برنامه یاد بعضی نفرات
 
حسين عليشاپور
در گفت و گو با موسيقي ما اعلام شد:
حسين عليشاپور در آستانه برگزاري دو كنسرت
موسیقی ما- لی‌لا رضایی: خواننده سنتی کشورمان که پیش از این در آخرین فعالیتهای صوتی‌اش، آلبوم «تن‌ها» را به آهنگسازی سیامک جهانگیری منشر و روانه بازار کرده بود، از برگزاری کنسرت‌های خود خبر داد.

حسین علیشاپور با اعلام خبر برگزاری کنسرتهای آینده خود و شرح جزییات آن‌ها گفت: اولین کنسرتی که آماده برگزاری داریم، کنسرتی است که در تاریخ ۱۹ و ۲۰ تیرماه با همراهی تمبک مهدی رستمی است که در تالار رودکی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این کنسرت که با بلیت فروشی همراه بوده برای عوام است و مناسبت و موضوع خاصی ندارد. تمامی ساعات اجرا نیز به قطعات سازو آوازی خواهیم پرداخت و هیچ یک از قبل آماده نشده است.

این خواننده که از عمده ویژگیهای خوانندگی‌اش اجرای بداهه است، در ادامه خاطر نشان کرد: در این بداهه‌ها از اندوخته‌های ۲۰ ساله‌ام استفاده می‌کنم و سعی‌ام بر این است که به بهترین شکل ممکن به اجرای آواز بپردازم، آوازهایی که همگی تازگی دارند و تا به حال شنیده نشده‌اند.

علیشاپور همچنین متذکر شد: برنامه دیگری برای اجرا خواهیم داشت که تاریخ آن هنوز مشخص نشده است اما ما تمرینات خود را برای آن از سر گرفته‌ایم. در اجرای این برنامه سیامک جهانگیری همراه من خواهد بود که نوازندگی نی را به عهده خواهد داشت. همچنین خانم نگار بوبان نیز در نوازندگی عود ما را همراهی می‌کند.

این خواننده بعداز آخرین آلبوم منتشر شده خود در بازار که «تن‌ها» نام داشت، هم اکنون مشغول آلبوم جدید خود است. وی در این باره گفت: آلبوم در دست ساختم «نگارینه» نام دارد که تمامی مراحل ساخت خود را طی کرده است. موسیقی آن توسط سیامک جهانگیری ساخته شده است. قطعات موجود در آلبوم به نوعی قطعات قدیمی است که باز تنظیم شده است. از این میان می‌توان به تصانیف «نادیده رفت»، «نگارا»، «از این دلم بی‌خبری» (در دستگاه سه‌گاه)، «نسیم سحر» (ابوعطا) و چند تصنیف دیگر اشاره کرد که به زودی اخبار آن ا به اطلاع می‌رسانیم.

علیشاپور خاطر نشان کرد: «نگارینه» علاوه بر من خواننده دیگری نیز دارد که نام وی رسول رهو است و قرار است این آلبوم را به صورت دو صدایی اجرا کنیم. این آلبوم قرار است توسط شرکت فرهنگی-هنری «راوی آذر کیمیا» به مدیریت رضا مهدوی منتشر و روانه بازار موسیقی شود.

حسین علیشاپور که ازشاگردان زنده‌یاد «منوچهر همایون‌پور» است تا کنون آلبوم‌هایی همچون «تن‌ها»، «آوای تو» و «من آن حکایت شیرین» و... را روانه بازار موسیقی کرده و این آلبوم جدید هفتمین آلبومش درجایگاه خواننده است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 01:37

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 10:05

گووود .کنسرت های بداهه خیلی جالبن

چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 19:29

ممنون از موسیقی ما بابت گزارش

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حسين عليشاپور در آستانه برگزاري دو كنسرت | موسیقی ما