برنامه یاد بعضی نفرات
 
در آستانه انتشار آلبوم «عشق یعنی» و در گفتگوی اختصاصی با «موسیقی ما» عنوان شد؛
فریدون آسرایی: آنها که این آلبوم را شنیده‌اند می‌گویند که از آلبوم «غریبه» هم موفق‌تر خواهد بود
موسیقی ما – خالق قطعه هیت «آهای خوشگل عاشق» فصل زمستان را با دست پر آغاز خواهد کرد. «فریدون آسرایی» جدیدترین آلبوم خود به نام «عشق یعنی» را در روزهای آغازین دی ماه روانه بازار می کند و پس از آن هم در تهران و سایر شهرستانها روی استیج می رود. آخرین آلبوم فریدون به نام «خاطرات گمشده» در سال 90 منتشر شد و او از همان روزها پروژه تولید اثر جدید خود را آغاز کرد. البته در طول این مدت چند تک قطعه را هم از طریق فضای مجازی در اختیار مخاطبان قرار داد. «بهروز صفاریان» در آلبوم جدید این خواننده وظیفه مدیریت هنری، تنظیم و مسترینگ را بر عهده دارد.

به غیر از این موزیسین کهنه کار چهره های مطرح دیگری نظیر «مهران خالصی»، «فرشاد حسامی»، «امیرعلی بهادری»، «بهنام کریمی»، «سعید زمانی» و «امید محرم زاده» و... در بخش آهنگسازی و تنظیم مجموعه فوق حضور دارند. در بخش ترانه هم می توان به نام «حسین غیاثی»، «رسول یونان»، «حامد جلیلی» و «سروش سمیعی» و... اشاره کرد.

شرکت «آوای هنر» به مدیریت «محمد جلیل پور» و شرکت «هنر اول» به مدیریت «مجید محسنی» به ترتیب وظیفه تهیه و پخش آلبوم فریدون را بر عهده دارند. زمان پخش هم هنوز دقیق اعلام نشده است اما در روزهای آغازین دی ماه باید منتظر این اثر باشیم.

فریدون آسرایی درباره آلبوم جدید خود به خبرنگار سایت «موسیقی ما» گفت:«نیمی از قطعات آلبوم توسط آقای صفاریان تنظیم شده است. تقریبا می توانم بگویم که قطعات اسلو در این مجموعه بیش از کارهای ریتمیک است. حدودا پنج کار ریتمیک و اکتیو است و بقیه قطعات، آرام است. کلیت این آلبوم عاشقانه است و در عین به روز بودن، تداعی گر آثار خاطره انگیز گذشته هم هست.»

او در ادامه افزود:«آنها که این آلبوم را شنیده اند می گویند که از آلبوم «غریبه» هم موفق‌تر خواهد بود. تولید این مجموعه سه سال به طول انجامیده است و امیدوارم که با نتایج و بازخورد مثبت همراه باشد. پیش بینی در مورد میزان استقبال مردم و مخاطبان از این آلبوم و همه آثار موسیقی با توجه به شرایط بازار بسیار سخت است. مردم دیگر در حال و هوای سال 83 نیستند و ما ده سال پس از آلبوم غریبه یک اثر دیگر را تولید کرده ایم. همچنین سلیقه‌ها دستخوش تغییرات گسترده‌ای شده است. ما سعی کردیم که کار خودمان را انجام دهیم و به دنبال این نرفتیم که ببینیم چه آثاری اکنون در بازار، بیشتر مدنظر است. تمام تلاش من و بهروز صفاریان و سایر عوامل تولید این بود که یک اثر خوب تولید کنیم و نگاه نکردیم که چه چیزی در بازار، مد است. اینگونه نیست که مطابق زمان پیش نرویم و کارها به روز نباشد اما همان فضای خودمان را حفظ کردیم و تحت تاثیر فضای امروز موسیقی قرار نگرفتیم. به عنوان مثال از سال 1900 به بعد بیشترین طرفدار در موسیقی غرب متعلق به سبک رپ بوده است اما این دلیل نمی شود که حتما این سبک خوب باشد. یا مثلا در سال 83 همه شش و هشت می ساختند و من بر عکس همه عمل کردم و آلبومی بدون شش و هشت تولید کردم.»

این خواننده با سابقه در مورد زمان انتشار آلبوم و تاریخ کنسرت های خود گفت:«اطلاع رسانی مربوط به زمان دقیق پخش توسط شرکت «آوای هنر» و «هنر اول» انجام خواهد شد. دوستان برای دی ماه، تاریخی را در نظر گرفته بودند تا اجرای زنده داشته باشیم. من اعتقاد دارم که دو سه هفته پس از انتشار آلبوم، زمان مناسبی برای برگزاری کنسرت نیست. باید یک یا دو ماه از زمان انتشار آلبوم گذشته باشد تا مردم به خوبی همه قطعات را شنیده باشند.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آذر 1393 - 03:16

دیدگاه‌ها

شنبه 29 آذر 1393 - 14:40

ترک های "سلام" و "آهای خوشگل عاشق" ایشون بسیار گوشنواز بودند ، امیدواریم آلبوم خوبی رو شاهد باشیم .

شنبه 29 آذر 1393 - 16:46

تنها امید موسیقی پاپ ایران این آلبوم فریدونه............
فریدون واقعا بی نظیره

شنبه 29 آذر 1393 - 17:11

امیدوارم بزودی منتشر شه ...
فقط خدا کنه که کار تکراری تو آلبوم نباشه.یه سری از سینگلهایی که با مهران خالصی و امید محرم زاده کار کردن اصلا جالب نیست و در حد ایشون نبود.مثل ای کاش؛عاشقم هنوز و چقد خوبه...
منتظریم جناب آسرایی...

شنبه 29 آذر 1393 - 17:55

تراک گل هیاهو یا همون خوشکل عاشق توقعات رو ار فریدون خیلی بالا برد
تا حدی که بعد از اون هر کاری منتشر می شد با اون مقایسه می شد امیدوارم این آلبوم این توقع را واقعا برآورده کنه

شنبه 29 آذر 1393 - 19:39

به نظر من که آلبوم خوبی میشه. فقط کاشکی بیپ تیونز سریع تر از بقیه آلبوم رو قرار بده تا شاید حق کپی رایت اندکی بیشتر رعایت بشه.

شنبه 29 آذر 1393 - 20:08

می خوام چشمام رو ببندم و واسه چند روز با صدات ارامش بگیرم مرد.
پس ناامیدم نکن.

شنبه 29 آذر 1393 - 22:45

فکر نکنم با حضور اشخاصی مثل احسان خواجه امیری و رضا صادقی و مهدی یراحی و سیروان خسروی و...... که خیلی محبوب تر هستن آلبوم ایشون به چشم بیاد!

یکشنبه 30 آذر 1393 - 01:53
سعید فلاحی

به وقت انتشار البوم رضا صادقی - مهدی یراحی و سیروان البوم هاشون رو کاملا نفی می کنی.
گاهی وقتا فکر می کنم این نوید پدیده ای بود واسه خودش و عجب فرهنگی رو اینجا باب کرد.

5.239.94.226
یکشنبه 30 آذر 1393 - 03:21
مصطفی؛عشق یعنی...

دوست خوبم!
صحبت کردن در مورد مسائلی که هنوز وجود خارجی ندارن چندان جالب و معقول نیست و درک نظر دادن بر اساس فرضیات و ذهنیاتتون کمی سخته...
امیدوارم همه ی آلبومایی که منتشر میشن زیبا و شنیدنی باشن.تا اینجا که غیر از پاروی بی قایق آلبوم قابل دفاع و مانایی منتشر نشده...

5.234.20.246
یکشنبه 30 آذر 1393 - 11:35
حسن

یا حسین مظلوم :|
کار ب جایی رسیده که سیروان و خواجه امیری و امثال اینا سطح و صداشون از فریدون بالاتره و شناخته شده ترن ؟؟؟؟؟ :)))))))
به قول فامیل دور : من دیگه حرفی ندارم
مرسی موسیقی ما بابت خبر خوشحال کنندت

151.244.26.37
یکشنبه 30 آذر 1393 - 16:38
mehdei007

حسن جان سیروان و نمیدونم ولی فریدون انگشت کوچیکه احسانم نمیشه.همین الانم خیلیا نمیدونم فریدون کیه!!!!احسان اعتبار پاپه نه مثل بعضی ها همش پاش به سیم میکرو فون گیر کنه

5.119.66.94
یکشنبه 30 آذر 1393 - 17:06
Saeed Arbabpour

یعنی بعضی وقتا آدم بعضی کامنتا رو که میبینه تازه حال عادل فردوسی پور تو برنامه 90 رو درک میکنه !!!
فریدون یکی از بهترین خواننده های بعد از انقلابه که بین خوانندگان داخلی کنار محمد اصفهانی و مرحوم ناصر عبداللهی (به نظر خیلی از کارشناسان) قرار میگیره
البوم غریبه اگه نگیم بهترین آلبوم حداقل یکی از دو آلبوم برتر دهه 80 بود
چقد خوب بود میشد سن برخی کاربرا رو بدونیم :)))

178.157.47.75
یکشنبه 30 آذر 1393 - 18:27
مصطفی؛عشق یعنی...

جناب مهدی007
در درج نظراتتون ادب رو رعایت کنید و بخاطر حمایت از هنرمند محبوبتون همه چی رو زیر پا نگذارید!
جناب خواجه امیری خواننده ی خوبی هستن؛اما مقایسه ای که شما انجام دادید و نسبتی که به کار بردید کمی دور از انصاف و اخلاقه.
افرادی که با فریدون همکاری داشتن همه ایشونو جزء سه استثنای حال حاضر موسیقی ایران میدونن و تسلط ایشون در اجرا و اشرافشون بر موسیقی ایرانی رو بی نظیر میدونن.
اتفاقاتی که در اجرای زنده رخ میده دلیل بر کوچک بودن یک خواننده نمیشه؛کما اینکه رکورد دار بودن در اجراهای زنده برای یک خواننده؛اعتبار به حساب نمیاد و اونو بالاتر از دیگران قرار نمیده!
در ضمن خیلیا فردی مرکوری فقید رو نمیشناسن؛اما فردی؛فردیه!

5.234.13.252
سه شنبه 2 دی 1393 - 21:41
mehdei007

ببین اقا مصطفی من هیچ وقت نگفتم فریدون خواننده ی کوچیکیه قصد زیر سوال بردنشم ندارم.میگین کارشناسی البوم عاشقانه ها تو بخش کارشناسی اول شد و کسانی مثل همایون شجریان معتمدی وقربانی بهش رای دادن و کارشناس همین سایت موزیک ما سطح تنظیمای سلام اخر و از کل پاپ بالاتر دونست در ثانی اگه خوبی خواننده به موففیت البوم تعداد کنسرت پر طرفداربودن مقبولیت و خوش وجهه بودن نیست پس به چیه؟

5.119.129.87
یکشنبه 30 آذر 1393 - 00:25

امیدوارم آلبوم خوبی بشه....
امسال سال پر باریه.....
پاروی بی قایق.....
سلول شخصی ...
و آلبوم های احسان و فریدون.... چه شود...

دوشنبه 1 دی 1393 - 13:01
محمد

البوم خواجه امیری کی میاد بیرون؟

151.242.49.236
سه شنبه 2 دی 1393 - 21:46
mehdei007

اقا محمد به زودی ...... اقای عاشقانه ها با تنهایی میاید.

5.119.129.87
یکشنبه 30 آذر 1393 - 13:10

مطمئنم بعد از این همه وسواس فریدون و بهروز این عالی البوم بهترین البوم فریدون میشه.خوشحالیم از اینه که بیشتر قطعات اسلو هستند.چیزی که خوانندگان ما اصلا بهش توجه نمی کنند.و اکثر خواننده ها به دنبال مخاطب میرن در حالی که به نظرم مخاطب باید دنبال خواننده بره.

یکشنبه 30 آذر 1393 - 16:39

بی صبرانه منتظر آلبومت هستم فریدون عزیز
میدونم چقدر زحمت کشیدی بابت این آلبوم
قطعا یکی از بهترین آلبوم های امساله

دوستدار تو احسان آشناور

یکشنبه 7 دی 1393 - 21:43

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فریدون آسرایی: آنها که این آلبوم را شنیده‌اند می‌گویند که از آلبوم «غریبه» هم موفق‌تر خواهد بود | موسیقی ما