برنامه یاد بعضی نفرات
 
9 ماه پس از برگزاری آخرین کنسرت در تالار وزارت کشور؛
کنسرت احسان خواجه‌امیری با اجرای قطعات آلبوم جدید برگزار می‌شود
موسیقی ما - احسان خواجه امیری پس از پنج ماه در تهران کنسرت برگزار می‌کند.
 
سید علی نیکونیا -مدیر دفتر تولید و روابط عمومی موسسه آوای هنر- با اعلام این خبر به «موسیقی ما» گفت: «برنامه‌ریزی کنسرت احسان خواجه امیری در تهران برای شب‌های 17 و 18 تیر 1395 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران صورت گرفته و بلیت فروشی برای این برنامه از طریق سامانه 84200 آغاز شده است.»
 
«هومن نامداری» رهبری ارکستر احسان خواجه امیری را بر عهده دارد و موسسه «آوای هنر» به مدیریت «محمد جلیل‌پور» برگزار کننده کنسرت این خواننده است.

به گزارش «موسیقی ما» و بنا به اعلام خواجه امیری، این هنرمند قصد دارد در کنسرت پیشِ رو، تعدادی از قطعات آلبوم جدیدش را برای اولین بار اجرا کند. خواجه امیری همچنین از چند سورپرایز برای کنسرت تهران خبر داده است.
 
کنسرت‌های خواجه امیری غالباً در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار می‌شد. او مهرماه سال گذشته 5 سانس در تالار وزارت کشور کنسرت برگزار کرد و پس از آن در بهمن ماه و در قالب جشنواره موسیقی فجر روی استیج سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی رفت. حال با توجه به تخریب سالن وزارت کشور به دلیل آتش‌سوزی، موسسه «آوای هنر» کنسرت این خواننده را بار دیگر در نمایشگاه بین‌المللی برگزار خواهد کرد.
 
خواننده آلبوم موفق «عاشقانه‌ها» که از پرکارترین خواننده‌های پاپ در اجرای زنده به شمار می‌رود، قرار است به زودی تور کنسرت‌های خود را در آمریکا و کانادا برگزار کند و در سالن‌هایی از جمله «نوکیا تیه‌تر» لس آنجلس به اجرای زنده خواهد پرداخت. جزئیات این تور به زودی اعلام خواهد شد. خواجه امیری پیش از این هم کنسرت‌های موفقی در اروپا و امریکا برگزار کرده بود.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1395 - 12:50

دیدگاه‌ها

شنبه 29 خرداد 1395 - 19:58

احسان عالیه.
همیشه بزرگترین سالنهای کنسرتو پر میکنه. چه توی ایران چه توی امریکا

شنبه 29 خرداد 1395 - 21:56

تشکر از شما... دوستان عزیز سایت موسیقی ما میشه لطف کنین از تالار وزارت کشور هم گزارشی تهیه کنین؟؟؟؟ نکنه با تاخیر توی مرمتش قصد دارن کلا اجرای کنسرت رو داخلش از بین ببرن؟؟؟؟

پنجشنبه 3 تیر 1395 - 05:08

احسان يکی و بس حرف تداره

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت احسان خواجه‌امیری با اجرای قطعات آلبوم جدید برگزار می‌شود | موسیقی ما