برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم گروه دیوار
بابک ریاحی پور خبر داد:
آلبوم «دیوار» شهریور به بازار می‌آید
موسیقی ما - لی لا رضایی: عضو اصلی گروه دیوار در گفت و گو با موسیقی ما از انتشار آلبوم جدید گروه موسیقی دیوار خبر داد. بابک ریاحی پور در گفت وگو با موسیقی ما از انتشار آلبوم جدید گروه دیوار در آینده نزدیک خبر داد و در این رابطه گفت: گروه موسیقی دیوار قصد دارد آلبومی که از مدت‌ها پیش قولش را داده بود و موفق به انتشار آن نشده بود را روانه بازار موسیقی کند. به همین دلیل این روزها را سخت درگیر کارهای تولید کارهای این آلبوم هستیم تا بتوانیم حداقل تا پایان امسال موفق به انتشار آن شویم.

ریاحی پور در ادامه گفت: آلبوم گروه دیوار علاوه بر قطعات صوتی که دارد، شامل چهار کلیپ صوتی نیز هست که اجرای قطعات گروه را همراه با تصویر برای علاقه مندان در یک پکیج به آن‌ها تقدیم خواهیم کرد. همچنین یک گالری عکس موسیقی زنده از تمامی کنسرتهایی که تاکنون گروه دیوار برگزار کرده است، در این پیکج مالتی مدیا منتشر خواهد شد و به دست علاقه مندان خواهد رسید.

این نوازنده همچنین خاطر نشان کرد:از آنجایی که این آلبوم چند منظوره قرار است توسط شرکت اکسیر نوین منتشر و در شهریور ماه روانه بازار موسیقی ایران شود، صحت و سقم این خبر به دوش این شرکت است و من و هیچ یک از اعضای گروه دیوار پاسخگوی این موضوع نخواهیم بود. به همین دلیل اگر خدایی ناکرده تاخیری در انتشار این آلبوم اتفاق افتاد، تقصیر گروه دیوار نیست.

ریاحی پور تاکید کرد: مدیریت برنامه های گروه دیوار آقای خانزاده به عهده دارد و اعضای گروه دیوار را پویا نیک‌پور، ایلیار خسروی، مسعود همایونی و مهران فرشباف و خود من تشکیل داده‌ایم. تک تک افراد گروه بدون هیچ گونه چشمداشت مالی وقت خود در خدمت گروه گذاشته‌اند و به همین دلیل من به گروه دیوار و آینده ای که پیش رو دارد؛ خوشبین هستم.

بابک ریاحی پور علاوه بر فعالیت حرفه ای در گروه دیوار، تاکنون در کنسرتهای بسیاری نوازندگی کرده است که از این میان می‌توان به کنسرتهای حمید عسکری، فرمان فتحعلیان، علیرضا عصار، خشایار اعتمادی، مجید انتظامی، محمد اصفهانی و گروه های اوهام و آویژه نام برد.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 25 مرداد 1392 - 11:03

دیدگاه‌ها

جمعه 25 مرداد 1392 - 21:41

هیچ حرفی از محتوای آلبوم زده نشد! متاسفانه!

شنبه 26 مرداد 1392 - 17:28

آقا چرا تایید نمیکنی بازم به روح لطیفتون برخورد!خوب راس میگم دیگه یعنی چی دیوار!!درست نیست این اوج بی خلاقیتیه حتی تو اسم گذاری!تو موزیک که معلومه دوستان به گرد دنیام نمیرسن با این همه کبکبه دبدبه!آخه با گذاشتن اسم دیوار(بهترین راک موزیک دنیا )رو گروهکارتون که بهتر نمیشه!

یکشنبه 27 مرداد 1392 - 20:36
آیدا

راس میگی تاحالابه این موضوع فکرنکرده بودم بااینکه خیلی وقته گروه دیوارو می‌شناسم !واقعاهیچ حدسی درمورددلیل انتخاب این نام برای گروهشون ندارم.!!!توی مصاحبه ای جایی ازشون نپرسیدن دلیلشو؟

5.117.194.149
یکشنبه 27 مرداد 1392 - 20:37

یاشارمگه توگروه شون نیست؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «دیوار» شهریور به بازار می‌آید | موسیقی ما