برنامه یاد بعضی نفرات
 
سکوت به احترام عاشقانه‌ها ...
شب اول جشنواره و کنسرت باشکوه احسان خواجه امیری
سکوت به احترام عاشقانه‌ها ...
موسیقی ما – بهمن بابازاده: احسان خواجه امیری در شب اول جشنواره موسیقی فجر با اجرایی قوی و مسلط، پذیریای دوستدارانش در برج میلاد بود.

این خواننده که همواره در سال های گذشته نیز توانسته بود بهترین اجرا‌هایش را در جشنواره موسیقی فجر ارائه دهد، این بار هم با ارکستری قدرتمند و پر انرژی به دیدار دوستدارانش رفت و با اجرای قطعاتی پر طرفدارش از جمله «سلام آخر»، «لحظه»، «نمی‌دونی»، «نمی‌دونم»، «میوه ممنوعه» و... سالن برج میلاد را غرق در سکوتی عاشقانه کرد.

نکته جالب این برنامه همخوانی دوستداران این خواننده بود که از قشری در سالن حضور داشتند و قطعات آلبوم جدید احسان یعنی «عاشقانه‌ها» بیشتر از همیشه با درخواسست اجرا رو به رو شد.

آرش برهانی و فرزاد حاتمی دو بازیکن محبوب استقلالی هم در سالن حضور داشتند تا خواجه امیری در زمان معرفی این دو، شوخی جالبی هم با طرفداران دو تیم قرمز وآبی پایتخت داشته باشد و به قولی آن‌ها را به جان هم بیندازد!

شوخی‌ها و بداهه‌های این خواننده روی سن فضای شادی را در سالن حاکم کرده بود و این شرایط به قدری فضای سالن را در کنترل جناب خواننده در آورده بود که همه بدون هیچ واکنشی منتظر شگرد بعدی خواجه امیری نشسته بودند.

در اواسط برنامه بود که کودک خردسالی خود را به جلوی سن رساند و با حرکات و واکنش‌های جالب خود نگاه همه حاضران در سالن را به خود جلب کرد. شدت هیجان این کودک از حضور در جلوی سن به قدری بود که خواجه امیری در حالی که به شدت غرق در یکی از آثار عاشقانه‌اش بود، با لبخند سمت این کودک برود و بگوی: «تو خوبی عمو؟ خوش می‌گذره؟!» تا این جملات او با واکنش شدید حاضران رو به رو شود و فضا عوض شود.

«منوچهر حسنی» مسئول سالن‌های اجراهای جشنواره، همکاری قابل توجهی با اهالی رسانه و خبرنگاران داشت تا بسیاری از خبرنگاران ضعف‌های عمده مسئولین برگزاری برنامه را بتوانند از طریق وی جبران نمایند.

قطعه «پرنده» آخرین قطعه‌ای بود که این خواننده با شور و حرارت فراوان آنرا در سالن اجرا کرد تا بدرقه پر هیجانی باشد برای دوستدارنش که در شب اول جشنواره، پا به پای این خواننده پیش رفتند.

ارکستر احسان خواجه امیری به رهبری هومن نامداری و حضور چهره‌های شاخص موسیقی کشور از قبیل هومن غفاری، امید حجت، احسان نی زن و... با روز خوب و با انرژیشان نشان دادند در حالی که این روز‌ها اجراهای زیادی را در شهر‌ها و نقاط مختلف کشور بروی صحنه برده‌اند، همچنان توانایی اجراهای قوی و پر هیجان را دارا هستند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 بهمن 1391 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

رهبر ارکستر احسان توی اجراهای قبلی هومن نامداری بود. الآن شما میگید هومن غفاری یعنی نوازنده درام گروه. تغییر کرده رهبر ارکستر احسان ؟!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

مثل همیشه عالی بود.(فقط احسان خواجه امیری عزیز)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

همیشه در اوج باشی احسان جان

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

عالی بود.احسان دوستت داریم.منتظر یه تک آهنگ ملایم زیبا از احسان خواجه امیری با ترانه ی روزبه بمانی و موسیقی علیرضا افکاری هستیم که مثل نابرده رنج و لحظه زیبا باشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

بــــــــــه امیــــــــــد موفقیت برای همه ی خواننــــــــــــــــــــــــــــــــــــده ها به ویـــــــــــــژه فــــــــــــــرزاد فــــــــــــرزین.........

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

قــــــربـــــــــون قدوبالای کـیفیت!!!عکســــــــاتون خیلی با کـــــــــیفیتـه.از فــــــرزاد فـــــــرزین عــکسای بیش تـری بـذارینــــــا...اینا کمــــــــــــــــه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خـــــــــــدا کـنه مـــــــــث همــــیشــــــــــــــــــه بتــــــــــــــرکـــــــــــــــــــــــــونــــــــــــه....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

عالی بود فقط همین

راستی این قطعه مال خودمه با تغییراتی از شعر خودت:

دارم میام کنسرتت بلیط چه ارزونه

با تلخیص از شعر:

دارم میام پیشت جاده چه همواره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

خیلی عالی بود ممنون دیگه احسانه دیگه باصداش هر سنی رو به وجد میاره
(فقط احسان عزیز)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

عشقیییییییییییییییییی احسان

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

با دم این خواننده گرم از همه جور آدمی از پیر تا جوون و بچه تو کنسرتش هست.فقط باید یه خورده ورزش کنه یه کم زیادی تپل شده!
امیدوارم همیشه موفق باشه و زندگی به کامش

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

احساااااااااااااااااااااااان!
تو فوق العاده ای...............
واییییییییییییییی عالی بود...
برام هیچ حسی شبیه تونیست........

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

احسان جون یک دونه ای. ولی با امیر موافقم باید ورزش کمی و رژیم بگیری همینطوری پیش بری از تیپ هنری خارج می شی هر چی هم شیک بپوشی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

این کودک خردسال خواهر زاده ی گل خودمه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

بله، زایا سلیمان از گروه احسان جدا شده...

R.S
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:50

مجتبی جان. سایت موسیقی ما اینجاشو اشتباه کرده بود که الان درستش کرده. همون طور که بهمن بابازاده تو رادیو جوان اشتباه گفت... ( انتقاد از بهمن عزیز :دی )
در واقع هومن نامداری عزیز نوازنده ی ساکسیفون و کیبورد رهبر گروه ارکستر هست. و هومن غفاری عزیز فقط نوازنده ی درامز هست.
+
با تشکر از موسیقی ما و سعید عبداللهی عزیز که با اون حال و روزش پوشش خبری خوبی دادن.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سکوت به احترام عاشقانه‌ها ... | موسیقی ما