برنامه یاد بعضی نفرات
 
چهار سال پس از نسخه سینمایی
سریال «سلام بمبئی» با «بنیامین بهادری» و «محمدرضا گلزار» ساخته می‌شود؟
موسیقی ما سریال «سلام بمبئی» به زودی تولید می‌شود. به گزارش «موسیقی ما» این سریال به کارگردانی «قربان محمدپور» و تهیه‌کنندگی «جواد نوروزبیگی» در مراحل پایانی نگارش فیلمنامه قرار دارد. شنیده شده که تا کنون هم صحبت‌های اولیه با چند بازیگر هندی برای حضور در این سریال قطعی شده است اما هنوز ترکیب بازیگران نهایی نیست. از سوی دیگر حضور «بنیامین بهادری» و «محمدرضا گلزار» در سریال سلام بمبئی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. دو چهره‌ای که در فیلم‌سینمایی سلام بمبئی به عنوان بازیگران اصلی حضور داشتند و خبرساز شدند. بنیامین بهادری اولین تجربه بازیگری خودش را پشت سر گذاشت و برای آن فیلم چند آهنگ اختصاصی هم اجرا کرده بود.
 
اولین خبرها از ساخت سریال سلام بمبئی در حالی به گوش می‌رسد که پس از اکران نسخه سینمایی آن، زمزمه‌هایی مبنی بر ساخت سلام بمبئی 2 هم برای پرده سینما به گوش می‌رسید. حالا باید دید بنیامین بهادری و محمدرضا گلزار که پس از آن فیلم سینمایی دیگر همکاری مشترکی نداشتند، سراغ سریال همان پروژه هم می‌روند یا نه؟ البته بنیامین بهادری طی چند سال اخیر نشان داده که اهل چالش‌های جدید است و رغبت خوبی نسبت به حضور در موقعیت‌های جدید هنری دارد.
 
طی دو سال اخیر دو نوبت خبرهایی درباره حضور بنیامین بهادری در قاب تلویزیون به عنوان مجری به گوش رسید که هیچکدام به دلایل مختلف میسر نشد. او همچنین تولید یک «رئالیتی‌شو» با مضمون خانوادگی را هم پیگیری می‌کند که هنوز خبرهای جدیدی از آن در دست نیست.


ویدیوی این خبر را می توانید از این صفحه ببینید و نظرات خود را ثبت کنید.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 آذر 1399 - 19:15

دیدگاه‌ها

شنبه 8 آذر 1399 - 15:08

فیلمش به درد نمیخورد، چرا میخوان سریال بسازن عجیبه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سریال «سلام بمبئی» با «بنیامین بهادری» و «محمدرضا گلزار» ساخته می‌شود؟ | موسیقی ما