برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از نجات جان یک محکوم به اعدام از سوی این خواننده پاپ عنوان شد
فریدون آسرایی: نجات انسان‌ها نجات جهان است
موسیقی ما - خواننده «عشق یعنی» که هفته گذشته با نجات جان یک اعدامی بار دیگر مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت، از دلایل این اقدام از سوی خود گفت.

به گزارش «موسیقی ما»، فریدون آسرایی که کنار فعالیت‌های هنری خود، سفیر مبارزه با مواد مخدر و بازرس انجمن حمایت از خانواده زندانیان استان البرز است، با همراهی برخی دوستان خیّر خود موفق شد علاوه بر تامین بخش باقی‌مانده از مبلغ دیه یک زندانی محکوم به اعدام، رضایت اولیای دم را گرفته و در اولین روزهای ماه مبارک رمضان جوانی را به زندگی بازگرداند.

فریدون آسرایی در این باره به سایت «موسیقی ما» گفت :«نجات جان انسان‌ها، نجات جهان است. هر شخصیتی فارغ از جایگاه اجتماعی یا هنری‌اش، وظایف انسانی‌ای دارد که در شرایط مختلف بایستی به آنها بپردازد و این موضوع اتفاقی است که همواره از دغدغه‌های اصلی من بوده و هست. از آن لذت می‌برم و برایم آرامش‌بخش است.»

خواننده «خوشگل عاشق» پیش از این نیز درباره این اقدامش در اینستاگرام‌اش نوشته بود: «قصه‌ی قصاص قصه تلخی است و یک اشتباه انسانی را در شرایط اسفناکی قرار می‌دهد. یکی از روزها که بخاطر یک پرونده قصاص به دادگاه رفته بودم، ناخودآگاه درگیر دو پرونده دیگر شدم و از من کمک خواسته شد که به آنها کمک کنم و عاقبت در اولین روزهای ماه مبارک رمضان با کمک دوستان خوبم یک انسان را از مرگ نجات دادیم. اینجا با سپاس از خانواده توکلی که با گذشت‌شان عمر دوباره به یک جوان دادند...»

فریدون آسرایی معتقد است هر کس به اندازه وسع خود باید در رفع مشکلات مردم کوشا باشد. او اطلاع‌رسانی و تبلیغ در امور عام‌المنفعه را ضروری دانست و از همه هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های سرشناس خواست با مشارکت در این‌گونه کارهای خداپسندانه، اخبار آن را هم برای تشویق دیگران منتشر کرده تا زمینه فراگیر شدن کارهای خیر بیشتر فراهم شود.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1396 - 09:43

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فریدون آسرایی: نجات انسان‌ها نجات جهان است | موسیقی ما