشنا هستن...
یه خواننده باید ترانه ای بخونه که در حدش باشه...نه ترانه ای که حتی خودشم نفهمه که چی داره میخونه!

181.174.240.167
چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 13:28
یک کاربر سایت موسیقی ما

ریحانه بنیامینی
البوم محسن یکنواخته؟؟؟
اها فهمیدم!
لابد درکم کن و دلکم و توفکرمیرم و جاده و دیوار و انتظار و دلسرد و پرنده یکنواختی ایجاد کرده بودن!
لطفا بجای تخریب خواننده های دیگه از البوم خواننده خودتون دفاع کنید!

200.182.126.128
چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 15:44
سحر-بنیامینی

تخریب و دفاع!!!امگه اینجا میدون جنگه ؟ جوگیر شدیآ؟..هه هه
(تو یی که باید از خوانندت دفاع کنی آبجی نه ما)نمیدونم چند سالته ولی بنیامین از سال ۸۵ جهانی برند شد و دفاع نمیخواد.البته می تونیم واسه هر ترانه چند ساعتی صحبت کنیم ولی نباید واسه گوش نامحرمان ییغام سروش خوند!اینو حضزت حافظ فرموده.
بشین تو پیج خودت آبجی./ک کاربر سایت چهارشنبه 7 مرداد 1394 - /13:28

107.146.81.112
چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 18:24
ریحانه ♥بنیامینی♥

اخه من نمیدونم این کاربر موسیقی ما با کی کار داره؟؟چی میخای عمو جون؟؟؟
تخریب؟؟؟؟!!! تو که خودت تو این سایت هر چی دلت خواسته بار بنیامین کردی بعد حالا داری به من تذکر میدی که به جای تخریب از بنیامین دفاع کنم؟؟؟
محض اطلاعتون بنیامین ما اونقدر بزرگ و هنرمند هست که نیاز به دفاع کردن اونم در برابر ادمایی مثل تو نداشته باشه... این جوابای بنیامینی ها رو هم که میبینی فقط محض اطلاع کسایی مثل شماس که هر توهینی دوس دارین میکنین البته بعیدم نیست... وقتی خوانندتون اینقدر راحت به بقیه توهین میکنه از هواداراش انتظاری نمیره!!! تو برو همون نفس های هدفمندتو گوش بده...

247.10.59.202
چهارشنبه 14 مرداد 1394 - 14:57
-

خب بچه باید واحدشو بگی تو.۶۰۰ میلیون چی؟
بعد نسخه معیاره نه تومن.البته واسه کاسبهای هنرباز حتما معیار تومنه!!!اقا میر علی.

226.233.15.202
شنبه 25 مهر 1394 - 16:52
یک کاربر سایت موسیقی ما

آلبوم محسن نگاه من اگه اشتباه نکنم چیزی حدوده 150 هزار تا نسخه فروش کرد ولی من ندونم شما خودتون خوب میدونید که البوم 88 بنیامین 500 هزار تا فروش داشته و به یک رکورد دست نیافتنی دست پیدا کرده

159.203.9.142
سه شنبه 6 مرداد 1394 - 11:12

مگه ستاره کاری به جز درخشیدن بلده؟
بنیامین عزیز اسمان هر اسمانی که باشه،تو می درخشی.
بگم درخشیدنت مبارک ای ستاره؟!بی معناست.
پس می گم وجودت مبارک ، بنیامین.

سه شنبه 6 مرداد 1394 - 11:42

اقای امیر باران زهی و سایر همدستان
وچاوشی بازهای اماتور
و سایرین ---

خطاب به همگی شما که در پیج های بنیامین این چند روزه فقط خودتون رو تخریب کردید
من این گفته نغز رو تقدیم می کنم :
«شخص نابینایی از سِنت آنتونی پرسید : ممکنه چیزی بدتر از از دست دادن بینایی باشه ؟ او جواب داد : بله ، از دست دادن بصیرت !»

سه شنبه 6 مرداد 1394 - 11:54

ایوووووول بنیامین...
حالا بگین بنیامین شکست خورده... بگین دیگه...

سه شنبه 6 مرداد 1394 - 15:02

طرفدارای یگانه ک انقد اینجا هستن
لطفا افتضاح کنسرت سن خوزه یادتون بیاد
اون سالن نیمه خالی که مردم شعرارو حفظ هم نبودن
بعد از خوندن کار پاشایی همه گفتن دوباره دوباره
و اقای یگانه که میکروفونو گذاشت و رفت
:))

سه شنبه 6 مرداد 1394 - 16:45

متاسفام طرفدارای نسبتا محترم یگانه خواهشا هواداری یگانه جونتونو برین زیر پست خودش بکنین
خوب شد یگانه تور امریکا گذاشت وگرنه شما الان باید چیکار میکردین؟؟؟
حالا بزارین یکی از افتخاراتونو بگم که بیشتر ذوق کنین:
یادتون میاد کنسرت سن خوزه یگانه بلیطا فروش نرفت؟؟؟ولی واس بنیامین 6000نفر تکمیل شد و600نفرم پشت در موندن...!!!
حالا برین به این افتخار کنین...چه افتخار بزرگییییییییییییییییییییییی
اون موقعی که بنیامین به عنوان اولین خواننده پاپ ایرانی تو سال 2010 تو سالن گیبسون جلوی 7000نفر اجرا کرد آقای یگانتون کجا تشریف داشتن؟زیر زمین؟؟؟
اون موقعی که بنیامین اولین کنسرتشو تو جشنواره سوئد به عنوان تنها خواننده فارسی زبان خاورمیانه اجرا کرد یگانه کجا بود؟؟؟
تو کنسرت بنیامین در لس انجلس اجازه ورود به بالکن سالن رو ندادن در حالی که بلیطای اونجا فروخته شده بود!!!خود بنیامینم نمیدونه چرا اینکارو کردن!!
تمامی صندلی های سالن پر شده بود و سالن گنجایش نداشت...نمیدونم دیگ چی میگین که سالن پر نکرده و اینا...
متاسفام براتون...شما هم ایرانی هستین و بنیامین به عنوان یه ایرانی اونجا اجرا کرده پس یه افتخاریه برای هممون
وقتی اقای یگانه سالن نوکیا رو پر کردن خداوکیلی بگین طرفدارای بنیامین اومدن اونجا بگن که بنیامین قبلا سالن گیبسونو پر کرده بود؟؟؟؟؟جز اینکه همه بهتون تبریک گفتن!!!
بنیامین تنها خواننده ایه که تو 15 شهر امریکا و 2 شهر کانادا در حال اجرای کنسرته...این یه افتخار واسه هممونه...واس همه ایرانی ها...
پس شمایی که حسودی میکنی خودتو دیگه ایرانی ندون...چون یه ایرانی واقعی از موفقیت جوون هنرمند کشورش ناراحت نمیشه!
بسته دیگه...چقد به بنیامین توهین میکنین؟ مگه ما طرفدارای بنیامین میایم سر پست شما توهین میکنیم؟؟؟خجالت بکشین دیگه
این کارا برای بالا بردن هنرمندتون سودی نداره پس الکی خودتونو خسته نکنین...
همه خواننده های الان ما مدیون بنیامینن...اگه بنیامین نبود معلوم نبود الان ما داشتیم چی گوش میکردیم
چون اون تنها کسی بود که تونست توجه مردمو به موسیق داخل ایران جلب کنه...

سه شنبه 6 مرداد 1394 - 17:11

بنیامین جان انتشار آلبوم ۹۴ زیبایت را تبریک می گم.موفقیتت در سالن نوکیا را خدمت خودت و طرفدارانت تهنیت عرض می کنم .منتظر اخبار ازموفقیت های بعدی ات در کنسرت های آتی هستیم.بهترین ها.

سه شنبه 6 مرداد 1394 - 18:26

اصلا مگه مسابقه ای بین بنیامین و محسن یگانه بود که شما میاین میگین رکورد یگانه .من ک متوجه نمیشم شما چی میگین .یگانه کنسرت سن خوزه اش افتضاح بود .درحالی که بنیامین سال 2010سالنو مملو از هواداراشس کرد.چند روز بیش هم بنیامین تو سن خوزه ترکوند وبلیطای کنسرتش چند هفته مونده به کنسرت تموم شده بودن.بنیامین تو خارج از کشور بیشترین طرفدار رو تو بین خواننده های داخل داره.وبه طور قطع نسبت به یگانه از محبوبیت بیشتری بین ایرانیان اونور برخورداره و اینور.خیلیا تو اونور دنیا اصلا یگانه رو نمیشناسن.راستی از هوادارای بنیامین میخوام همگی بریم رای بدیم تا نشون بدیم بنیامین کیه .بنیامین که مث محسن تقلید نمیکنه عاقبت تقلید از استاد شادمهر اینه عاقبت توهین به بنیامین و فرزاد فرزین و چاووشی و ...اینه اقای یگانه بسرفت تو البوم نگاه کاملا مشهوده
یادمه وقتی ابلبوم88بنیامین اومد یگانه شروع کرد به تخریب بنیامین وانتقاد از البومش ولی الان میفهمیم که البوم88 چقدر بهتر از البوم نگاه یگانه ست با این تفاوت که اون 88دومین البوم استاد بنیامین بود در حالی ک نگاه جدیدترین البوم یگانه ست
اقای یگانه چوب خدا صدا نداره...

سه شنبه 6 مرداد 1394 - 18:59
یک کاربر سایت موسیقی ما

با کی کار داری؟لابد هیچکس یگانه رو نمیشناسه که باور کنم رکورددار بیشترین دانلود از رادیو جوان بوده یه زمان!لابد هیچکس یگانه رو نمیشناسه که اسمش تو تالار مشاهیر نوکیا تئاتر هستش!محسن کی بنیامینو تخریب کرده؟چرا شماها از رو توهم حرف میزنین؟
محسن از شادمهر تقلید کرده؟باشه بهش میگم!
البوم ۸۸ بهتر از نگاه!!!!خیلی فان بود کلی خندیدیم!!!!توهین به فرزاد فرزین و چاووشی؟؟؟خوبه خود محسن اومده از چاووشی در برابر کسانی که میگن صدای چاووشی افکته دفاع کرده!!!!
خیلی فان و تخیلی بود کامنتت دفعه ی بعد یکم قبل کامنت گذاشتن فک کن لطفا!

2.13.117.221
سه شنبه 6 مرداد 1394 - 19:58
be tarafdare yegane

تو خودت برووفک کردن یاد بگیر بعد بعید می دونم پیدات شه.بابا اینا کین دیگه؟شخصیت نداری تو بچه؟؟؟
یادتون باشه اینجا برای بن هست و هواداراش که شما جلوی مزاحمتای این چن نفر تنگ نظرو نمیگیرید.

122.11.242.243
سه شنبه 6 مرداد 1394 - 20:20
s_beny

اخ اخ حرف حق زدی اينا خودشون زدن به کوچه علی چپ افتضاح کنسرت سن خوزه نميگن جالبه اين چطور طرفدارا يگانه است که از شاهکار مصاحبه اقای يگانه سال ٨٨ يادشون نيست پس حتما يه سرچ کن دوست عزيز تو, سايت موسيقی ما هست که اهالی موسيقی فقط براش ابراز تاسف کردن به خاطره بيانش ، بنيامين چه کار کرد فقط سکوت کرد چون اخلاق حرفه ای وهنری داره سال ٨٨خوده اقای یگانه شروع کرد به تخریب سال ٩۴طرفداراش اقا چرا بیخیال ما نمی شید بابا در سطح ما نیستید :)))
چه اعجباری این مقایسه ها تازه پکیج البوم نگاه دقیقا کپی برداری البوم ٨٨ از اون ایده استفاده شده
اللبته عادی ها همه از سبک بنیامین ، از دکور استیجش تقلید میکنن
خوبه بنیامین هست که خط دهنده باشه.
راجب دعوا فرزینم تو ترانه ماه منتشر شد، سعی در قایم کردن این اتفاقات نداشته باشید .

48.23.223.215
سه شنبه 6 مرداد 1394 - 21:44
ریحانه ♥بنیامینی♥

کاملا حرفاتون درسته یه عاشق عزیز...
کاربر محترم موسیقی ما شما داری از چی دفاع میکنی وقتی خود یگانه میگه من از شادمهر الگو برداری میکنم...دیگه عالم و ادم میدونن که یگانه از شادمهر تقلید میکنه...اصلا قابل انکار نیست...
اره یگانه از چاووشی دفاع کرد...کلا اقای یگانه کارش همینه اول توهیین میکنه بعد میاد رفیق فاب میشه...مثه رفاقت الانش با بنیامین!!!هیچوقت یادتون نره که یگانه مرداد88 به خاطر یه انتقاد کوچیک بنیامین از کاور کردن اهنگش چه توهینایی به بنیامین کرد!!! اما الان رفیق صمیمی بنیامینه!!
اون موقعی که شما ارزوتون بود خوانندتون یه بار رنگ امریکا و نوکیا رو ببینه بنیامین ما سالن بیگسون لس انجلسو با 7000 نفر پر کرده بود...
سن خوزه رو هم سال 2010 و هم یه هفته پیش با 6000 نفر پر کرد...جایی که استاااااد یگانتون حتی بلیطاشم فروش نرفت...!!

148.159.118.115
سه شنبه 6 مرداد 1394 - 22:16
یک کاربر سایت موسیقی ما

طرح کاور کپی البوم ۸۸!واقعا؟؟؟؟؟؟جدا هدفتون چیه؟؟؟
بابا اصن مگه من به شما توهین کردم که شما توهین میکنید؟؟؟
به محسن چرا توهین میکنید؟؟؟مگه طرفدارای محسن توهین کردن بهتون!
بعد یه چیزی!اون تخریب البوم ۸۸ و این چیزایی که میگیدو لینک بزارید برم ببینم چقد تخیلاتتون واقعیت داره!
اینجا بدجوری دارین توهین میکنین شما!

29.188.23.173
سه شنبه 6 مرداد 1394 - 23:45
امیر باران زهی

نه خدایی از رو تعصب حرف نزن اخه کسی که رفته تو سالن نوکیا اسمشو تو مشاهیر ثبت شده با 7100 نفر بنیامین 6400 نفر بیشتر نتونست بکشونه ب سالن اقا هرکاری دوس داری بکنید پرچم محسن یگانه همیشه بالا بوده وهست پسرفتش کجای البوم نگاه بود ؟؟؟اخه یکم منطقی نظر بده البوم 94 بنیامین خوب بود مثلا همش یکنواخت و تکراری حداقل اهنگا هیچی کاورشم افتضاح اخه دیگه چی بگم...مدیر بثبت لطفا

134.146.109.154
چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 01:13
be amir aehi yaran

بزاز اینطور بهت بگم تابفهمی..تو پرچمتو وردار و زحمتتو از اینجا کم کن برو.

88.95.189.42
چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 10:21
s_beny

دوستی لينک مصاحبه شاهکار اقای يگانه سال ٨٨ می خواست
http://www.musicema.com/node/15004

اينم لينکش چرا ايشون اين حرفو زدن چون بنيامين گفت خوده محسن ملودی هایی که ميسازه عالی براي خودش حيف که استفاده نکنه من ملودی هاشو دوست دارم ، حيف از کارهای يونانی استفاده کنه اين شد جوابش !!!!!!!!!
راجب پکيج البوم ٨٨ نه کاور البوم نگاه پکيج نگاه دقيقه استفاده از ايده البوم ٨٨ بود
راجب فروش به مراکز پخش وفروش يه زنگ بزنيد امار استقبال وفروش بپرسيد.
راجب سالکن نوکيا ۶٧٠٠ نفر نه ۶۴٠٠نفر ، مورده بعدی خوده سالن نوکيا اول اينکه اين سالن در اختيار مايکروسافت قرار داده بعدم ظرفيت تغيير داده اگه متن مصاحبه بخونيد کاملا متوجه مي شيد که عنوان شد سالن نهايت گنجايششو داده شما برو ببين چرا کنسرت سن خوزتون اون شکل افتضاح بود در صورتی که بنيامين بليط هاش چند هفته قبل تموم شد به جای کم اوردن بحث کردن راجب ٣٠٠،۴٠٠نفر برين کنسرت سن خوزتون توجيه کنيد :)))))
راجب تنديس ولوح هم هنوز خيلی زوده واسه قضاوت فعلا که بازتاب خبرها حاکي از فوق العاده بودن کنسرت زياد دلتون خوش به تنديس نکنيد .
راجب امارفروش بهتره تو توهم خودتون باقي بمونيد.

82.32.231.72
چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 10:26
s_beny

دوستی لينک مصاحبه شاهکار اقای يگانه سال ٨٨ می خواست
http://www.musicema.com/node/15004

اينم لينکش چرا ايشون اين حرفو زدن چون بنيامين گفت خوده محسن ملودی هایی که ميسازه عالی براي خودش حيف که استفاده نکنه من ملودی هاشو دوست دارم ، حيف از کارهای يونانی استفاده کنه اين شد جوابش !!!!!!!!!
راجب پکيج البوم ٨٨ نه کاور البوم نگاه پکيج نگاه دقيقه استفاده از ايده البوم ٨٨ بود
راجب فروش به مراکز پخش وفروش يه زنگ بزنيد امار استقبال وفروش بپرسيد.
راجب سالکن نوکيا ۶٧٠٠ نفر نه ۶۴٠٠نفر ، مورده بعدی خوده سالن نوکيا اول اينکه اين سالن در اختيار مايکروسافت قرار داده بعدم ظرفيت تغيير داده اگه متن مصاحبه بخونيد کاملا متوجه مي شيد که عنوان شد سالن نهايت گنجايششو داده شما برو ببين چرا کنسرت سن خوزتون اون شکل افتضاح بود در صورتی که بنيامين بليط هاش چند هفته قبل تموم شد به جای کم اوردن بحث کردن راجب ٣٠٠،۴٠٠نفر برين کنسرت سن خوزتون توجيه کنيد :)))))
راجب تنديس ولوح هم هنوز خيلی زوده واسه قضاوت فعلا که بازتاب خبرها حاکي از فوق العاده بودن کنسرت زياد دلتون خوش به تنديس نکنيد .
راجب امارفروش بهتره تو توهم خودتون باقي بمونيد.

82.169.157.154
چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 10:35
s_beny

http://www.musicema.com/node/150041

لينک مصاحبه اقای يگانه سال ٨٨ ،تو کامنت قبل يک قسمتش کپي نشده بود
هه... حالا کی تو توهمه

218.77.251.175
چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 13:23
یک کاربر سایت موسیقی ما

S-beny
بنظرمن خوب کرد بااون مصاحبه میدونی چرا؟
چون خود بنیامین قبلش تو یه مصاحبه یه حرفایی زد که من اینجا نگم خیلی بهتره!!
بله فک کردین محسن خرف الکی میزنه؟بنیامین قبلش اومده بود به همه توهین کرده بودو چرا نمیگین؟
حالا کی تو توهمه؟

246.191.42.214
چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 14:57
s_beny

دست پيش نگيريد که پس نی افتيد ، چون خيلی غير منطقی حرفتون بنيامين فقط نظرشو گفت نه با توهين خيلی رک گفت ولی ادبيات يگانه ديگه مشخصه پس شما تو توهمی واقعا خيلی رو ميخواد از اين مصاحبه دفاع کردن يادمه علی بحرينی گفت اقای يگانه فکر نکن استادی تو موسيقی پاپ که اگر کارنامه هنری بنيامين مشخص بشه روند حرفيه اش مشخص ميشه پس اقای يگانه گل زدی تو دروازه خودت :))))) تمام اون هنرمندای که اون سال برعليه بنيامين شدن مثل بهداد مثل يگانه ، و.... همه پشيمون شدن گفتن تو عصبانيت حرف زديم ، بنيامين تو گاردترين حالتی که ممکنه داشته باشه شخصيتش در اين حد نيست که اينجور حرف بزنه ، طرفدارای اقای يگانه خودنمایی هاتون بسه بهتره باروبندليتون ببنذين از پست مربوط به بنيامين بريد بيرون

180.196.104.58
چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 15:05
s_beny

اهان اون دوست متوهم يگانه اي مون ,اينکه محسن برعليه همه مصاحبه ميکنه بعد پشيمون ميشه ديگه خودتون بريد ريشهيابي کنيد مشکل از کجاست ، هر وقت خواستی راجب بنيامين حرف زنی بدون راجب کی حرف ميزنی ، بنيامين خواننده محبوب شما نيست که از نظر اخلاق حرفه اي خيلی فرق دارن اين دوتا :)))) همين که شماها دور افتادين تو پيج ها مربوط به بنيامين برای اثبات يگانه حاکی از نشانه ضعف تونه :)))))
http://www.musicema.com/node/163989

اينم يه مصاحبه ديگه از اقای خوانندتون که اطراف کردن چقدر,بدحرف زدن

151.214.6.107
چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 16:37
یک کاربر سایت موسیقی ما

S-beny
ارع!
وقتی یگانه حرف میزنه توهینه ولی وقتی بنیامین حرف میزنه نظرشو گفته!
نرود میخ اهنین در سنگ!
بیخیال شما از بنی طرفداری کنید اینکه شما اومدین تو همین پست مربوط به بنیامین دارین محسنو تخریب میکنین نشون از ضعف شماهم هست!
پس بیخود بحثو ادامه ندیم چون بیفایدس!
لطفا کسی ادامه نده دوستان!

149.85.168.121
چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 18:53
سحر-بنیامینی

ببین
یک کاربر سایت موسیقی ما\چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 16:37

من یه جواییه خوشگل صبح برات نوشتم واسه نظرت که اسمتyahda-just yeghaneh بود تایید نشدهة.حیف. جواباتو نوشته بودم
نمیدونم نرسید یا عمدا تایید نزدن
مصداق میخ اهنی و سنگ خودتی عزیز من چون منطقیs_beny همه جوابتو داده.
بنیامین باشخصیته .نمیاد مثل اون حرف بزنه.تازه مگه خودت به ریحانه نگفتی این حرفها به خودشون مربوطه و به شما مربوط نیست!؟هوم؟؟
میشه بگین داستان شماها چیه از در میرین ازپنجره برمیگردین؟؟مگه خودت تو کامنت ۷ مرداد 1394 - 01:24نگفتی هردو خواننده هستن و جاستی ها جنگ اعصاب‌ راه نندازن ?!حالا چرا خودت به توصیه خودت عمل نکردی؟!
واقعا دنبال چی هستی؟؟؟خودت بگو

129.193.151.166
سه شنبه 6 مرداد 1394 - 20:47

نه من می خوام بدونم که (سلد ات نوکیا) ارث بابا جونتونه که شش دانگ زدین به اسم یگانه جون تون و می پرید به بنیامین و هواداراش که فلان؟؟؟؟اگه اون یگانه تونسته دیگه واسه بنیامین که آب خوردنه.
بنیامین دیگه تعریف نمیخواد همه میدونن کیه.تو هم نمیدونی مشکل خودته عزیز.

رک بهتون بگم یگانه در اندازه مقایسه کردن با بنیامین نیست.اون عمل قلبش و اون مجوز گرفتن البومش که همین جناب بحرینی گفت از سر دلسوزی بوده چون قلبشوعمل کرده و خلاصه بخوایم بگیم زیاده ولی نه وقتشه نه میلش.

سه شنبه 6 مرداد 1394 - 21:42

هزار گل اگرم هست ، هر هزار تويي
گل اند اگر همه اينان ، همه بهار تويي

به گرد حسن تو هم ، اين دويدگان نرسند
پياده اند حريفان و شهسوار تويي

زلال چشمه ي جوشيده از دل سنگي
الا که آينه ي صبح بي غبار تويي

دلم هواي تو دارد ، هواي زمزمه ات
بخوان که جاري آواز جويبار تويي
حسين منزوي
با صمیمانه ترین تبریکات.

سه شنبه 6 مرداد 1394 - 23:01

یه نکته ای بگم قابل توجه همه ی طرفدارا و فنا!
دوستان نه تخریب بنیامین واسه کسی سودی داره نه تخریب یگانه و نه کس دیگه!
پس از طرفدارای بنیامین خواهشمندم انقد به محسن توهین نکنید!
بعضیا یجوری کامنت میذارن:«در حد ما نیستید!»که من یاد کل کل هوادارای استقلال و پرسپولیس می افتم!
خواهشا بدونید با اینکارا نه خواننده ی خودتون پیشرفت میکنه نه خواننده ی مورد تخریب واقع شده پسرفت:)
واینکه شما باید خوشحال باشید که بنیامین انقد بزرگ هست که هوادارای یگانه و سایر خواننده ها ازش میترسیدن که بیاد رکوردشونو بزنه!
(اینم تو پرانتز میگم واسه کسایی که کنسرت سال ۲۰۱۰ بنیامینو میگن‌...اون زمان بنیامین ۲۷سال داشت!پارسالم محسن ۲۹ ساله بود که رکورد نوکیارو در اولین...دقت کنید...اولین سفر خارجیش شکست!۲۷سال و ۲۹ سال سن های زیادی نیستن و تفاوت زیادی هم ندارن!)
و ضمن تبریک دوباره به بنیامین و طرفداراش و ارزوی موفقیت برای همه ی خواننده های کشورمون...شب خوبیو براتون ارزو میکنم!

چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 01:09
amirsa-be

کل کل درشرایط مساویه.همه میدونن یگانه در حد بنیامین نیست.حرفه ای که هیچ .حتاشخصیت.اصلا به ادم برمیخوره کی؟؟یگانه.بابا اعتماد به نفس این جماعتو.

120.232.253.94
چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 10:24
amirsa

کسی که جوابمو داده
با این کامنتت نشون دادی چقد سطح فکریت بالاست!
خوبه من دارم میگم اصلا کل کل نکنین و به هم توهین نکنین!
اون وقت تو باز میای میگی یگانه در حد بنیامین نیست؛
برو یکم رو سطح فهمت کار کن دادا!
هردو خواننده جزو بهترین خواننده های کشورمون هستن...واین حرفا اصلا درست نیست!

250.131.78.99
چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 01:24

میشه بگید از این جنگ اعصابی که سر هر آلبوم و کنسرت و...راه میندازید چی نصیبتون میشه؟الان این پست چه ربطی به کنسرت محسن داره آخه؟!!!!!الان فقط باید بخاطر این افتخار آفرینی بنیامین شاد باشیم و بهش تبریک بگیم.نه اینکه بخاطر چند نفر اینور اونور تو سر هم بکوبیم!(قابل توجه جاستیای محترم)
در ضمن اگر محسن یه زمانی به هرکسی توهین کرده(البته اگه بشه اسمشو توهین گذاشت)به خود محسن و اون شخص ربط داره.شما خودت روزانه داری به اطرافیانت توهین میکنی.نمونه ی بارزش همین پست تو همین سایت.روابط هرکس فقط و فقط به خودش ربط داره.معروف بودن یه نفر دلیل نمیشه ما بخواییم تو روابطش سرک بکشیم!!!!!
خانم ریحانه به نظر خودت اینکه تمام خواننده ها مدیون بنیامین باشن یکم!!!!!غیر منطقی نیست.حالا احسان خواجه امیری و مهدی یراحی و محسن یگانه و محسن چاووشی و... رو نمیگیم(که صد در صد اینا هم مدیون نیستن)امیدوارم منظورتون از این همه ی خواننده ها سعید شهروز و علیرضا قربانی و سالار عقیلی نباشه!!!
با دوستانی هم که تا اسم محسن یگانه رو میشنون قضیه ی شادمهر رو پیش میکشن حرف نزنیم بهتره.قضیه ی اینا همون قضیه ی میخ آهنین و سنگه.
امیدوارم بنیامین و بقیه ی موزیسین ها روز به روز بیشتر پیشرفت کنن و باعث خوشحالی ما بشن.ما هم یاد بگیریم با خوشحالی دیگران شاد بشیم.

چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 04:55

قابل توجه اونا که به تعداد کنسرت و یه سری اعداد و ارقام کنسرتای بنیامین دلخوشن:

نعداد کنسرت و شهر های کنسرت هارو با پول هم میشه افزایش داد ولی این که یه چیز با ارزش تر بدست بیاری به همه ی اینا میرزه و با پول کارت راه نمیوفته (منظورم همون تندیس سالن نوکیاست که هنوز خیلیا تو کفش موندن)..

شما اگه 100 بار هم به فینال برسی ولی مثل دیگرون نتونی حتی یه قهرمانی کسب کنی مثل همین میمونه که 10 برابر کنسرت بذاری ولی همچنان دلخوش به اعداد و ارقام خودت باشی. دریغ از کسب افتخاری نظیر تندیس نوکیا که به همه کس نمیدنش.. پس همچنان تووووو کف باشید..

این در جواب اون دسته.

و حالا در جواب باقی هم باید تبریک گفت و امید به روزی که موسیقیه کشورمون یه روز در سطح جهانی و در همه ی شاخه های پاپ راک و.. رقابت و یکه تازی کنه.

چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 09:14
ریحانه ♥بنیامینی♥

اره تو که راست میگی...
میخوای یکی از افتخاراتتونو بهتون بگم...؟؟
کنسرت سن خوزه که بلیطاتونم فروش نرفت...راستی به خاطرش تندیس ندادن به یگانه؟
اخه واقعا افتخار بزرگی بود...حییییییییییف
اخه شماها مثلا فکر میکنین بنیامین الان نشسته داره خون گریه میکنه که چرا بهش تندیس ندادن؟
اخه من اصن میخوام بدونم کنسرت بنیامین چه ربطی به شماها که طرفدار یگانه هستین داره؟اخه ما کی اومدیم زیر پست یگانه جون شما کامنت بزاریم که شما میاین میزارین؟
یه جوری حرف میزنین انگار اصلا بنیامین هدفش از کنسرت نوکیا شکستن رکورد یگانه بوده!!!
یه جوری هم میگین رکورد انگار ارث باباتونه!!!
محض اطلاعتون میگم (البته این توضیح ها بین ما بنیامینی ها اصلا معنی نداره و فقط دارم برای شماهایی میگم که از شدت حسودی دارین منفجر میشین!):تو کنسرت بنیامین در نوکیا 6700صندلی خالی وجود داشت که هر 6700تا فروخته شد و پر شد...و سالن گنجایشی نداشت! یعنی هیچ صندلی خالی وجود نداشت اما میمونه اون 400 تا صندلی دیگه که شما میگین خالی بوده...محض اطلاعتون بلیط های اون 400 تا صندلی فروخته شده بوده(که در بالکن سالن نوکیا قرار دارن) ولی روز کنسرت اجازه ورود اون 400 نفر رو به سالن ندادن!!!و بالکن رو بستن! خود بنیامین و گروهش هم نمیدونن چرا اونا اینکارو کردن!!
سالن به اون نسبتی که مسئولین اجازه دادن و سالن ظرفیت داشت پر شد پس دیگه خواهشن قمپز الکی در نکنین که یگانه جونتون اینجوریه و اونجوریه!هر وقت یگانتون تونست بزرگترین تور کنسرت های خارجی رو بین خواننده های پاپ ایرانی برگزار کنه بعد پزشو بدین!!
حالا هم جمع کنین برین چون این پست مال ما بنیامینی هاست و هر وقت گفتیم خاک انداز خودتونو وسط بندازین

166.175.194.136
چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 17:35
گلنار

لطفا حتما نظرم تایید کنید چون فکر میکنم واقعا مهمه.ممنون.

جنابپرسپولیس

من حای شما بودم به جای ابراز خرسندی و شادمانی خیلی نگران میشدم چون رشد ناگهانی «موضعی» اقای یگانه در نوکیا ،یه رشد غیرعادی سرطانیه و اصلا طبیعی و مبارک نیست.این حرف غلطه که کنسرت های دیگه مهمم نیستن چون برعکس اگه رشدی سالم باشه باید در تمام وجوه وابعاد خودشو نشون بده یعی در تمام اثار واجرا ها به صورتی منطقی ،همراه با هم و هماهنگ دقیقا مثل بنیامین.یعنی قابلیتی اگر هست همیشه خودش رو بروز میده ،همه جا و نه فقط «موضعی»!
بنیامین به طور مداوم -مستمر-هماهنگ طی سالهای متمادی در تمام اجرهای خارجی اش(البته مانند اجراهای داخلی اش)خیلی خوش درخشیده و فوق العاده موفق بوده

برعکس سلداوت کردن بنیامین در نوکیا کاملا هماهنگ و همخوان با تمام اجراهای داخلی و خارجی اونه.پس هم واقعیه ، خوشحال کننده ست چون برعکس مورد اول رشدی سزطانی نیست!رشدی سالم و طبیعی ست .
د رمورد بنیامین میشه کاملا دید هیچ دستی پشت پرده نیست ولی درمورد جناب یگانه علامت سواله.چرا ؟چون رشد موضعی یه غده است .این موفقیت واقعی و یایدار و ریشه داربنیامین واقعا مباهات داره و جای تبریک داره .
نمیدونم چرا شماهمه این موضوعات رو برعکس جلوه میدید؟!!

اینو بگم قصدم مقایسه محسن یگانه با بنیامن نیست چون از نظر من فقط یه وجه مشترک دارن که خواننده بودنه.ولی چون بحث در جریان بود لاجرم منم تبعیت کردم تاروشنگری کنم. جناب پرسپلیس واقعا متاسفم که اومدین و حقایق رو کملا بر عکس نشون دادید.

با خواندن حرف های این روزهای بحث های موسیقیما جای خوشحالی داره که بنیامین داره رشد سالم و همه جانبه و پایدار رو تجربه میکنه.رشدی که روز به روز باعت بالندگی بیشترش هم خواهد شد.
نه از اون رشدهای سرطانی که احتمالا فقطموجب فوت بیمار میشه.متاسفم که باید اینها رو میگفتم.

ضمنا بگم من همه حرف های ریحانه جان دراین مورد و حرف های اس-بنیامین عزیزو قبول دارم و خوستم اضافه کنم

25.130.241.93
چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 18:03
گلنار

واینو هم اضافه میکنم این حرف شما تو کف باشن خیلی بچه گانه بود.تو کف چی باشن واقعا.من ا زشما میپرسم تو کف سرطان باشن؟؟!!!
مثل بچه ها ke میگن «ببین توپمو .دلت بسوزه!»عافل ازاینکه این بادکنکه نه توپ.

کلا من معتقدم کسی که فقط دنبال مدال باشه حالا از هرطریقی شده یه بازنده تمام عیاره حتی اگه مدال بگیره.معمولا ادمهایی که اعتماد به نفس پایین دارن مدال پرستن.

20.234.44.130
چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 13:14

اولا تبریک میگم به طرفداران بنیامین
این نشان دهنده پرطرفدار بودن بنیامینه که خود من هم طرفدارشم و البوم 94 رو هم دوست دارم
امیدوارم ادامه کنسرت ها رو به همین شکل ادامه بده
اما انتظار نداشتم در اون نظری که یکی از طرفداران چاوشی گذاشت و اشتباه هم بود به اون شکل جوابشو بدید و به چاوشی و طرفداراش توهین کنید حداقل از طرفداران بنیامین بعید بود اما از بعضی ها انتظار میرفت و خودشون رو هم نشون دادن
Mehdi Mika
((خوانندت چندین سالم وقت بذاره نمیتونه ملودی شاهکاری مثل تو فکر میرم خلق کنه پس انقد افاضات نکن)) خیلی خوشحالم که خوانندم ملودی هایی به قول شما شاهکار مثل تو فکر میرم خلق نمیکنه بلکه خیلی بهتر از اون خلق میکنه مثل خواب مثل یوسف مثل پاروی بی قایق که خوانندت چند سال که هیچ یک قرن دیگه هم نمیتونه مثل این ملودی ها رو خلق کنه
جواب به امیرحسین اقبالی
ایشون رو هم دیگه جوابی بهش نمیدم چون خودش افسایده
در اخر امیدوارم باز هم موفقیت کسب کنه بنیامین عزیز و کنسرت ها رو به پایان برسونه

چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 13:29

گل گفتي ريحانه جون
من نميدونم چرا ياد گرفتن تو ايران فقط بنيامينو تخريب كنن...
اي كاش نميرمو روزي رو ببينم كه بنيامين مث شادمهر بره اونور تا اونموقع بفهمن كه بنياين كي بود واقعا...
انگار خدمات بنياين به موسيقي داخل يادسشون رفته
اگ بنيامين نبود الان يگانه هم نبودو شما داشتين الان لس انجلسي ميگوشيدين
بنيامين عاليه

چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 18:36
ریحانه ♥بنیامینی♥

خواهش میکن یه عاشق عزیز!
اره بخدا منم که از خدامه بره اونور هم خودش یه نفس راحتی از دست این نادونا بکشه و هم اینا قدرشو بدونن اون موقعی که موسیقی کشورمون به گند کشیده بشه...
اره از سال 85 تا حالا دارن بنیامینو تخریب میکنن دیگه واس ما طرفداراش عادی شده البته همین ادما دارن تو خلوتشون با اهگای بنیامین حال میکنن...دارن از حسودی میترکن...چون اگه براشون مهم نبود نمیومدن اینجا بهش توهین کنن...

216.240.233.135
چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 15:03

بنیامین تو ماه هستیو می تابی و ستاره ایو میدرخشی
چشمان بدخواهانت کور
واسش اسپند دود کنیم دوستان
هر جا هستید و این نظرو خوندید خواهش میکنم برای بنیامین عزیزمون ان یکاد بخونید.ممنون.

چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 18:40
ریحانه ♥بنیامینی♥

من همین الان خوندم...
واس ستاره ای مثل اقای عشق بایدم ان یکاد خوند تا از چشم حسودانی مثل اینایی که کامنت چرت و پرت گذاشتن در امان بمونه!!!

90.250.70.239
چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 21:15

آخه بنی جون کت شلوووووواررررر با کتونی سفیییییید!!!!!یه تجدید نظری بکن خواهشا!!!
ولی انصافا بنیامین خیلی خوبه.من یه بار کنسرتش رفتم عااااالیه.هیچی کم نمیذاره برا مردم،حلالش پولی که میگیره

پنجشنبه 8 مرداد 1394 - 09:09

طرفدارای آقای بنیامین یه نگاه به رده بندی آلبوما بکنین لطفا! !!!!!!!!!!! تا حالا سه بار تو شبکه های سراسری نظرسنجی شده و یگانه با اختلاف اول شده تو برنامه ی ۷ ترانه که از شبکه تماشا پخش میشدم دو بار یگانه اول شد یه بار چاوشی....مصاحبه ی بنیامینو یادتون نرفته که گفته بود ترسیدم یگانه سکوتو بخونه تو کنسرتم و همه همراهی کنن بد بشه واسم حالا هی بیاین جواب بدین زهی خیال باطل...

پنجشنبه 8 مرداد 1394 - 12:31
دنیا مثل بنیامین نداره

تو با ادبیات بنیامین اشنایی نداری. وقتی مثلا می خواد تعریف کسی رو بکنه جملات اغراق امیزی میگه که تنها جنبه تعارف داره. این یه تعارف ساده ست که تو زیادی داری جدیش می گیری.

ما خیال نکردیم که بخواد باطل باشه یا غیر باطل .ما یقین داریم داداش کوچولو!

تو هم بیا با اسمهای مختلف نظر بزار ببینیم اخرش به کجا می رسی.به ناکجا اباد

26.39.154.238
پنجشنبه 8 مرداد 1394 - 12:53
دنیا مثل بنیامین نداره

درصد ها دقیق یادم نیست .اقای صادقی ازدیشب تاحالا خیلی جابجا شده.این مثال بود.منظور کلی من اینه امارها رو یه عده بچه بیکار دارن دستکاری میکنن وهمه میدونن سندیتی نداره.برو به فکر نان باش که خربزه آب است داداش کوچولو.عمرتو اینطور تلف نکن.

200.204.79.119
پنجشنبه 8 مرداد 1394 - 13:05
ریحانه ♥بنیامینی♥

اخه چی میگی تو؟؟؟؟؟
بنیامین گفت ترسیدم بخونه که مردمم همراهی کنن؟؟؟؟؟واقعا بنیامین اینو گفت؟؟؟
جناب!!!محض اطلاعتون یگانه روز کنسرت در گوش بنیامین میگه که میخای تو سکوتو بخونی و منم دنیا دیگه مثه تو نداره رو که ببینیم مردم چقدر تشویق میکنن...بنیامینم قبول نمیکنه و خودشم تو مصاحبه گفت اگه یه درصد من سکوتو میخوندم ضایع میشدم چون صدای من اصلا به ترانه ای مثل سکوت نمیخوره و همینور محسنم اگه خاطره ها رو میخوند اینجوری میشد!!!
شما اول برو اطلاعات کافی بدست بیار...
در ضمن من که تا حالا ندیدم بخوان تو شبکه سراسری بین البوما نظر سنجی بزارن مگر اینکه ماهوار باشه...
والا تا حالا دیده بودیم تو هفت ترانه اهنگو بزارن ولی البومو نه!!!

150.128.246.224
پنجشنبه 8 مرداد 1394 - 13:46
rezaa

دوست عزیز یک لطفی کن چپه جیزی رو تعریف نکن! بنده خودم تو اون کنسرت بودم!!
بنیامین گفت تموم این آدم ها پول دادن و بخاطر من اومدن کنسرت! قطعا همشون طرفدار منن! دوس ندارم آهنگ شما که خوبم هست بین طرفدارای من خونده بشه و به چشم نیاد!!!!!!!!!
شماها عادت دارین همه چیزو برعکس جلوه میدین؟! با دروغ به جایی نرسیده کسی دوست عزیز!
یک لطفی کنین و وقایع رو برعکس نشون ندین!
درضمن خدارو شکر بنیامین اونقدی آهنگ هیت داره که نخواد با این چیزا بترسه!!!

160.73.146.114
پنجشنبه 8 مرداد 1394 - 15:07
fatemeh

دوست عزیز بهتره مصاحبه رو کامل بخونید از اونجایی که میدونم کامل نخوندید برای شما اینجا نوشتم.
" شب کنسرت من، محسن روی استیج آمد تا با هم الهه ناز را بخوانیم، تا روی سن آمد در گوش من گفت می‌خواهی من «دنیا دیگه مث تو نداره»را بخوانم و تو هم«سکوت» را، ببینیم مردم برای کدامش بیشتر جیغ می‌زنند؟ (محسن می‌خندد) گفتم محسن میشه این کار را نکنیم؟ می‌خواهی جنگ گلادیاتورها را روی استیج نکشیم؟ (می‌خندند) با خودم در لحظه فکر کردم که اگر یک درصد، فقط یک درصد «سکوت» بالا می‌رفت، من ضایع می‌شدم.

محسن: چرا یک درصد؟ چرا یک درصد؟ (می‌خندد)

بنیامین: (می‌خندد) خب 50درصد، اما در هر حال این کار برای من دو سر باخت بود. چون کسی که بلیت کنسرت بنیامین (یا هر خواننده دیگری) را می‌خرد، یعنی به او عِرق و علاقه دارد. ممکن بود به دلیل احساس رقابت یا اینکه فکر می‌کنند، روی سن جنگی درگرفته، برای «دنیا دیگه مث تو نداره» خیلی جیغ بزنند و در این حالت هم باز برای من بد بود. همه می‌گفتند یگانه را روی سن آورده و ضایع کرده و فرستاده پایین. هم در این حالت و هم در حالت قبلی، من ضایع می‌شدم.

محسن: در آن لحظه به چه چیزهایی فکر کردی! من اصلا فکر نکردم. تو میکروفون را جلوی من گرفتی، من گفتم هان؟ چی؟ من اییرمانیتور ندارم، اصلا نمی‌دانم آهنگ چه گامی دارد! "

130.14.235.38
پنجشنبه 8 مرداد 1394 - 16:45
-

شما اگر بخواید با این نظر سنجی ها برای البومی تعیین تکلیف کنید درست مثل این می مونه که با شیر خط برای زندگی اتون تصمیم بگیرید،به همین اندازه مضحک و به همین اندازه احمقانه .

ضمنا من خودم نه تو ۷ترانه نه تو شبکه سراسری میرم رای بدم. حالارای من کو؟رای خیلی های دیگه مثل من کو؟؟؟ما الان کجای این نظرسنجی هستیم؟؟هیچ جا در حالیکه هستیم حی و حاضر

این نظر سنجیها معیار نیست و ارزشی نداره.

اقا جون شما یگانه دوست داری خوب بفرما بگوش.کسی جلوت گرفته؟؟؟اما اگر می خواهی یگانه رو به عالم و آدم تحمیل کنی سعی بی فایده میکنی و رنج بیهوده می بری.
اگر که فن ها جوابتون رو هم دادند فقط برای‌ روشنگری بوده و اینکه اگر با حسن نیت چیزی رو نمیدونی٫بدونی.و وقت گرانبها گذاشتن که جواب بدن.بیکار که نبودن بیان یک و بدو.

بنیامین بهادری والبوم هاش نیازی نداره به توضیح-توجیه-دفاع و.
مقایسه نمیشه انهم با افراد خیلی پایین تر.بنیامین خاص هست و تک هست.نمونه مشابه نداره -نظیر نداره-همانند نداره.تک نمونه هست.
دوستمون هم درست گفت بنیامین در سال هشتادو پنج برند شده .

شماها چه طور درس می خونید با این مغزها؟

92.21.135.139
پنجشنبه 8 مرداد 1394 - 13:06

بنیامین خواست هندونه بده زیر بغل محسن یگانه تا یگانه به این حال و روزی که الان توش گرفتاره نیفته
اون شبکه شما هم که میگی مجریش طرفدار چاوشی و یگانه بود
در ثانی من خودم بارها دیدم که تو اون برنامه اهنگای بنیامین اول میشدن
اهنگ دنیادیگ مث تونداره هنوزم ک هنوزه تازگی داره ولی سکوت چی خیلی وقته کهنه شده و اصلام من هیچوقت از اهنگ سکوت خوشم نیومده چون به نظر من هوادارای یگانه اون اهنگو الکی بزرگ کردن ولی بعد ی مدت مردم از رو گوشی ولبتاب و ضبط ماشین و...حذفش کدن....
فقط بنی

پنجشنبه 8 مرداد 1394 - 17:21
سعید فلاحی

گیرم سکوت حذف شد از لیست های پخش گوشی ها و لب تاب و ماشین ها ایا اخه دل من هم حذف شده؟؟؟
اهای عاشق سعی کن علایق و حس خودت نسبت به یه اهنگ و خواننده رو به عام تعمیم ندی دنیا دیگه مثه تو نداره برای تو تازگی داره همونجور که برای طرفداران یگانه هنوزم سکوت تازگی داره.
نزدیک ترین دوستم که هنوزم با هم البوم 85 رو گوش میدیم بعد ازشنیدن البوم 94 سی دی رو شکست این مفهمومش چی میتونه باشه؟؟؟
اگه دوست داری بتازون با البوم 94 ولی بازم تاکید میکنم مثل خیلی های دیگه که گفتن البوم بنیامین 94 ضعیف ترین البومش بوده, به عقیده من 94 ضعیفترین البوم امسال موسیقی داخل بوده.
کسی که از اینم بمونه و یه عاشق بی قایق و... برسه به بارانا و ما دو تا رفتیم جلو رفتیم تا لو و یک کم عقب تر بریم ''دل من داره با دلت می دله'' و در مقام تحسین از البوم سخن بگه میشه فهمید چقدر گوش یا شاید بهتر بگم هوش موسیقیایی قوی ای داره.
در امان خدا.

130.75.163.144
پنجشنبه 8 مرداد 1394 - 20:14
به سعید فلاحی

تو ۹۴ شکستی از دل ما پاک شد آیا؟!!آیا ما هم شکستیم؟؟آیا این ملت که تو ماشینا تو مغازه ها تو خونه ها ۹۴گوش می کنن از دلشون یا سیستمشون پاک شده؟
سعی کن علایق و حس خودت نسبت به یه اهنگ و خواننده رو به عام تعمیم ندی.تو و دوستت میشید دو نفر در مقایسه با میلیونی که ۹۴رو دارن گوش میدن
تو در حد یگانه هستی .عیبی نداره.همونو بگوش .فهمش سنگینه؟؟!

246.198.236.65
جمعه 9 مرداد 1394 - 14:20
سعید فلاحی

قربونت یه بار دیگه بخون گفتم دوستم سی دی رو شکست, یه چیز هم که ازش مطمئنم اینه که مردم زیاد با 94 ارتباط برقرار نکردن چون بعد از هفته اول پخش البوم از یک ماشین هم 94 رو نشنیدم ولی چند بار تو همین هفته عشق یعنی فریدون و نگاه من یگانه و از عشق حمید عسگری رو شنیدم.
تمام دوستانم که موزیک گوش میدن هم به ضعیف بودن این البوم اشاره کردن به غیر از یک نفر که گفت فقط دو تراک خوب داشت البوم, اصلا یکبار دیگه برو تو پیج البوم 94 بخون چقدر ادم اومدن و گفتن کجاست اون بنیامین.
شماها شاید فکر کنید من از بنیامین خوشم نمیاد و این چیزا اما خدا شاهده من با بنیامین 85 و 88 زندگی کردم.
ضمنا سعی می کنم واقع بین باشم نه تک بعدی بهترین البوم امسال مثل مجسمه بوده و بعد نگاه من.

3.246.237.125
جمعه 9 مرداد 1394 - 20:12
s_beny

اول اينکه سعيد فلاحی جای بقيه حرف نزن روتصميم نگير ، درچه جايگاهی,, هستی که بنيامين بگي البومش ضعيفه انگار جو,بعد البوم نگاه يادت نيست الان چرا نگاه به خاطره ها سپرده شد پس خوبه با گوش باز جو توخيابونا ببينی کافي زنگ بزني مراکز پخش تا بهت بگن اللبوم بنيامين پراستقبال ترين البوم سال ٩۴ بود کافي ببيني صفحه بنيامين تو,اينستاگرام همون مردمی که البوم رو کوبيدن حالا ميان متن ترانه از حفظ مي نويسن ميگن ببخشيد قضاوت کرديم امثال شماها تو همون جو اولين روزای البوم موندين دوست دارين که البوم زمين بخوره ولي اشتباه ميکنيد البوم تازه جا افتاده بين مردم ,بنيامين کارسطحي نداره که بعد دو روز جو البومش بخوابه اگر, موفق نبود تو همين دوهفته نزديک ۴٠هزار نفر,به پيج اينستاش اضافه نميشدن ,جمع کنيد اين حسادت هاي کودکانه اتفاقا ما خيلي هم خوشحاليم هم به خاطره تور کنسرت افتخار اميزش هم البومش پس نظرياتت واسه خودت نگه دار.

231.209.24.97
پنجشنبه 8 مرداد 1394 - 18:27

برای هر یگانه ای که بهش مربوطه/
اقا جون شما یگانه دوست داری خوب بفرما بگوش.کسی جلوت گرفته؟؟؟اما اگر می خواهی یگانه رو به عالم و آدم تحمیل کنی سعی بی فایده میکنی و رنج بیهوده می بری.
اگر که فن ها جوابتون رو هم دادند فقط برای‌ روشنگری بوده و اینکه اگر با حسن نیت چیزی رو نمیدونین٫بدونین.و وقت گرانبها گذاشتن که جواب بدن.بیکار که نبودن بیان یک و بدو.

بنیامین بهادری والبوم هاش نیازی نداره به توضیح-توجیه-دفاع و.
مقایسه نمیشه انهم با افراد خیلی پایین تر.بنیامین خاص هست و تک هست.نمونه مشابه نداره -نظیر نداره-همانند نداره.تک نمونه هست.
دوستمون هم درست گفت بنیامین در سال هشتادو پنج برند شده .

پنجشنبه 8 مرداد 1394 - 19:11

من کاری به هوادارای بنیامین ندارم! به هر حال با توجه به آلبوم آخر خوانندشون الان شرایط روحی خوبی ندارن چون با یه شکست و سقوط تو کارای خوانندشون مواجه هستن...
اما متاسفم که بعضی هوادارای یگانه اومدن اینجا خوانندشون رو با بنیامین مقایسه کردن! این کار فقط شان هنری یگانه رو میبره زیر سوال! خیلی وقته که دیگه این دو نفر قابل مقایسه نیستن

پنجشنبه 8 مرداد 1394 - 19:31
shahzad

خواهشا تو هر لحظه ی زندگیت خواب شکست و سقوط برای خواننده ما ببین!...تو روزها هم از این خوابهای چپ ببین ...تنها شبهایت برای ما کافی نیست...
از دوستات هم همینو بخواه
یادت نره ها
خدا تورو هم شفا بده و به یگانه ت موفقیت واقعی بده تا اینقد زبون نباشین.

252.154.42.222
پنجشنبه 8 مرداد 1394 - 20:18
سحر-بنیامینی

داداش.. ناکام شدن تو بحث های منطقی خیلی درد داره و دیگه به هذیون افتادی!!!

180.231.15.92
پنجشنبه 8 مرداد 1394 - 20:30
Mehdi Mika

ببین دوست عزیز! این چیزایی که شما ازش دم میزنی رو من تدریس میکنم پس افاضات نکن لطفا
من بر خلاف شما نه به کسی توهین کردم نه کسی رو تخریب کردم! شما برو رو طرز فکرت کار کن که به آدمایی که هیچی ازشون نمیدونی انگ نزنی
امثال شما که دو روزه اومدن تو این سایت در مورد بدرفتاری دیگران نظر ندن بهتره! در مورد رفتار کاربرای سایت فقط قدیمیای سایت میتونن نظر بدن! در ضمن اگرم منظورت از بدرفتاری رک و صریح بودن نظرات منه که باید بگم هرچند که دوست ندارم کسی رو ناراحت کنم اما دلیلی نمیبینم که نظر واقعیمو به خاطر خوشایند دیگران عنوان نکنم
آلبوم بنیامین فاجعه بود دوست من! یه سری ملودی نخ نما شده با تنظیمایی که به شکل غیر اصولی کلی تلاش شده شیرین کنن کارو با شعرای سخیف و و و ...
اینکه شما و طرفداراش این آلبومو دوس داشته باشین یا نه به خودتون مربوطه اما این چیزی رو در مورد ضعف های پرشمارش عوض نمیکنه
بنیامین کسی بود که یکی از مهم ترین نوآوری هارو تو موسیقی ایران با آلبوم اولش ایجاد کرد و به معنای واقعی کلمه ترکوند! طوریکه برای اولین بار بازار خواننده های لس انجلسی تحت تاثیر این آلبوم قرار گرفت و کمک کرد که فضای رقابتی تو مارکت ایران حاکم بشه
خلاقیت و نو آوری یعنی این! ریسک یعنی این! نه اینکه بیای 4 تا کلمه لاتین بذاری رو ملودی و مدام اسم دخترتو تکرار کنی و... بعدشم بگی این بهترین آلبوم منه
من برخلاف شما تو این فازا نیستم! دوس دارم کار خوب بشنوم حالا از هر کی که میخواد باشه
وقتیم کار بد بشنوم اونم از کسی مثل بنیامین حتی لحظه ای واسه انتقاد درنگ نمیکنم حتی اگه صد نفر مثل شما بیان اینجا و بخوان با یه سری جملات و کلمات خوش رنگ و لعاب بهم توهین کنن...
پس تا دوس داری توهین کن چون ذره ای برام مهم نبوده و نیست...
چیزی که برام مهم موسیقیه خوب ایرانیه

223.175.248.155
پنجشنبه 8 مرداد 1394 - 22:49
shahzad

آخی الان رنگت عوض شد و شدی دلسوز بنیامین؟!
تموم کامنتات تو پیج های دیگه بنیامین هست.هوادارای خواننده ها دیگه هم همه ازتو شاکی.این حنا بیرنگه.

من دوستانه بهت گفتم.یگانه اگه ستاره هم میبود به دردتون نمی خورد.حالا که چیزیم نیست.لذا به فکر خودت باش.

46.142.157.82
پنجشنبه 8 مرداد 1394 - 19:44

میکا...تو همه جا تو بدرفتاری شهره ای..این چند نفر دوستاتم مثل تو.... نمیخوایین جای خوابیدن و خواب چپ دیدن برین رو روح و روانت کار کنین؟!
حتی اگه یگانه هم یه ستاره بود به چه درد تو میخورد؟!این تویی که باید رنج با خودت بودن رو تحمل کنی.حالا که یگانه هم چیزی نیست.رو حرفم خوب فکر کن.
دوستاتم مثل تو..

جمعه 9 مرداد 1394 - 03:12
محمد

احسنت
مرحبا

193.208.130.43
پنجشنبه 8 مرداد 1394 - 22:41

خطاب به همگی شما= یگانه هاjust
که در پیج های بنیامین این چند روزه فقط خودتون رو تخریب کردید
من این گفته نغز رو تقدیم می کنم :
«شخص نابینایی از سِنت آنتونی پرسید : ممکنه چیزی بدتر از از دست دادن بینایی باشه ؟ او جواب داد : بله ، از دست دادن بصیرت !»

جمعه 9 مرداد 1394 - 01:17

یک رمیکس خیلی جالب.http://beeptunes.com/track/52212616
خیلی خیلی زیبا
مثل اینکه یه البوم قدیمی رو ورق میزنیم

جمعه 9 مرداد 1394 - 20:13

اقای بهادری
ایرانی عاشق تهنیت

گو شمع میارید در این جمع که امشب

در مجلس ما ماه رخ دوست تمام است

شنبه 10 مرداد 1394 - 12:54

آقای عشق...حالا حالاها فقط تو...
بازم خوش درخشیدی ، واشینگتون

پنجشنبه 19 شهریور 1394 - 12:49

یه اخلاق بدی که ما ایرانی ها داریم اینه که میایم هرجایی در مورد هرچیزی نظر میدیم
بابا اینجا مطلب در مورد کنسرت بنیامین بهادری عزیز هستش.
من به عنوان یک جاستی ، از طرف همه طرفداران محسن یگانه به بنیامین و هواداراش تبریک میگم.
به امید توفیقات بیشتر برای همه
به قول آقای علی ثابت خواننده ها رقیب هم نیستن...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بنیامین در سالن نوکیا روی صحنه رفت | موسیقی ما