برنامه یاد بعضی نفرات
 
افتتاح فروشگاه در روزهای 5 و 6 تیر
مركز موسيقى بتهوون جابجا مى‌شود
موسیقی ما مرکز موسیقی بتهوون، یکی از قدیمی‌ترین مراکز فروش آثار فرهنگی، به محل جدید نقل مکان می‌کند.

این فروشگاه 64 ساله برای اولین بار در سال ۱۳۳۲ توسط برادران چمن‌آرا (کریم، عباس، احد و محسن) در مغازه کوچکی در خیابان منوچهری تهران افتتاح و ده سال بعد، به مغازه‌ای بزرگ‌تر در خیابان ولی‌عصر منتقل شد. خیابان چهارم سنایی محل بعدی این فروشگاه بود که هشت سال هم در  این مکان سپری شد و حالا برادران چمن‌آرا (بابک و آرش) تصمیم گرفته‌اند آن را به کمی بالاتر از محل قبلی، یعنی میدان سنایی منتقل کنند.

قرار است اواسط هفته آینده فروشگاه بتهوون افتتاح شود و بر این اساس، برادران چمن‌آرا روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ٥ و ٦ تير از ساعت ١١ تا ٢٠ در محل جديد فروشگاه به آدرس خیابان كريمخان‌زند، سنايى، ميدان سنايى میزبان علاقه‌مندان خواهند بود که ورود برای عموم آزاد است.

در این روزها، آلبوم «همايون هاى همايون» که گزيده آثار همايون خرم (در آستانه سالروز تولدش) به روايت سامان احتشامى است رونمايى و عرضه خواهد شد. علاوه بر آن فيلم-تياتر «سگ سكوت» اثر آروند دشت‌آراى و با بازى پانته‌آ بهرام، باران كوثرى، حامد بهداد، سارا ريحانى، داريوش فائزى، حميدرضا فلاحى و جواد نمكى به طور اختصاصى عرضه خواهد شد.

«كلاژ تهران» نیز كه بيش از يك سال است، محصولات و دست ساخته‌هاى خود را در مركز موسيقى بتهوون عرضه مي‌كند، فروش ويژه‌اى را براى اين دو روز در نظر گرفته است. در اين دو روز  Way Cafe نیز در كنار مركز موسيقى بتهوون خواهد بود.

شماره تلفن‌های مرکز موسیقی بتهوون همچون گذشته 88313868-88313867(021) است.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 تیر 1396 - 15:58

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مركز موسيقى بتهوون جابجا مى‌شود | موسیقی ما