برنامه یاد بعضی نفرات
 
در هاله ای از شور و هیجان ؛
احسان خواجه امیری روی سن اسپیناس رفت
احسان خواجه امیری  باردیگر در تاریخ 10 فروردین ماه 1402 میزبان هواداران خود در محل هتل سالن رویال هال اسپیناس پالاس تهران شد.احسان خواجه امیری در شامگاه دهم  فروردین ماه سال ۱۴۰۲ توسط شرکت فرهنگی-هنری آوای فروهر و به تهیه کنندگی مجتبی و محمد حاتم پور در هتل اسپیناس پالاس روی سن رفت تا باری دیگر مخاطبان خود را به وجد بیاورد.

این خواننده در این اجرا قطعاتی خاطره انگیز را برای تماشاگران حاضر در سالن به اجرا درآورد.  شهر دیوونه، این حقم نیست، نگو برگرد باید برگشت ترکم کرد، عاشق که بشی، نابرده رنج،ثانیه، لحظه‌، یه روزی میاد، تو که قلبمی( چشات)،یکیو دارم، تاوان، لب تر کن، سی سالگی، سلام آخر، پرنده و احساس آرامش عنوان قطعاتی بودند که احسان خواجه امیری در این کنسرت برای حضار اجرا کرد.

خواجه امیری علاوه بر اینکه از طریق اجرای قطعاتش با مخاطبان ارتباط برقرار می کرد. این ارتباط را به شوخی های کلامی بسط داد. او رو به یکی از هواداران دوآتشه خود که صدای فریادش فضا را پرکرده بود گفت: احتمالا تا دو سه روز دچار خروسک می شوی. این شور و هیجان را همین طور تا پایان کنسرت همراه داشته باش.در ادامه با گفتن اینکه این هوادار خیلی زحمت کشیده،از حاضران در سالن خواست تا او را تشویق کنند‌.

همچنین در بخش دیگری از کنسرت ناگهان از خواندن سرباز زد و گفت که حلقه ازدواجش دستش نیست و بدون وجود آن امکان ادامه کنسرت برایش وجود ندارد. تا رساندن حلقه به او روی سن توسط مدیر برنامه هایش، کنسرت معلق مانده بود و به محض اینکه حلقه را به دست کرد، به ادامه اجرای خود پرداخت.

لاله اسکندری مهمان خواجه امیری در این کنسرت بود.

کنسرت شب دهم احسان خواجه امیری در رویال هال هتل اسپیناس پالاس توسط شرکت فرهنگی-هنری آوای فروهر برگزار شد.
تاریخ انتشار : شنبه 12 فروردین 1402 - 13:18

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود احسان خواجه امیری روی سن اسپیناس رفت | موسیقی ما