برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت داریوش طلایی در مرکز هنرهای زیبای بروکسل
داریوش طلایی آهنگساز و نوازنده‌ تار و سه‌تار، ششم اکتبر (14 مهر) در مرکز هنرهای زیبای شهر بروکسل به صحنه خواهد رفت.

طلایی درباره این اجرا گفت: دو سال پیش هم در بلژیک کنسرت داشتم و همان زمان قرار شد در آینده مجدداً در مرکز هنرهای زیبا در شهر بروکسل اجرا داشته باشم. سپس تصمیم گرفتم این کنسرت را با حضور تعدادی از بهترین هنرجویانم برگزار کنم. این برنامه در rue ravenstein برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: مدت‌ها است که کار اجرا را به شکل تور انجام نمی‌دهم، چرا که اصولاً برنامه‌هایی با این شکل به این صورت است که با یک خواننده اجرا می‌شود و حول محور یک خواننده است، اما روال ما در اجراها به این صورت نیست. ترجیح می‌دهم برنامه‌‌هایم همراه با چند تا از شاگردان یا همکاران به شکل دونوازی یا تک‌نوازی باشد. این برنامه نیز از این قاعده مستثنا نیست.

طلایی همچنین گفت: برنامه با روال فرمت سالن کنسرت طراحی شده است و قبل از برگزاری این کنسرت یک جلسه پرسش و پاسخ درباره موسیقی دستگاهی خواهیم داشت.

درباره کنسرت طلایی این‌طور نوشته شده است: "داریوش طلایی نوازنده‌ با همراهی نی، کمانچه و تنبک به اجرای برنامه می‌پردازند. آن‌ها ما را با زیبایی موسیقی سنتی ایرانی و صدای آوازِ آن آشنا می‌کند. او با این اجرا، درهای موسیقی سنتی ایران را به روی ما باز می‌کند. او با کنسرت‌های پرطرفدارش تفسیرهای خلاقانه‌ای از موسیقی را با مخاطب به اشتراک می‌گذارد و مخاطبان را با میراث موسیقی غنی موسیقی ایران آشنا می‌کند. او در اجرای پیش ‌رو با سه تن از دانشجویان خود در بوزار به اجرای برنامه می‌پردازد و با آنان یک پروژه‌ بزرگ موسیقی را روی صحنه می‌برند."

در این اجرا داریوش طلایی (سه‌تار)، آساره شکارچی (تنبک و آواز)، نگار خارکن (کمانچه)‌ و هوشمند عبادی (نی) می‌نوازند.

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1397 - 00:34

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت داریوش طلایی در مرکز هنرهای زیبای بروکسل | موسیقی ما