برنامه یاد بعضی نفرات
 
کامران رسول زاده: انتظارم این است که در دولت جدید هیچ کنسرتی لغو نشود!
توقعات و خواست‌های اهالی موسیقی از مدیران موسیقی دولت جدید – 1
کامران رسول زاده: انتظارم این است که در دولت جدید هیچ کنسرتی لغو نشود!
موسیقی ما – بهمن بابازاده: خواننده آلبوم «بی سرانجام» پس از اتفاقات و حاشیه هایی که در هفته های گذشته دچار اش شد، در گفتگو با «موسیقی ما» نکات جدیدی از این ماجراها را بازگو نمود و در انتهای صحبت هایش نیز درباره خواسته ها و توقعات اهالی موسیقی از مدیران فرهنگی دولت جدید، صحبت هایی را بر زبان آورد.

به گزارش موسیقی ما، «کامران رسول زاده» که قرار بود در قالب جشنواره موسیقی مقاومت به همراه خواننده مسلمان ترکیه ای «مورات ککیللی»، کنسرتی بین المللی تحت عنوان «بیداری اسلامی» را بروی صحنه ببرد، در آخرین لحظات برای بار دوم شاهد و ناظر لغو کنسرت اش به دلایل نامعلوم بود.

این خواننده در گفتگو با «موسیقی ما» صحبت هایش را این چنین آغاز نمود: «من ابتدا باید از جناب بابک رضایی بابت تلاش هایشان برای برگزاری این برنامه تقدیر و تشکر کنم. به هر حال من از نزدیک شاهد تلاشهای ایشان بودم و باید واقعیات را هم در این ماجرا در نظر گرفت و تلاشهای ایشان را محترم شمرد. گذشته از همه تلخی های این داستان و این اتفاق، تکذیبیه ای که از سوی دفتر موسیقی درباره این برنامه منتشر شد، بیشتر از هر چبز دیگری ناراحت کننده بود. این خبر در نشست خبری رسمی این جشنواره از زبان مسئولین برگزاری صراحتا تائید شد ولی مشخص نشد که این تکذیبیه چطور و به چه دلیل منتشر شد. باز هم در این بحث تلاشهای آقای رضایی را مبنی بر نگارش نامه رسمی عذر خواهی از طرف ترک، ارج می نهم که آبروداری کرد تا گروه طرف حساب حد اقل در جریان برخی حاشیه ها قرار نگیرد.»

وی ادامه داد: « این اتفاق باعث شد حیثیت کاری من لکه دار شود و از آن مهم تر هیچ کس جلو نیامد و از مردم عذر خواهی نکرد. خیلی ها روز برنامه به سالن رفته بودند و اصلا نمی دانستند که برنامه لغو شده. خیلی ها با یک هفته تاخیر پول بلیت هایی که خریده بودند را پس گرفتند. هیچکس از آنها عذر خواهی نکرد. از من هم کسی عذر خواهی نکرد تا مشخص شود مواضع دوستان در این قبیل مواقع، سیاست زور است. رسانه ها هم که این روزها مشخص نیست که چرا درباره مسائل فرهنگی کاملا بی خیال شده اند و در واقع به نظرم دچار بی انگیزگی هستند. هیچ رسانه ای به جز «موسیقی ما» حتی سعی نکرد که دلیل این اتفاق را پیگیری نماید. اما در انعکاس برخی بحث های خط دار این جشنواره بیشترین استقبال و پیگیری را کردند. این یعنی رسانه ها هم دیگر آن استقلال لازم را ندارند و این ضعف بزرگی برای موسیقی کشور است. از آن مهم تر هیچ کدام از اهالی موسیقی حتی به من زنگ نزدند و همدردی نکردند. حمایت شان را نخواستیم. کاش یک نفر، فقط یک نفر زنگ می زد و به من می گفت : کامران متاسفم. این خیلی ناراحت کننده است که فضای موسیقی به چنین بخش هایی کشیده شده و دیگر هیچکس برای همکارش ارزش قائل نیست.»

این خواننده درباره انتظاراتش از تیم فرهنگی دولت جدید و سیاست گذاری های کلان موسیقی اظهار داشت: « اول از همه انتظارم این است که در دولت جدید هیچ کنسرتی لغو نشود! به هر حال این دولت با شعار تدبیر و امید توانست نشاط اجتماعی خوبی را به سرزمین ام تزریق کند و به همان اندازه ما نیز از آنها توقع داریم که در اجرایی کردن سیاست های اعتدال پیشرو باشند. امیدوارم هیچ خواننده و هنرمند ممنوع الکاری نداشته باشیم و با تدوین یک قانون، همه این ماجراهای کشدار گذشته را به زباله دان تاریخ بیندازیم. امیدوارم صنف مستقلی برای اهالی موسیقی تشکیل شود تا این اتحاد فراموش شده باز هم به جامه موسیقی کشور تزریق شود. مثل جامعه محترم سینما که من همیشه بابت اتحاد شان آنها را تحسین می کنم.»

رسول زاده در انتهای صحبت هایش نیز خاطر نشان کرد: «همه افراد، احزاب و گروه هایی را که باعث لغو این برنامه بزرگ و کنسرت مشترک من شدند را از ته دل می بخشم چون اعتقاد دارم هنرمند کسی است که بتواند با قوانین عرف یک جامعه هنرش را عمومی کند و از هرگونه کینه و دشمنی دور باشد.»
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مرداد 1392 - 10:02

دیدگاه‌ها

سه شنبه 29 مرداد 1392 - 14:23

کاملا موافقم با کامران

سه شنبه 29 مرداد 1392 - 15:24

اميدوارم هيچ كنسرتي لغو نشه و همين طور اجازه بدهند كنسرت به راحتي برگزار بشه.

سه شنبه 29 مرداد 1392 - 23:41

با آقای رسول زاده موافقم
آهنگ (درخت ) ایشون عالیه

چهارشنبه 30 مرداد 1392 - 01:45

به امید خدا....آرزوی همه ی اهالی موسیقی به یک صنفه مستقله<مرگ برمافیای درونگرا!درود برموسیقی پاک...
واحسن به این هنرمند بزرگ و دوست داشتنی وهمیشه سربلند ایرونی//مردم ما همه چیزو میدونن آقای مافیایی!!!با این کار نمیتونین یه هنرمندو با این هنرش از زمین بردارین//منتظر اجرای صحنه ایش باشین به زودی زود که تو ایران نظیرشو کم داریم......کامران رسول زاده عزیز"پایدار و همیشه سرافراز باشی-دوستتتت داریم"

جمعه 1 شهریور 1392 - 00:10

4 اسفند 91 احسان خواجه امیری توی دزفول کنسرت داشت، تهیه کننده کنسرت 3سال پیگیر بود تا بالاخره تونست مجوز بگیره،همه چی آماده بود،احسان هم به دزفول اومد، ولی یه روز قبل از کنسرت به خاطر مخالفت روحانیای شهر کنسرت لغو شد،چرا؟چون باعث فساده!!!!! ینیا، آدم چی باید بگه اینجا؟؟؟؟ :|||

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کامران رسول زاده: انتظارم این است که در دولت جدید هیچ کنسرتی لغو نشود! | موسیقی ما