برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور حسین علیزاده، محمد معتمدی و پوریا اخواص؛
کنسرت گروه هم آوایان در آمل برگزار می شود
موسیقی ما - آرتین ولی الهی: تور کنسرتهای گروه «هم آوایان» با نوازندگی استاد «حسین علیزاده» و خوانندگی محمد معتمدی، پوریا اخواص، راحله برزگری و صبا حسینی، با اجرا در آمل ادامه می یابد.
 
پس از اجرای موفق در برج میلاد تهران، کنسرتهای شهرستانی این گروه آغاز شد و این بار مازندران میزبان حسین علیزاده و گروه هم آوایان خواهد بود. این کنسرت توسط دکتر «امیرحسین لطفی» و به همت موسسه فرهنگی هنری «باربَد» آمل به مدیریت «مهتاب اباذری»، 30 مهر ماه 1392 در سالن اریکه آریایی آمل برگزار خواهد شد.

پژمان حدادی (تمبک، سازهای کوبه ای)، علی بوستان (سه تار، شورانگیز)، سیامک جهانگیری (نی)، سینا جهان‌آبادی (کمانچه)، بهنام سامانی (دف و سازهای کوبه ای)، نگار بوبان (عود)، پریچهر خواجه (قانون)، رادمان توکلی (تار)، سیاوش برهانی (بم تار) و محمد انشایی (قیچک)، نوازندگانی هستند که در کنسرت های گروه هم آوایان هنرنمایی می کنند.



منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 مهر 1392 - 05:22

دیدگاه‌ها

جمعه 26 مهر 1392 - 09:30

با سلام
میخواستم از سایت محترم موسیقی ما درخواست کنم که این پیام رو به استاد علیزاده برسونن و از ایشون تقاضا کنن که در استان خراسان نیز برنامه اجرا کنند
نمیدونم چرا از سال 90 که آقای همایون شجریان به همراه آقای قمصری در نیشابور اجرا داشتن که با استقبال بسیار خوب و نظم عالی ای برگزار شد دیگه شاهد اجرای موسیقی سنتی در این استان نبودیم با اینکه گروههای پاپ در شهرهای این استان اجرا داشتن(مثلن همین هفته آقایان صفوی و خواجه امیری در نیشابور و فریمان اجرا داشتن)
خواهش میکنم که سایت محترم موسیقی ما پیگیر این درخواست بنده و البته اهالی خراسان باشند
باتشکر

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت گروه هم آوایان در آمل برگزار می شود | موسیقی ما