برنامه یاد بعضی نفرات
 
علت تاخیر «آیینه رو» شلوغ بودن اوضاع کاری من است
مجید اخشابی از دلایل تاخیر آلبومش گفت:
علت تاخیر «آیینه رو» شلوغ بودن اوضاع کاری من است
موسیقی ما- محمد عبدالهی: مجید اخشابی در گفت‌و‌گو با موسیقی ما اعلام کرد: در مورد زمان انتشار آلبوم جدید خود دیگر تاریخ مشخصی را اعلام نمی‌کنم. را که احساس می‌کنم دوستداران موسیقی از تاخیر‌ها، دیرکرد‌ها و بدقولی‌ها، ناراحت می‌شوند.

این خواننده که قرار بود آلبوم «آیینه رو» را پیش از عید با صدای خود راهی بازار موسیقی کند، از تاخیر این آلبوم به موسیقی ما گفت: تاخیر این آلبوم را به حساب بدقولی من و یا دوستانم نگذارید، چرا که تاخیر در انتشار آلبومم هیچ د لیلی ندارد مگر شلوغ بودن اوضاع کاری من که به زودی بر طرف می‌شود.

وی که مدیریت شرکت فرهنگی-هنری و نیز آموزشگاه «مهر آوای هنر» را به عهده دارد، در ادامه گفت: این روز‌ها کارهای متعددی در دست انجام دارم که باید به پایان برسند. به همین دلیل آلبوم به تاخیر افتاده است. سفر و اجرای کنسرت‌های متعدد در این سفر‌ها و وقتی که بابت برگزاری آن‌ها گذاشتم، همگی موجب شدند تا از انتشار آلبومم دور بمانم.

وی همچنین ادامه داد: پیش از این نیز به موسیقی ما گفته بودم که آلبوم «آیینه رو» آماده است. اما این روز‌ها بیش از هر چیز به صورت فشرده کار می‌کنیم تا بتوانیم درکوتاه‌ترین زمان ممکن آن را به بازار بفرستیم.

ساخت این آلبوم سه سال زمان برده و کم کم می‌رود که وارد چهار سالگی خود شود. اخشابی در این مورد گفت: البته تغییراتی نیز در کلیت آلبوم لحاظ شده که این تغییرات بسیار جزیی است و همراه با این تغییرات می‌رویم که مخاطبان فرهیخته را جذب کنیم.

وی خاطر نشان کرد: سه سال و اندی زمان کمی برای تولید و ساخت یک آلبوم نیست. وی حساسیت‌هایی که دارد و نیز تراکم و مشغله کاری‌ خود را اصلیترین دلیل تاخیر در انتشار آلبومش دانسته و در ادامه گفت: همه سعی ما بر آن است تا در زمان اندک آلبوم را به بازار بفرستیم اما فعلا که در گیرو دار برگزاری کنسرت‌های خود هستم، زمان دقیق آن را اعلام نمی‌کنم. این آلبوم توسط شرکتی که خودم مدیریت ان را به عهده دارم منتشر و به بازار می‌آید.

«آیینه رو» ۱۴ قطعه دارد که توسط اسحاق انور، عبدالجبار کاکایی، اهورا ایمان، نسترن شیر محمدی و... سروده‌اند.

اخشابی در ادامه متذکر شد: آهنگ‌های این آلبوم را من ساخته‌ام تنظیم آن‌ها را مجید اکبرزاده و غلامرضاصابری به عهده دارند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 23 اردیبهشت 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

شماها این همه مصاحبه میکنید اما با کسی که واقعا توی موسیقی پاپ استاد هست مصاحبه نمیکنید حیفه به خدا

آقای پورسعید که یکی از کسایی بود که باعث مجاز شدن موسیقی پاپ شد و پارسال هم آلبوم فوقولعاده ای داشت تا الان شما حتی یه مصاحبه کوچیک باهاش نکردی

موسیقی ما من خواهش میکنم که یه مصاحبه بکنید.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علت تاخیر «آیینه رو» شلوغ بودن اوضاع کاری من است | موسیقی ما