برنامه یاد بعضی نفرات
 
انتقاد تند پیروز ارجمند از برخی رسانه‌ها
برخی از رسانه‌ها شمشیر از رو بسته‌اند
موسیقی ما - مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد گفت: امروز متاسفانه شاهد انصاف رسانه‌ای نیستیم، امروز انتقادات نابجایی به دفتر موسیقی وارد می‌شود و انگار که رسانه‌ها شمشیر را از رو بسته‌اند.

پیروز ارجمند که در اختتامیه جشنواره موسیقی استاد شهناز سخن می‌گفت، ضمن انتقاد از رسانه‌ها و بی‌انصاف خواندن اهالی رسانه، گفت: متاسفانه رسانه‌ها نکات مثبت دفتر موسیقی را نمی‌بینند و مثلا این پرسش را مدام تکرار می‌کنند که چرا دفتر موسیقی با بخش خصوصی همکاری می‌کند، حال سوالی که مطرح می‌شود این است که چرا ما باید به تک تک رسانه‌ها پاسخ بگوییم.

وی افزود: ما علاقمندیم برخی از فعالیت‌های دفتر موسیقی به بخش خصوصی واگذار شود و دفتر موسیقی وظیفه نظارت کلی داشته باشد.

ارجمند ادامه داد: در سالی که گذشت ارکستر سمفونیک ۹۰ ساله ما که مدتی در تعطیلی بود، مجددا و در شرایطی که دفتر موسیقی اوضاع خوبی نداشت احیا شد، هچنین بدهی‌های بجا مانده از مدیریت دوره قبل به طور کلی پرداخت شده و انجام این کار برای دفتر موسیقی آسان نبود.

وی در پایان گفت: امروز متاسفانه شاهد انصاف رسانه‌ای نیستیم، امروز انتقادات نابجایی به دفتر موسیقی وارد می‌شود و انگار که رسانه‌ها شمشیر را از رو بسته‌اند.
منبع: 
فارس
تاریخ انتشار : جمعه 19 دی 1393 - 18:13

دیدگاه‌ها

شنبه 20 دی 1393 - 09:02

ایا ارکستر سمفونیک احیا شده است!ایا در کنفرانس خبری بخش خصوصی نشستن و کارنامه جعلی درست کردن دستاورد محسوب میشود؟این شما نبودید که سرتمرین ارکستر کیتارو امدید وگفتید طرف قرارداد! شما دفتر موسیقی است؟ حالا همین حرف شده تهمت رسانه ای؟راستی از گروه کر صد هزار نفری چه خبر! برادر ,دفتر موسیقی را به بدترین جایگاه قابل تصور رسانده اید و مدعی هم هستید؟ قبول کنید که این قبا از روز اول خیلی برای شما گشاد بود و دودش به چشم موسیقی رفت

شنبه 20 دی 1393 - 14:35

چیزی که ما از ارکستر سمفونیک می بینیم عدم وجود آن است.
برای ما چیزی غیر از این مهم نیست.

یکشنبه 21 دی 1393 - 14:57

انقدر مشکلات زیاد شده ک ب جز دعا کردن برای موسیقی کاره دیگه نمیشه انجام داد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

یکشنبه 21 دی 1393 - 15:37

آقای ارجمند سلام. اینکه از جشنواره ای که بخش خصوصی اون رو اداره میکنه حمایت قانونی و معنوی میکنید جای تحسین داره اون هم متبرک به نام بزرگان موسیقی ایران. ولی جشنواره ای که مسئولانش عاجز از نوشتن یک فراخوان ساده و بدون اشتباه هستند و بعد هیچ تقصیری رو به گردن نمی گیرند شایسته نیست.جشنواره ای که از 5 بخش اجرایی اون فقط 2 بخش یعنی تک نوازی و گروه نوازی به روی صحنه رفت و عملا 3 آیتم ارزشمند آهنگسازی و مقاله ی علمی و کارگاه های آموزشی حذف میشن علی رغم وجود شرکت کنندگان، اعتبار اون جشنواره رو زیر سوال میره و البته پایمال شدن حق عده ای علی رغم تلاش که از شهرهای دور و نزدیک شرکت کرده بودند.جشنواره ای که در هر سه نشست خبری اون صحبت از ارزشمندی بخش مقالات و سرمایه گذاری روی اون بود ولی در عمل دیدیم که برخلاف تعهدی که در فراخوان بود به هیچ یک از شرکت کنندگان رتبه و مقامی تعلق نگرفت .... درسته که کار هنری توی اصفهان سخته ولی همه ی اشتباهات رو نمیشه به گردن شهرداری یا کم تجربگی برگزارکنندگان گذاشت بعضی هاش حاصل بی تدبیری در دولت تدبیر و امیده !!!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود برخی از رسانه‌ها شمشیر از رو بسته‌اند | موسیقی ما