برنامه یاد بعضی نفرات
 
با هنرنمایی «کیهان کلهر» در تالار وحدت
پردگیان باغ سکوت بار دیگر در تهران اجرا شد
موسیقی ما - «کیهان کلهر» و گروهش سه‌شنبه‌شب کنسرت «پردگیان باغ سکوت» را در تالار وحدت تهران اجرا کردند. این نوازنده و آهنگساز نامدار ایرانی، چون کنسرت‌های گذشته با همراهی «نوید افقه» تنبک‌، «هادی آذرپیرا» تار و «علی بهرامی‌فر» سنتور، قطعاتی در دستگاه «همایون» و «شور» با آهنگسازی اعضای گروه اجرا کردند تا با اجرای سه کنسرت دیگر، این دوره از کنسرت‌ها به پایان برسد.
 
پیش از این کنسرت‌های متعددی از «پردگیان باغ سکوت» در تهران و شهرستان‌ها روی صحنه رفته بود. این تور در ادامه تور دور ایران است که کلهر از اردیبهشت‌ماه سال گذشته آغاز کرده است. این هنرمند همچنین با هدف ترویج موسیقی سنتی و اصیل ایرانی و حمایت از علاقه‌مندان به موسیقی در مناطق محروم ایران، در چند شهر کنسرت‌های رایگان برگزار کرد.
 
کلهر قرار است بعد از کنسرت‌های ایران، به همراه هنرمندان مختلف در کشورها و قاره‌های گوناگون به اجرای قطعات بپردازد. اردال ارزنجان، علیرضا قربانی، گروه بروکلین رایدر، گروه جاده ابریشم، شجاعت حسین خان و... از جمله این افراد و گروه‌ها هستند. او یازدهم می ۲۰۱۷ مصادف با ۲۱ اردیبهشت امسال، همراه با گروه موسیقی بروکلین رایدر در سنتا باربارای کالیفرنیا به اجرای برنامه خواهد پرداخت، سپس با علیرضا قربانی خواننده‌ موسیقی سنتی و ملی ایران در امریکا و کانادا تور کنسرت‌های موسیقی برگزار می‌کند. کنسرت‌های کلهر و قربانی در شهرهای آتلانتا، تگزاس، بوستون، نیویورک، تورنتو و ونکور خواهد بود.
 
 این مجموعه کنسرت به ترتیب از روز ششم می (۱۶ اردیبهشت) در دالاس تگزاس آغاز می‌شود و بعد از آن هفدهم همین ماه در بوستون روی صحنه خواهد رفت. ۲۳ اردیبهشت ماه نیز این دو موزیسین در نیویورک روی صحنه خواهند رفت. بعد از آن کنسرت‌هایشان در کانادا آغاز می‌شود و ۲۸ اردیبهشت ماه در ونکوور به روی صحنه می‌روند. این دو موسیقی‌دان، قرار است در این برنامه‌ها با یکدیگر «ساز و آواز» اجرا کنند. ساز و آواز اجرای اشعار کهن توسط خواننده و همراهی آن با ساز و موسیقی است.
 
بعد از اتمام این کنسرت‌های او بلافاصله به ترکیه می‌رود تا با «اردال ارزنجان» نوازنده باغلامای این کشور که سال‌ها است با او همکاری دارد، کنسرت بدهد.
تاریخ انتشار : جمعه 8 اردیبهشت 1396 - 09:41

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پردگیان باغ سکوت بار دیگر در تهران اجرا شد | موسیقی ما