برنامه یاد بعضی نفرات
 
حمیدرضا نوربخش با حضور در غرفه موسیقی ما عنوان کرد؛
سایت «موسیقی ما» در اتفاقات موسیقی، جانبداری نمی‌کند
موسیقی ما - حمید رضا نوربخش مدیر عامل خانه موسیقی در پنجمین روز از نمایشگاه مطبوعات، مه‌مان سایت «موسیقی ما» بود. او که طی ماه‌های گذشته روزهای پر التهابی را به واسطه اتفاقات اخیر خانه موسیقی گذرانده از فعالیت‌های «موسیقی ما» می‌گوید: «صادقانه باید بگویم که سایت «موسیقی ما» از جمله سایت‌های موفق موسیقی بوده؛ هم در زمینه اطلاع رسانی موسیقی جزو معدود سایت‌هایی است که در این حوزه به طور جدی فعالیت کرده و دیده شده و هم اینکه جزو سایت‌های مرجع موسیقی است. البته از دیدگاه ما هنرمندانی که در موسیقی سنتی فعالیت می‌کنیم، باید گفت که بخش موسیقی سنتی در سایت کمی در حاشیه و کمرنگ است و فکر می‌کنم بخش موسیقی پاپ پررنگ‌تر است. البته شاید اخیرا بیشتر می‌توان موسیقی جدی‌تر را در سایت «موسیقی ما» دید اما اوایل کمرنگ‌تر بود. فکر می‌کنم اگر بتوان تعادل و توازن را در هر دوبخش حفظ کرد، می‌توان تمام مخاطبان را راضی نگه داشت.»
 
  • در سایت «موسیقی ما» جهت‌گیری آنچنانی وجود ندارد
مدیر عامل خانه موسیقی درباره بی‌طرفی و استقلال سایت و مواضعی که «موسیقی ما» پیرامون اتفاقات دنیای موسیقی دارد هم می‌گوید: «من احساس نکردم که در سایت «موسیقی ما» جهت‌گیری آنچنانی وجود دارد، البته مواردی بی‌انصافی دیده‌ام؛ مثل دیدگاه‌هایی که یک‌طرفه نباید منتشر می‌شده؛ مثل چندیدن مطلب درباره مسائل خانه موسیقی و فعالیت‌هایی که مربوط به ما می‌شده است. البته در این موارد نگاه موزیسین‌ها بازتاب داده شده و نگاه شخصی سایت نبوده اما باید در این گونه موارد، مواضع دو طرف را در نظر گرفت. در مجموع جانبداری از طرف سایت «موسیقی ما» احساس نکرده‌ام.»
 
  • جشن «موسیقی ما» توانسته در مرکز توجه قرار گیرد
نوربخش یکی از مه‌مان سومین جشن موسیقی ما بود که چند جایزه را در بخش‌های مختلف به هنرمندان اهدا کرد. او جشن «موسیقی ما» را را اتفاقی مثبت ارزیابی می‌کند و می‌گوید: «جشن موسیقی ما، اتفاق خوبی است اما خیلی باید مدیریت شود تا کم‌کم تبدیل به یک مراسم نمادین و بی‌خاصیت نشود. به این دلیل می‌گویم که از امسال زمزمه‌هایش کم‌کم به گوش رسیده است. حالا اینکه در یک جشن همه راضی نگه داشته شوند، امکان پذیر نیست و از طرفی هم اگر این اتفاق بیفتد کمی ماجرا را لوث می‌کند و باعث می‌شود از آن رسالتی که این جشن از ابتدا داشته، دور شود. به نظر من اگر قرار باشد به شعارهایی که از ابتدای شروع این جشنی مبنی بر «مراسم گرمی ایرانی» داده شد، نزدیک شوید، باید جدی‌تر به برنامه نگاه کرد و نگران این هم نبود که کسی ناراضی خواهد بود یا نه. فکر می‌کنم در این سه دوره جشن «موسیقی ما» توانسته در مرکز توجه قرار گیرد. اما از این به بعد باید حرکت خیلی حساب شده‌تر شود که یک جشن قابل اعتنا شود، نه صرفا یک واریِته تفننی. البته در مجموع جشن «موسیقی ما» حرکت مثبتی است و واقعا جای تبریک دارد.»
منبع: 
اختصاصي سایت موسيقي ما
تاریخ انتشار : جمعه 22 آبان 1394 - 12:37

دیدگاه‌ها

جمعه 22 آبان 1394 - 14:46

چه حرف خنده داری :))))))))))))
موسیقی ما جانب داری نمیکنه فقط تو رای مردم دست میبره و نتایج بر اساس رفاقت و رفیق بازی اعلام میشه :))))))

شنبه 23 آبان 1394 - 07:04

ببخشید آقای نوربخش! تو که لالایی بلدی چرا خوابت نمی‌بره. شمایی که می‌دونی جانبداری چیه و باید نظرات همه را انعکاس بدهید، چرا در سایت خانه موسیقی این کار را نمی‌کنید. و سایت خانه موسیقی حتی یک بخش کامنت ندارد که افراد بتوانند ازادانه نظرات خودشان را بزارند.
سایت خانه موسیقی باید حداقل سراغ یک روزنامه‌نگار می‌رفت وگرنه کسی که خودش اند و نهایت جانبداری و بی‌اعتنایی به نظرات منتقدان و مخالفان است و آنها را به .... حساب نمی کند بهتر است به حال خود و سایتش گریه کند تا این که بیاید در مقام توصیه گر و نصیحت چی تازه به این سایت ایراد هم بگیرد.
تفو بر تو ای چرخ گردون تفو!

دوشنبه 25 آبان 1394 - 17:54

من که از مراسمی که برای هنر مندان گرفتن خوشم اومد جالب بود

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سایت «موسیقی ما» در اتفاقات موسیقی، جانبداری نمی‌کند | موسیقی ما