برنامه یاد بعضی نفرات
 
فرصتی برای تبادل نظر در خصوص فعالیت‌های سایت و دیدار با دست‌اندرکاران سایت و اهالی موسیقی
«موسیقی ما» در نمایشگاه مطبوعات
موسیقی ما - فعالیت غرفه پایگاه خبری-تحلیلی «موسیقی ما» در بیست‌ویکمین نمایشگاه مطبوعات از صبح روز شنبه شانزدهم آبان آغاز شد. غرفه «موسیقی ما» به شماره 320، همه‌روزه از ساعت 9 صبح تا ساعت 20 در شبستان اصلی مصلی تهران پذیرای مخاطبان موسیقی و کاربران سایت خواهد بود. غرفه موسیقی ما در نمایشگاه مطبوعات امسال، محلی برای دیدار اهالی این هنر با مخاطبان‌شان است.

یکی دیگر از برنامه‌های این غرفه، دیدار رودررو و تبادل نظر کاربران سایت با اعضای تحریریه «موسیقی ما» است و کاربران محترم می‌توانند با حضور در این غرفه، نظر، پیشنهاد و انتقاد خود را در خصوص روند اداره «موسیقی ما» با دست‌اندرکاران این مجموعه در میان بگذارند. به همین دلیل، از روز یکشنبه هفدهم آبان و طبق جدول زمان‌بندی، هر روز تعدادی از اعضای تحریریه این رسانه در نمایشگاه پذیرای بازدیدکنندگان خواهند بود. دوستانی هم که به هر دلیلی امکان حضور در نمایشگاه مطبوعات را ندارند، می‌توانند نظرات خود را زیر همین خبر به اطلاع ما برسانند.
 
بیست‌ویکمین نمایشگاه مطبوعات با حضور معتبرترین رسانه‌های مکتوب و دیجیتال کشور از روز 16 لغایت 22 آبان در مصلای امام خمینی(ره) شهر تهران پذیرای عموم علاقه‌مندان است.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 آبان 1394 - 14:20

دیدگاه‌ها

یکشنبه 17 آبان 1394 - 15:47

شما بهتره به کاربرا احترام بزارید و موقع جشن دعوتشون کنید . نه اینجور جاها
دوران خوشتون و جشن ها رو با کسای دیگه و دورهم میگذرونید و ما که دو - سه ساله هر روز تو سایت بازدید میکنیم و شریک نمیکنید. پای حمایت سایت که می افته کاربرا میشن عزیز دل :)))))))))

یکشنبه 17 آبان 1394 - 20:27

لطفا از البوم جديد اقاي اصحابي وفرهاد جواهر كلام و اقاي علمشاهي وسامان جليلي و اقاي احمدوند واز اقاي سعيد پورسعيد خبر بگزاريد وبنويسيد كه در چه مرحله اي هستند وكي منتشر ميشوند وبا انها هم گفت و گو كنيدوهمچنين از البوم جديد اقاي شهروز وبابك جهانبخش هم خبر بگزاريد وبا انها هم گفت وگو كنيد با تشكر.

سه شنبه 19 آبان 1394 - 17:01

پیشنهاد من سامان دهی به بخش کامنت هاست.
اگه میشد که نویسندگان هر خبر به کامنت ها ی مربوط به همون خبر جواب بدن خوب میشد. نه لزوما به همشون و فقط به اونایی که مربوط به خود خبر هستش یا فقط تائید یا تکذیب شایعات مربوط به همون خبر.
اینجوری فکر میکنم خیلی خوب میشد.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «موسیقی ما» در نمایشگاه مطبوعات | موسیقی ما