برنامه یاد بعضی نفرات
 
برنامه‌های ویدئویی سایت موسیقی ما را در ایام نوروز دنبال کنید
هر روزِ نوروز 95؛ ضیافت‌های ديدني سايت «موسيقي ما» با اساتید و ستاره‌های موسیقی ایران
موسیقی ما - به همین سرعت یک سال دیگر را با شما همراهان همیشگى سایت «موسیقى ما» پشت سر گذاشتیم و در روزهاى آخر اسفند تصمیم گرفتیم براى این حضور و دلگرمى که همیشه از جانب شما متوجه ما بوده، عیدى ویژه اى تدارک ببینیم.

در ابتدا با اعضاى تحریریه «موسیقى ما» به ایده اى رسیدیم که قرار شد هنرمندان حوزه هاى مختلف موسیقى را کنار هم جمع کنیم و با آن‌ها گفت‌و‌گوهاى گروهى تدارک ببینیم. گفت‌و‌گوهایى با حال و هواى بهارى و فارغ از فضاى بعضا پراسترس و مشکلاتى که در طول سال جامعه موسیقى درگیر آن هستند.

اما هر چه پیش رفتیم این ایده گسترش پیدا کرد و تصمیم بر این شد حالا که قرار است کار ویژه اى انجام دهیم، تمام توان خود را به کار بگیریم و این گفت‌و‌گو‌ها و دور هم جمع شدن هاى صمیمانه را که به ندرت هم به این شکل اتفاق مى افتد، به تصویر بکشیم. طبیعتا وقتى صحبت از دور هم جمع شدن موزیسن‌ها و خواننده‌ها است، حیف مى شود اگر از هنر آن‌ها استفاده نکنیم و صداى ساز و آوازشان را نشنویم، منتها این بار در فضایى متفاوت از کنسرت‌ها که در طول سال بار‌ها اتفاق مى افتد. براى همین از آن‌ها خواستیم در این دور همى هاى دوستانه اجراى متفاوتى داشته باشند؛ از هم خوانى آثارشان با یکدیگر تا اجراى مشترک قطعاتى با مضمون عید نوروز که براى آن از سیستم صدابردارى مجهزى بهره بردیم تا کیفیت مطلوبى از این اجرا‌ها را به دست شما برسانیم.

ایده دیگر این بود که از سروش صحت، نویسنده و بازیگر محبوب سینما و تلویزیون که اتفاقا از آن موزیک بازهاى حرفه اى هم هست بخواهیم در این برنامه‌ها با ما همراهى کند و با‌‌ همان طنازى که از او سراغ داریم در ساختن لحظات جذاب در کنارمان باشد که اتفاقا همانطور که حدس مى زدیم، در انتخابمان اشتباه نکردیم و با حضورش در بعضى قسمت‌ها لحظات نابى رقم خورد که تا سال‌ها مى تواند خاطره اى جذاب و دوست داشتنى باقى بماند.

ما هفده ویژه برنامه براى روزهاى فراغت نوروز سال ٩۵ شما عزیزان تدارک دیده‌ایم که در آن‌ها با هنرمندانى چون استاد فرهاد فخرالدینى، حامى، بابک جهانبخش، مهدى یراحى، رستاک حلاج، علیرضا قربانى، مهیار علیزاده، گروه پالت، فردین خلعتبرى، گروه بمرانى، رام، سجاد افشاریان، کریستف رضاعى، بابک ریاحى‌پور، همایون نصیرى، رضا تاجبخش و میلاد درخشانى در نقاط مختلف تهران گفت‌و‌گو کرده‌ایم و صداى ساز و آواز آن‌ها را شنیده‌ایم. البته که بخش هاى جذاب پشت صحنه این برنامه‌ها را هم به این پروژه اضافه کرده‌ایم.

ویژه برنامه نوروز ٩۵ حاصل تلاش شبانه روزى یک تیم حرفه اى از تصویربردارى، کارگردانى و صدابردارى است که بى شک بدون همراهى این دوستان در پشت صحنه، می‌سر نمى شد. امیدواریم مورد توجه شما همراهان همیشگى ما هم قرار بگیرد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 29 اسفند 1394 - 13:30

دیدگاه‌ها

جمعه 28 اسفند 1394 - 10:30

ایول مهدی یراحی منتظرییییم

جمعه 28 اسفند 1394 - 16:54

اخ جوووون سلطان احساس بابک جهانبخش ^_^
بی صبرانه منتظریم .

جمعه 28 اسفند 1394 - 21:02

بچه ها 20:30 رو دیدید؟؟؟از همون وقتی که با بهروز صفاریان حرف میزد می شد فهمید قراره بعدش از کی حمایت کنه!!ولی اصلا فکرشم نمیکردم که نامه اینهمه خواننده رو تو یه لحظه بی ارزش قلمداد کنن!!خیلی جالبه اصلا از صفاریان انتظار نداشتم...
نمیفهمم چرا اینقد از چاوشی حمایت میشه..من خودم از صداش خوشم میاد ولی دلیلی نمیبینم اینقدر تو رسانه تبعیض وجود داشته باشه!!اتفاقا تو نامه به رییس جمهور همین تبعیض هم بود!
شااید بعد این نظر طرفدارای چاوشی منو فحش بارون کنن ولی خدایی یه ذره با انصاف باشید..!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود هر روزِ نوروز 95؛ ضیافت‌های ديدني سايت «موسيقي ما» با اساتید و ستاره‌های موسیقی ایران | موسیقی ما