برنامه یاد بعضی نفرات
 
«كوارتت كاسته» در ادامه اجراى موفق خود در تهران به فستيوال‌هاى اروپايى رفت
رامين صديقى: رسانه‌هاى هلند از كنسرت «كاسته» به عنوان بهترين اجراى فستيوال ياد كردند
موسیقی ما - «كوارت كاسته» بعد از اجراى موفقى كه در فرهنگسراى نياوران داشت، به اروپا رفته تا تور كنسرت‌هاى خود را در كشورهاى هلند و پاريس برگزار كند.

به گزارش «موسيقى ما»، در اين كنسرت‌ها كه تا اينجا با استقبال مردم و رسانه‌هاى هلند روبه‌رو شده است، «كاسته» قطعاتى از آلبوم «ايستگاه يك» و دومين آلبوم گروه را اجرا می‌كند.

رامين صديقى، مدير «نشر هرمس» كه هم اكنون با گروه در اروپا به سر می‌برد درباره اين اجراها به «موسيقى ما» گفت: «روز يكشنبه ١٥ مِى (٢٦ ارديبهشت) اولين كنسرت گروه در فستيوال Jazz in Duketown در شهر دِن بوش (Den bosch) هلند انجام شد كه صبح روز بعد روزنامه‌ها از آن به عنوان بهترين اجراى اين فستيوال ياد كردند. برگزاركنندگان هم بسيار راضى بودند و استقبال خيلى خوبى از اين اجرا شد تا آنجا كه عده‌اى ايستاده آن را دنبال می‌كردند. Duketown فستيوالى است كه اسامى بزرگى چون كنى گِرت (ساكسيفونيست امريكايى) كه پيش از اين با مايلز ديويس همكارى داشته و ماتياس آيك در آن به چشم می‌خورد و حضور «كوارتت كاسته» در اين فستيوال می‌تواند اعتبارى براى موسيقى كشورمان باشد.»

«كاسته» روز جمعه ٢٠ مِى (٣١ ارديبهشت‌ماه) اجراى ديگرى در پاريس خواهد داشت.

اعضای «کوارتت کاسته» را احسان صدیق (گیتار الکتریک)، مازیار یونسی (پیانو، آوا)، پیتر سلیمانی‌پور (ساکسوفن و کلارینت) و روزبه فدوی (درامز) تشکیل می‌دهند. این کوارتت که بانی آن احسان صدیق است، در اواخر سال 91 تشکیل شد. موسیقی آنها مبتنی بر خلاقیت گروهی و انفرادیِ اعضایش است و قالب آن از ریتم محلی تا ساخته‌های آزاد را شامل می‌شود. آنها تمایل به خلق آثاری دارند که بازتابنده نگاه امروزی‌شان به موسیقی جهان باشد.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 اردیبهشت 1395 - 16:33

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رامين صديقى: رسانه‌هاى هلند از كنسرت «كاسته» به عنوان بهترين اجراى فستيوال ياد كردند | موسیقی ما