برنامه یاد بعضی نفرات
 
روز شلوغ «موسیقی ما» در آخرین روز نمایشگاه مطبوعات
غرفه «موسیقی ما» یکی از غرفه‌های برتر رسانه‌های فعال بخش خصوصی شد
موسیقی ما - بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات با اعلام غرفه‌های برگزیده بخش‌های مختلف، شب گذشته به کار خود پایان داد.
 
به گزارش «موسیقی ما»، آیین اختتامیه بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با حضور غلامعلی حداد عادل (مشاور عالی مقام معظم رهبری و نماینده مردم تهران در مجلس)، نوش‌آبادی (سخنگوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، حسین انتظامی (معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) و جمع کثیری از اهالی مطبوعات و مردم، عصر جمعه 22 آبان‌ماه برگزار شد.
 
در این مراسم، غرفه‌های برتر در بخش‌های نُه‌گانه معرفی شدند و در این بین غرفه سایت «موسیقی‌ما» به عنوان یکی از غرفه‌های برتر رسانه‌های فعال بخش خصوصی مورد تقدیر قرار گرفت. کمیته اطلاع‌رسانی نمایشگاه مطبوعات و شورای سیاست‌گذاری بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات با جمع‌بندی بررسی‌های کارشناسی در کنار نظرسنجی مردمی، مطابق با آیین‌نامه اعلام شده و با هدف تقدیر از رسانه‌های فعال «بخش خصوصی» از رسانه‌های زیر نیز که در امتیازبندی نهایی، در رتبه‌های بعدی گروه خود قرار گرفته‌اند، تقدیر کرد.

این رسانه‌ها ضمن دریافت هدیه نقدی بر اساس امتیاز کسب شده از یک تا پنج میلیون تومان در نمایشگاه سال بعد، از اولویت جانمایی برخوردار خواهند شد:
 
* رسانه‌های بخش فرهنگی هنری:

سینما
پایگاه خبری تحلیلی «موسیقی ما»
آزما
فیلمخانه
خط‌خطی
بخارا
هنر بازیگری
فرهنگ امروز
 
اخبار خوب از مراسم اختتامیه نمایشگاه مطبوعات، با حضور گرم اهالی موسیقی در غرفه سایت «موسیقی ما» در روز اختتامیه توأم شد و استقبال جالب مردم و مخاطبین موسیقی نیز روزی شلوغ و پرانرژی برای اعضای سایت «موسیقی ما» رقم زد.
 
در ساعات ابتدایی روز جمعه حسین زمان اولین مهمان غرفه «موسیقی ما» بود. در ادامه چهره‌هایی چون «بابک چمن‌آرا» نیز به غرفه سایت «موسیقی ما» سر زدند.
 
حسام‌الدین سراج، پدرام درخشانی، بابک زرین، حمید‌رضا صمدی، حسین سلیمانی، احسان حق‌شناس، آلن بارسقیان، استیو آوانسیان، شهریار مسرور، حسین غیاثی، رسول ترابی، اشوان، بهنام کریمی، شهرام میرجلالی، حامد طاها، مسعود مرادی، اعضای گروه زرد یواش، اعضای گروه خورشید سیاه و... از دیگر چهره‌هایی بودند که غرفه «موسیقی ما» افتخار پذیرایی از آنها را در ساعات مختلف روز جمعه داشت.
 
«محسن رجب‌پور» مدیرعامل شرکت «ترانه شرقی» نیز به غرفه «موسیقی ما» سر زد و با حضور او، بحث داغی بین تیم تحریریه «موسیقی ما»، برخی چهره‌های موسیقی حاضر در جمع و مخاطبان موسیقی آغاز شد که برای دقایق طولانی ادامه داشت.
 
در ادامه و در حالی که غرفه «موسیقی ما» به شدت شلوغ بود، «مجید خراط‌ها» وارد غرفه شد و خیل طرفداران این خواننده به سمت غرفه هجوم آوردند که دقایقی باعث اختلال در نظم نمایشگاه مطبوعات شد. شلوغی به‌وجود آمده باعث شد حراست نمایشگاه با حضور در غرفه «موسیقی ما» سعی در مدیریت اوضاع داشته باشد.
 
«بهزاد عمرانی» (خواننده گروه بمرانی) و «کینگ رام» (خواننده راک) از جمله هنرمندانی بودند که در ساعات انتهایی بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات در غرفه «موسیقی ما» حاضر شدند تا آخرین روز نمایشگاه با خاطره‌ای خوش برای دست‌اندرکاران «موسیقی ما» به پایان برسد.
 
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 23 آبان 1394 - 00:31

دیدگاه‌ها

یکشنبه 24 آبان 1394 - 22:06

داش سعید یه عکس از ما نزاشتی این چند روز همش پیشت بودیم تو سایت میگم ولی بازم خدایی خیلی مردی دمت گرم دادا

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود غرفه «موسیقی ما» یکی از غرفه‌های برتر رسانه‌های فعال بخش خصوصی شد | موسیقی ما