برنامه یاد بعضی نفرات
 
گروه کلاغ ها در باران موسیقی پست راک
فعالیت تازه‌ی گروه پُست راکِ «کلاغ‌ها در باران»:
ایستگاه حساس
گروه پست راک/امبینت کلاغ‌ها در باران که اردیبهشت ماه امسال آلبوم چهارمش را به شکل رسمی وارد بازار کرد حالا وارد مرحله‌ی ضبط پنجمین آلبوم بی‌کلامش شده است. این گروه که در دو سال گذشته با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده و کنسرت‌های زیادی در سالن برج آزادی و فرهنگسرای نیاوران برگزار کرده قصد دارد اتفاقات متفاوتی در پنجمین آلبوم استودیویی‌اش رقم بزند.
گروه کلاغ‌ها در باران که چهار عضو دارد حالا مجبور شده به دلیل مهاجرت درامرش یعنی امیرحسین عباسی فراخوانی منتشر و درامری جدید (مسعود کرامت) جذب کند. در ضبط آلبوم جدید هم از حضور هر دو نوازنده بهره برده است. براساس گفته‌ی اعضای این گروه ضبط آلبوم در استودیو صدای پارسیان با همکاری رامین مظاهری به پایان رسیده و در مرحله میکس است. این آلبوم قرار است زمستان امسال منتشر شود و پیش از آن هم در پاییز یک قطعه به عنوان تک آهنگ منتشر خواهد شد.
با توجه به روند سختی که گروه‌های مستقل و جریان فرعی در ایران دارند اینکه گروهی با سبکی خاص و آثار بی‌کلام توانسته فعالیتش را تا آلبوم پنجم ادامه دهد و بلیت‌های کنسرتش را در کمتر از یک ساعت به فروش برساند امری قابل توجه است. با این حال خطر به تکرار افتادن همیشه گروه‌های خلاق این حوزه را تهدید می‌کند. حامد فهیمی‌جو که از نوازندگان گیتار الکتریک گروه است در رابطه با تفاوت‌های این آلبوم می‌گوید: «روند و حرکت گروه به سمت پست راک خالص با امضای کلاغ‌ها در باران است. فضا و حس و حال آلبوم تغییر کرده و ملودی‌های متفاوتی در قطعات وجود دارد. همچنین برای انتشار تک آهنگمان در پاییز برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای داریم و سعی کردیم از خلاقیت‌های تصویری ویژه‌ای داشته باشیم. در نهایت این آلبوم شروعی جدید برای کلاغ‌ها در باران خواهد بود. قدم‌های جدید ما بسیار متفاوت از گذشته است».
همچنین لازم به ذکر است قطعات این گروه به شکل گروهی آهنگسازی می‌شود و مسیح تاج (گیتار الکتریک) و اشکان کریمی (گیتار بیس) دیگر اعضای این گروه هستند.

می توانید تک آهنگ رویای ناتمام ساداکو را در تماشاخانه موسیقی ما بشنوید و موزیک ویدئوی همین قطعه را هم تماشا کنید.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 شهریور 1398 - 16:10

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ایستگاه حساس | موسیقی ما