برنامه یاد بعضی نفرات
 
با آغاز مرحله‌ی تولید
«رامین صدیقی» مشاور پروژه‌ی مشترک «همایون شجریان» و «فردین خلعتبری» شد
موسیقی ما- «رامین صدیقی» از تهیه کنندگان و ناشران شناخته‌شده حوزه موسیقی به تازه‌ترین پروژه مشترک فردین خلعتبری و همایون شجریان به مدیریت هنری رضا موسوی پیوست.

«رامین صدیقی» (تهیه کننده و مدیر نشر موسیقی هرمس) به عنوان مشاور تهیه کننده در تازه‌ترین پروژه موسیقایی  همایون شجریان و فردین خلعتبری حضور پیدا کرده است. آثار این پروژه به مدیریت هنری رضا موسوی در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.

رامین صدیقی از تهیه کنندگان با تجربه و نام آشنای موسیقی کشورمان است که طی دو دهه گذشته آثار نوگرا و پرمخاطبی را به گوش مخاطبان جدی موسیقی رسانده است. او در حوزه تولید و برگزاری رویدادهای موسیقی نیز دارای اعتباری بین المللی بوده و تاکنون برنامه ها و کنسرت های متعددی را با همراهی هنرمندان معتبر ایرانی و خارجی در ایران و کشورهای دیگر برگزار کرده است.

او که در سال 2015 جایزه «ومکس -Womex» را به عنوان تهیه کننده برگزیده جهان را دریافت کرد و در سال 2007 نیز نامزد دریافت جایزه معتبر Grammy برای آلبوم به تماشای «آب های سپید»با هنرمندی حسین علیزاده، ژیوان گاسپاریان شد از چندی پیش نیز فستیوال «بداهه نوازی Show of Hands »را تاسیس کرده و اکنون با دعوت مجموعه «ایکس ویژن» به این پروژه ملحق شده است.

پیش از این رضا موسوی طراح و کارگردان هنری ، سحر فروزان به عنوان مجری طرح  و مدیر روابط عمومی و علیرضا سعیدی  به عنوان مشاور رسانه‌ای به گروه تولید پروژه ملحق شده بودند.

فردین خلعتبری و همایون شجریان به عنوان تولید کنندگان محتوای موسیقی اثر ، این روزها مشغول تولید آلبوم مورد نظر هستند. این دو هنرمند طی سال های اخیر آثار متعددی را در قالب آلبوم موسیقی منتشر کرده‌اند ، که آخرین آن سال ۱۳۹۸ به شکل آلبوم «امشب کنار غزل های من بخواب» بر اساس اشعار زنده یاد افشین یداللهی منتشر شده است.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 تیر 1400 - 12:13

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «رامین صدیقی» مشاور پروژه‌ی مشترک «همایون شجریان» و «فردین خلعتبری» شد | موسیقی ما