برنامه یاد بعضی نفرات
 
به سرپرستی و آهنگسازی فرید الهامی
آواز شوالیه در کرمانشاه می پیچد
موسیقی ما - فرید الهامی از برگزاری کنسرت گوه فردوسی به آهنگسازی خود خبر داد .فرید الهامی؛ آهنگساز  گروه فردوسی از برگزاری کنسرت این گروه با صدای شوالیه آواز ایران در کرمانشاه خبر داد و گفت: این کنسرت در روزهای اول و دوم خرداد ماه در سالن امام خمینی کرمانشاه برگزار خواهد شد. آهنگسازی قطعاتی که قرار است در این کنسرت اجرا شود را شخصا به عهده داشته ام و استاد ناظری آنها را مدون کرده اند.

وی با اشاره به اینکه این کنسرت در دوبخش اجرا می شود، تاکید کرد: گروه فردوسي با تركيبی از قطعات جدید به دیدار مردم هنردوست کرمانشاه خواهد رفت . قطعاتی که برای این اجرا در نظر گرفته شده اند، فضایی جدید در اختیار آنهاقرار می دهد.

وی درباره اعضای این گروه علاوه بر خود که تنبور می نوازند، گفت: در این کنسرت نوازندگانی همچون مهراب اسرافیلی، فرنود الهامی، آرمان دکه‌ای  به عنوان نوازندگان تنبوردر کنار من حضور دارند  و یونس پاک‌نژاد نوازنده کمانچه، صابر نظرگاهی نوازنده دیوان، سعید نائب‌محمدی نوازنده عود، شهریار نظری دف، فرهاد صفری نوازنده سازهای کوبه‌ای ابداعی از دیگر نوازندگان گروه موسیقی فردوسی هستند که در این اجرا شهرام ناظری را همراهی می کنند.

شهرام ناظری خواننده شهیر موسیقی آوازی همراه با گروه فردوسی در روزهای اول و دوم خرداد ماه ساعت 21 و هر شب طی یک سئانس و در سالن امام خمینی کرمانشاه به روی سن خواهد رفت.

گروه فردوسی از گروه های موفق عرصه موسیقی سنتی است که تاکنون کنسرت های بسیاری را با شهرام ناظری روی سن برده است.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 - 03:14

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آواز شوالیه در کرمانشاه می پیچد | موسیقی ما