برنامه یاد بعضی نفرات
 
دوست قدیمی «شاهرخ پورمیامین» لحظاتی پس از اعلام خبر درگذشت این نوازنده به «موسیقی ما» گفت
بابک ریاحی‌پور: دوستی من و شاهرخ پورمیامین ضرب‌المثل اهالی موسیقی شده بود
موسیقی ما - ساعاتی قبل خبر درگذشت یکی از نوازندگان سرشناس گیتار الکتریک، جامعه موسیقی ایران را در شوک بزرگی فرو برد. «شاهرخ پورمیامین» پس از ماه‌ها مبارزه با عارضه مغزی، شامگاه چهارده اردیبهشت 1395 به دیار باقی شتافت و خانواده و دوستان و علاقه‌مندانش را داغدار کرد.

این نوازنده خوش‌اخلاق و بی‌حاشیه موسیقی در طول دوران فعالیت خود با خوانندگان مطرحی نظیر «علیرضا عصار»، «محمد اصفهانی» و «فرمان فتحعلیان» همکاری کرد. در جامعه موسیقی هم ارتباط خوبی با هم‌صنف‌های خودش داشت و «بابک ریاحی‌پور» یکی از دوستان نزدیک مرحوم پورمیامین بود. این نوازنده گیتاربیس در اولین دقایق اعلام این خبر تلخ، گفتگوی کوتاهی با خبرنگار سایت «موسیقی ما» داشت و اعلام کرد: «شاهرخ پورمیامین سال‌ها دوست صمیمی من بود. در یک دوره من او را بیشتر از همسر و خانواده خودم می‌دیدم و حدود سال‌های 84 و 85 تقریباً با یکدیگر هم‌خانه بودیم و فقط چهار یا پنج ساعت را دور از هم می‌گذراندیم. همکاری‌های مشترک زیادی داشتیم اما زمانی که از ارکستر «علیرضا عصار» خارج شدیم بین ما کمی فاصله ایجاد شد. تا قبل از آن دوستی من و شاهرخ پورمیامین ضرب‌المثل اهالی موسیقی شده بود. من و شاهرخ شب و روز را با هم گذراندیم و از همان اوایل که با او آشنا شدم مشکل سردرد و سرگیجه‌ داشت. خودش فکر می‌کرد که این مسائل ریشه عصبی دارد و پیگیر درمان خودش نشد. همان زمان نزد چند دکتر مغز و اعصاب هم رفت اما آنها فقط آرام‌بخش‌های قوی به او می‌دادند. نهایتاً سال گذشته زمانی که متوجه شدم شاهرخ به دلیل عارضه تومور مغزی در بستر بیماری است ناگهان خاطرات چندین ساله ما و سردردها و سرگیجه‌های او عین یک پازل جلوی چشمانم چیده شد. الان هم که این خبر را شنیدم بسیار متأسف شدم. متاسفانه ما گاهی اوقات برخی مسائل را جدی نمی‌گیریم و فکر می‌کنیم شکست‌ناپذیر هستیم و همه اتفاقات بد برای دیگران است.»

ریاحی‌پور در پایان گفت: «شاهرخ پورمیامین یکی از آرام‌ترین افرادی بود که در زندگی دیدم و خیلی تودار بود. این درون‌گرایی او گاهی اوقات آزاردهنده می‌شد و خیلی طول می‌کشید تا شاهرخ چیزی را ابراز کند و واکنش نشان دهد. حتی من گاهی اوقات فکر می‌کردم که شاهرخ گوشه‌گیر است. خجالتی و سر به زیر و آرام بود. به یاد ندارم که آزار شاهرخ پورمیامین به کسی رسیده باشد و بهترین خاطره‌ای که از او دارم همین اخلاق خوب و آرامش او بود. به خانواده محترم و همه بازماندگان شاهرخ پورمیامین عزیز تسلیت می‌گویم. روحش شاد...»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 - 23:35

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بابک ریاحی‌پور: دوستی من و شاهرخ پورمیامین ضرب‌المثل اهالی موسیقی شده بود | موسیقی ما