برنامه یاد بعضی نفرات
 
«ساده از من نگذر» با صداي مصطفي غياثي رونمايي شد
با حضور عوامل آلبوم و جمع زیادی از خبرنگاران؛
«ساده از من نگذر» با صدای مصطفی غیاثی رونمایی شد
موسیقی ما - اولین نشست رسانه‌ای آلبوم «ساده از من نگذر» با حضور مصطفی غیاثی (خواننده)، حمید غیاثی (سرمایه گذار)، سپهر صاحبی (تهیه کننده) مهدی یغمایی (آهنگساز)، دیگر عوامل آن و جمعی از خبرنگاران حوزه موسیقی برگزار شد. در ابتدای این نشست مصطفی غیاثی در معرفی خود به خبرنگاران گفت: من از سال ۸۵ فعالیت موسیقی خود را با شرکت در کلاسهای سلفژ آغاز کرده‌ام و بعداز دوسال اولین قطعه موسیقی خود را منتشر کردم و طی این مدت هرگز به این موضوع کر نکرده بودم که بخواهم آلبومی منتشر کنم.

خواننده آلبوم «ساده از من نگذر» در پاسخ به اینکه چطور به انتشار یک آلبوم مستقل اقدام کردید، گفت: کارهای قبلی‌ام در حال پخش شدن بود و ۵ قطعه با عنوان قلب شیشه‌ای، علاج، عیدی، روزهای رفته و برگرد از من در فضای مجازی پخش شده بود که به این نتیجه رسیدم آلبوم منتشر کنم. در مشورت با سپهر صاحبی تصمیم به انتشار این آلبوم گرفتیم.

وی درخصوص انتخاب ترانه‌های آلبوم گفت: ترانه یک بخش از موسیقی است که کاملا شخصی است و به خود فرد باز می‌گردد ولی سعی کردم سلیقه شخصی خودم را به اضافه سلیقه مردم در نظر داشته باشم.

سپهر صاحبی که تهیه کننده این آلبوم است در شروع نشست گفت: این آلبوم سبک پاپ دارد و با توجه با بازار موسیقی و در نظر گرفتن اینکه به این بازار نزدیک باشد تولید شده است و تمام تلاشمان این بود که تبلیغاتی خوب در این زمینه داشته باشیم. برای تولید این آلبوم نزدیک به ۳ ماه برنامه ریزی کردیم و سعی کردیم تمام تلاشمان را بر روی صدای خواننده داشته باشیم و از بهترین‌ها در این آلبوم استفاده کردیم.

وی افزود: در ساخت این آلبوم با آهنگسازانی همکاری کرده‌ایم که بتوانند ‌‌نهایت استفاده را از صدای خواننده داشته باشند و اکثر آن‌ها آهنگسازانی هستند که به نوعی در این عرصه برند به حساب می‌آیند.

وی با اشاره به اینکه آلبوم «ساده از من نگذر» شامل ۱۰ قطعه موسیقی پاپ است، تاکید کرد: نزدیک به پانزده قطعه برای این آلبوم تهیه شده بود که از میان این پانزده قطعه، ۱۰ قطعه انتخاب و نهایی شد. ترانه سراهای این قطعات سروش دادخواه، مهرزاد امیرخانی، مریم یوسفی، علی پارسا، ماکان کوچکی و مریم دلشاد هستند.

قطعات آن نیز با همراهی و کمک دوستانی همچون مهدی یغمایی، مرتضی پاشایی، پوریا حیدری، میلاد رضایی و تنی چند از تنظیم کنندگان جوان ولی خوش ذوق و هنرمند موسیقی ایران ساخته و تنظیم شده است. مطمئن باشید سرمایه‌ای که برای این آلبوم هزینه شده است، در کمتر آلبومی هزینه می‌شود. برای ما بازگشت سرمایه توجیه ندارد و ما به دنبال توجیه اقتصادی این آلبوم نیستیم فقط امیدواریم آلبومی باشد که درشان موسیقی کشورمان باشد.

در ادامه این نشست سرمایه گذار این آلبوم گفت: هدف من حمایت از برادرم بود و بازگشت سرمایه در این مرحله از کار چندان برایم توجیهی ندارد.

همچنین مریم دلشاد از دیگر عوامل این آلبوم در جایگاه ترانه سرا در پاسخ به سوال یکی از خبرنگارن مبنی بر اینکه چگونه توانسته است به یک خواننده آلبوم اولی اعتماد کند، گفت: من همیشه و در کار‌هایم با خواننده‌های مختلف ریسک پذیر بوده‌ام، ضمن اینکه همکاری با خواننده‌های به اصطلاح کار اولی را نیز دوست دارم. قطعا ما در این آلبوم می‌توانستیم بهتر از این باشیم اما همه ما سعی در ارائه آلبومی متفاوت داشتیم و امیدواریم تا مخاطب نیز از آن استقبال خوبی داشته باشد.

در پایان نشست مهدی یغمایی در جایگاه آهنگساز در این آلبوم در ادامه صحبت دوستان خود تاکید کرد: تمامی خوانندگانی که امروزه ۵-۴ آلبوم موسیقی در بازار دارند، روزی آلبوم اولی بوده‌اند و اینطور نبوده که از‌‌ همان ابتدا صاحب ۵ آلبوم در بازار باشند. باید به خواننده‌های جوان بها داد و این بها دادن در همکاری با آن‌ها ثابت می‌شود.

نشست رونمایی آلبوم «ساده از من نگذر» در سالن کنفرانس هتل هما با حضور مهدی یغمایی، مریم دلشاد، میلاد رضایی، علی پارسا، مهرزاد امیرخانی و دیگر عوامل این آلبوم در حضور جمعی از خبرنگاران و پخش چهار قطعه از آلبوم برگزار شد. از عمده نکات بارز در این نشست ایراد سخنانی چالش برانگیز از سوی خبرنگاران بود که با جبهه‌گری عوامل آلبوم مواجه شد.
منبع: 
اختصاصي موسيقي ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 اسفند 1392 - 19:08

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «ساده از من نگذر» با صدای مصطفی غیاثی رونمایی شد | موسیقی ما