برنامه یاد بعضی نفرات
 
همسر «فرهاد مهراد» توضیحات اخیر «بنیامین بهادری» را تکذیب کرد
پوران گلفام: تا زنده‌ام در مقابل افرادی این‌چنین بی‌اخلاق خواهم ایستاد
موسیقی ما - حاشیه‌های اجرای زنده «بنیامین بهادری» در برنامه نوروزی «دورهمی» تمامی ندارد. به گزارش «موسیقی ما» امروز همسر زنده‌یاد «فرهاد مهراد» با انتشار بیانیه‌ای انتقادات تندی را نسبت به بنیامین مطرح کرد. «پوران گلفام» در این بیانیه صحبت‌های اخیر بنیامین بهادری درباره داشتن اجازه از همسر زنده‌یاد فرهاد مهراد را صراحتاً تکذیب و اعلام کرده است که کنار «شهیار قنبری» و «اسفندیار منفردزاده» در این زمینه می‌ایستد. متن بیانیه پوران گلفام به شرح زیر است:

«برای اطلاع مردم سرزمین‌مان و آنان که فرهاد را دوست دارند:
در نوروز امسال در رسانه ملی!!! آهنگی به نام «کودکانه» (که بعدتر معلوم شد فقط نامش کودکانه بود) پخش شد. در همان ایام دوستانی تماس گرفتند و سوالاتی را مطرح کردند که مرا شگفت‌زده کرد. من تا آن روز حتی نام این خواننده را نشنیده بودم. تصور می‌کردم تلویزیون آهنگ فرهاد را با همان شعر و با صدای شخص دیگری پخش کرده اما وقتی متن کلماتی که به جای شعر اصلی گنجانده شده بود را خواندم و دیدم که شعر و آهنگی چنان فاخر به چنین ابتذالی کشیده شده است، سخت شوکه شدم، به خصوص که خواننده مدعی است از من هم اجازه داشته است و امروز چنان بهت زده‌ام که به رغم اختلاف نظرهای بسیار با این دو هنرمند، صمیمانه کنار آنها ایستاده‌ام و معتقدم که علاوه بر آقایان قنبری و منفردزاده این یک اهانت نابخشودنی به فرهاد هم هست، فرهادی که وسواس بسیار زیادی در مورد سوءاستفاده از حقوق معنوی آثارش داشت. و حرف آخر : من تا روزی که زنده‌ام در مقابل افرادی این چنین بی‌اخلاق خواهم ایستاد، به هر قیمتی.
 
پوران گلفام
اردیبهشت 1399»
 
بنیامین بهادری نوروز امسال با حضور در برنامه دورهمی با اجرای «مهران مدیری» آهنگ «بوی عیدی» با ترانه «فرید احمدی» را اجرا کرد. اثری که ده سال پیش منتشر شده بود و ترانه و ملودی آن از آهنگ «کودکانه» فرهاد مهراد برداشت شده است. بلافاصله پس از انتشار این اثر شهیار قنبری و اسفندیار منفردزاده به عنوان خالق کلام و موسیقی کودکانه انتقادات تندی را نسبت به این آهنگ و اجرای آن در تلویزیون مطرح کردند. در ادامه شهیار قنبری اعلام کرد که رسماً از بنیامین شکایت کرده است.پس از حواشی گوناگون و نظرات مثبت و منفی پیرامون آن آهنگ و اجرای بنیامین، سایت «موسیقی ما» در گزارشی به بررسی ابعاد این داستان از نگاه چند فعال عرصه موسیقی پرداخت. چند روز قبل هم بنیامین بهادری در یک لایو اینستاگرام توضیحات مفصلی را پیرامون این اثر مطرح کرده بود. بنیامین در آن لایو از انتقادات تندی که نسبت به او شده بود هم گلایه‌ داشت.   
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 - 17:03

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پوران گلفام: تا زنده‌ام در مقابل افرادی این‌چنین بی‌اخلاق خواهم ایستاد | موسیقی ما