برنامه یاد بعضی نفرات
 
پدر مرتضی پاشایی با حضور در غرفه سایت «موسیقی ما» عنوان کرد
ناصر پاشایی: مراسم سالگرد مرتضی پاشایی با شکوه ویژه‌ای برگزار خواهد شد
موسیقی‌ما – پدر مرتضی پاشایی در آستانه سالگرد درگذشت این خواننده پرطرفدار پاپ، با حضور در غرفه سایت «موسیقی ما» در نمایشگاه مطبوعات جزئیاتی را از برگزاری مراسم یادبود این خواننده عنوان کرد. به گزارش «موسیقی ما»، ناصر پاشایی عصر دیروز با حضور در غرفه سایت «موسیقی ما» در نمایشگاه مطبوعات با اشاره به نزدیکی سالروز فوت این خواننده، از دوستداران وی خواست که در مراسم یادبودی که خانواده این خواننده تدارک دیده اند شرکت کنند...

گپ و گفت خبرنگار «موسیقی ما» با پدر مرتضی پاشایی رامی خوانید:
 
  • * به سال‌روز درگذشت مرتضی پاشایی نزدیک می شویم. چه برنامه هایی بابت این موضوع دارید؟
ابتدا از «موسیقی ما» تشکر می‌کنم که هم در زمان حیات مرتضی و هم بعد از فوتش کارهای مرتضی را پیگیری کرده است. امسال در نظر داریم مراسم باشکوهی به مناسبت سومین سالگرد فوت مرتضی در بهشت زهرا برگزار کنیم و تعدادی از آقایان که طرفدار مرتضی پاشایی هستند اسپانسر شده اند و می خواهند در مراکز مختلف مراسم های بزرگی را برای سومین سالگرد مرتضی برگزار کنند. مرتضی همیشه به سومین علاقه زیادی داشت و سه سال از نظر او جالب بود امسال مراسم های باشکوهی را در پیش رو داریم. انشالله 23 آبان منتظرتان هستیم.
 
  • * سه سال بدون مرتضی چگونه به شما گذشت؟
واقعا دوری مرتضی برای ما روز به روز بیشتر خودش را نشان می دهد و سخت است. ولی انقدر سر مزار مرتضی مردم لطف دارند و حتی وسط هفته هم که ما می رویم همیشه شلوغ است و ما احساس می کنیم همه به ما دلداری می دهند و می گویند مرتضی فقط فرزند شما نیست و فرزند ما هم هست. این دلداری ها برای ما موثر است و باعث آرامش ما می شود.
 
  • * در این سه سال اتفاقات و حواشی زیادی از طرف اطرافیان شما به وجود آمد. کمی درمورد حواشی صحبت کنیم. این حجم اطلاع رسانی که شاهد بودیم چه دلیلی دارد و چرا بعضی ها سعی کردند درجه حواشی این اتفاق را بالا و بالاتر ببرند.
به قول یکی از دوستان آفتابی در دل شب خودش را نمایان کرد و رفت. مرتضی به یکباره آمد و خودش را در تاریکی نشلن داد و رفت. همانطور که دیدید جمعیت کثیری در تهران و بهشت زهرا نزدیک به هفت میلیون نفر آمده بودند که رییس سازمان بهشت زهرا می گفت من هنوز همچنین جمعیتی در بهشت زهرا ندیده ام. برای یک فردی که در این حد معروف می شود حواشی همیشه هست و من فکر می کنم یک مقدار از این حواشی طبیعی بود. کسی که این همه طرفدار دارد حواشی زیادی هم برای او پیش می آید.
 
  • * صحبت هایی درمورد یک سری آثار تصویری با صدای مرتضی بود که در حال ویرایش و ادیت است و قرار است که منتشر شود. آیا این موضوع صحت دارد و از طرف خانواده پاشایی این موضوع به رسمیت شمرده می شود؟
تاجایی که من می دانم در زمانی که مرتضی در قید حیات بود دوستان اقداماتی کرده بودند که با 16 دوربین کارها را گرفته اند و قرار است مجوز برای ما بگیرند و توسط ارشاد پخش کنند و هنوز در این مورد وارد جلسه ای نشده ایم.
 
  • * درمورد جزییات مراسم بزرگداشت مرتضی برای امسال صحبت کنیم. ایا اطلاع رسانی خواهد شد و چیزی در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت؟
من همین جا به موسیقی ما که از اول پیگیری کننده برنامه های مرتضی بود اعلام می کنم که امسال 23 آبان باشکوه ترین مراسم سالگرد مرتضی را در بهشت زهرا و یکی از هتل های تهران برگزار خواهیم کرد. مراسم صبح است و انشالله برنامه ریزی می کنیم که بعدازظهر آن روز در یکی از فرهنگسراها برنامه داشته باشیم و انشالله جزئیات این مراسم تا هفته آینده مشخص می شود.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آبان 1396 - 10:19

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ناصر پاشایی: مراسم سالگرد مرتضی پاشایی با شکوه ویژه‌ای برگزار خواهد شد | موسیقی ما