برنامه یاد بعضی نفرات
 
ضمن عذرخواهی از هواداران خود؛
مجید اخشابی برای انتشار «آیینه رو» تاریخ اعلام نکرد
موسیقی ما - لی‌لارضایی: مجید اخشابی در گفت و با موسیقی ما با بیان اینکه تاخیر آلبومش او را میان هوادارانش بدقول کرده است، گفت: دیگر قصد ندارم با اعلام تاریخ انتشار آلبومم، هوادارنم رانسبت به خود ناامید و نسبت به خود بدبین کنم. این دوستان تاکنون حسن نیت خود را به من ثابت کرده‌اند و حالا نوبت من است که از خجالت آن‌ها در آیم.

اخشابی در ادامه صحبتهای خود گفت: متاسفانه اخیرا به دلیل برخی فعالیت‌ها دیگرم نتوانستم به فعالیتهای موسیقی خود ادامه بدهم و آلبومم را در زمانی که قول داده بودم منتشر کرده و به دست دوستداران موسیقی و علاقه مندان خود برسانم.

وی با اشاره به اینکه در میان آلبوم‌هایش این اولین آلبومی است که با این همه تاخیر مواجه شده است، گفت: دوستان مطبوعاتی و هنرمندان موسیقی شاهد هستند که من مدتی است درگیر کارهای نشریه «زیرو بم» و همین طور امور تحصیلی خود و آموزشگاه هستم ولی این دلیل نمی‌شود که بر روی آْلبوم خود کار نکنم. انشالله مترصد هستم که هر چه زودتر «آیینه رو» را منتشر کنم. اما زمان انتشار آن را اعلام نمی‌کنم از بس اعلام کرده‌ام و پاییز و زمستان و بهار و تابستان گفته‌ام دیگر خودم هم خسته شده‌ام. اما واقعا امسال آن را منتشر خواهم کرد.

وی درخصوص جزییات آلبوم «آیینه رو» گفت: جزییات آلبوم همان جزییات قبلی است که همه می‌دانند و تغییراتی درآن ایجاد نشده است. هم اکنون مشغول ضبط آن در استودیو مهرآوا هستیم و اینطور که پیش می‌رود انتشار آن تا پایان امسال منتشر خواهد شد. «آیینه رو» حاوی ۱۴ قطعه است که اسحاق انور، عبدالجبار کاکایی، اهورا ایمان، نسترن شیر محمدی و... سروده‌اند. قطعات آن نیز عبارتند از «آیینه رو»، «موج نگاه»، «اقرار» و... نام دارد. آهنگ‌های این آلبوم را من ساخته‌ام و در تنظیم آن‌ها مجید اکبرزاده و غلامرضاصابری با من همکاری کرده‌اند.

وی تاکید کرد: تمامی تلاش خود را می‌کنم تا این آلبوم در اسرع وقت منتشر شود. من فکر نمی‌کردم کار در زمینه انتشار یک نشریه این همه زمان بر باشد. انتشار این نشریه مزید بر علت شده تا انتشار «آیینه رو» با تاخیر مواجه شود. بابت این همه تاخیر که برای اولین بار در آثار من اتفاق می‌افتد از هواداران خود و علاقه مندان به موسیقی عذرخواهی می‌کنم.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 12 مرداد 1392 - 10:26

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 12 مرداد 1392 - 15:53

حالا چرا تو مصاحبه از اسم نسترن شیرمحدی استفاده میکنی آقای اخشابی؟! اینجا دیگه واسه بردن اسم مونا برزویی منعی وجود نداره !

شنبه 12 مرداد 1392 - 17:31

ترانه تو شراره من سحابم رو تو البوم قرار بدیدی تیتراز تلویونی بود شش هفت سال قبل با ترانه علی معلم

یکشنبه 13 مرداد 1392 - 05:06

زمان نمیگم زمان نمیگم بعد میگه امسال ! گفتی دیگه !

دوشنبه 14 مرداد 1392 - 17:04

اخه عزیزدلم قربون شکل ماهت بشم من یه دفعه بگو همتون سرکاریدهم ماروخلاص کن هم خودتو

سه شنبه 12 شهریور 1392 - 00:00

اینه رو؟/یعنی میبینیم اونروزوکه اینه رومنتشرشده؟من که چشمم اب نمی خوره

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مجید اخشابی برای انتشار «آیینه رو» تاریخ اعلام نکرد | موسیقی ما