برنامه یاد بعضی نفرات
 
در حضور غلام علمشاهی و بنیامین بهادری
مراسم معارفه سرپرست جدید دفتر موسیقی در سکوت خبری برگزار شد
موسیقی ما - مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر امروز 15 تیرماه با حضور علی مرادخانی معاون امور هنری وزیر ارشاد، پیروز ارجمند مدیرکل مستعفی دفتر موسیقی و فرزاد طالبی سرپرست جدید دفتر موسیقی، بدون اطلاع قبلی و بدون حضور خبرنگاران در محل دفتر موسیقی برگزار شد.

به نقل از سایت هنرآنلاین (خبرگزاری معاونت هنری) در این جلسه علی مرادخانی معاون امور هنری وزارت ارشاد در سخنان کوتاهی ضمن قدردانی و تشکر از تلاش‌ها و زحمات بی‌دریغ پیروز ارجنمد، گفت: اخلاق من به این شکل است که وقتی با کسی دوست بشوم این دوستی را ادامه می‌دهم و قرار نیست به دلیل استعفای آقای ارجمند روابط دوستانه ما نیز از بین برود و ما حتما از ایشان در موقعیتی دیگر استفاده خواهیم کرد.

معاون امور هنری وزیر ارشاد در ادامه با معرفی فرزاد طالبی به عنوان سرپرست موقت دفتر موسیقی، گفت: آقای طالبی به دلیل آشنایی با این حوزه فعلا به صورت موقت به عنوان سرپرست دفتر، مسئولیت کارها را برعهده خواهند داشت و امیدورام تا زمانی که در این سمت هستند بتوانند با تکیه بر دانش و تجربیات‌شان در خدمت موسیقی کشور باشند.

در ادامه این جلسه معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور هنری، طی حکمی فرزاد طالبی را به عنوان سرپرست دفتر موسیقی منصوب کرد.

علی مراد خانی، در این حکم آورده است: نظر به استعفای جناب آقای ارجمند از مدیریت دفتر موسیقی و پذیرش آن از سوی مقام عالی وزارت،جنابعالی تا تعیین مدیرکل به عنوان سرپرست دفتر موسیقی نسبت به اداره امور اقدام فرمایید. ازخداوند متعال توفیق جنابعالی را در انجام شایسته وظایف محوله خواستارم.

گفتنی است، فرزاد طالبی دانش آموخته کارشناسی مدیریت از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد روابط بین‌الملل را از دانشگاه علامه طباطبایی است. از سوابق حرفه‌ای وی می‌توان به معاون اجرایی اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون تبلیغات سازمان زیباسازی شهرتهران،معاون فرهنگی شرکت نوسازی عباس آباد اشاره کرد. وی همچنین از فروردین ماه سال جاری به عنوان معاون هماهنگی و برنامه ریزی دفتر موسیقی مشغول به فعالیت است.

بنیامین بهادری خواننده که در حاشیه این جلسه حضور داشت ضمن قدردانی از زحمات پرتلاش پیروز ارجمند گفت: پیروز ارجمند یک هنرمند واقعی هستند که در دوران فعالیت‌شان این را ثابت کرده‌ اند. علی مرادخانی هم ضمن ابراز تاسف از حوادث پیش آمده برای همسر این خواننده گفت: برای همه ما جای تاسف داشت و امیدوارم دیگر در موقیعت این چنینی قرار نگیرید.

این مراسم در حالی برگزار شد که از خبرنگارن برای حضور در این مراسم دعوتی به عمل نیامده بود. هرچند که صبح امروز علیرضا محمدی روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت ارشاد در گفتگو با موسیقی ما گفته بود: «آقای طالبی از آنجایی که هنوز به صورت رسمی حکم سرپرستی دفتر موسیقی وزارت ارشاد را دریافت نکرده اند، نمی توانند با رسانه ها گفتگو کنند و ایشان پس از جلسه معارفه رسمی که هفته آینده برگزار خواهد شد، پاسخگوی اهالی رسانه خواهند بود.»
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 تیر 1394 - 17:52

دیدگاه‌ها

دوشنبه 15 تیر 1394 - 22:18

یعنی من عاشق بنیامینم
در همه حال فتوژنیکه

سه شنبه 16 تیر 1394 - 12:58

فدااااااااات بشم بنیامین جونم...
آخه آدم اینقدر جنتلمن؟؟؟؟؟
مگه داریم؟مگه میشه؟

چهارشنبه 17 تیر 1394 - 06:15
ناشناس

دقیقا

96.180.133.209
چهارشنبه 17 تیر 1394 - 23:03

آقای ارجمند واقعا لیاقتشو داشتند
امیدوارم فقط برای رفع خستگی باشه و دقیقا به همان خوبی ایشان این مدریت را در دست بگیرند

نه کمتر از قبل

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مراسم معارفه سرپرست جدید دفتر موسیقی در سکوت خبری برگزار شد | موسیقی ما