برنامه یاد بعضی نفرات
 
عکس‌هایی از حاشیه‌های کنسرت لغو شده حسام‌الدین سراج در کرمانشاه
تبعات لغو کنسرت سراج در کرمانشاه ادامه دارد؛
عکس‌هایی از حاشیه‌های کنسرت لغو شده حسام‌الدین سراج در کرمانشاه
موسیقی ما - کنسرت حسام الدین سراج در کرمانشاه با دخالت گروهی  که مانع برگزاری کنسرت شدند، لغو شد. لغو این کنسرت و اقدامات این گروه واکنش‌های زیادی را در جمع اهالی موسیقی برانگیخت. از جمله دفتر موسیقی وزارت ارشاد اسلامی که این اقدام را محکوم کرد. عکس‌هایی از حاشیه‌های این کنسرت برگزار نشده را اینجا ببینید ...
منبع: 
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 تیر 1389 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

همشون هم گمنام نیستن. به طور مثال اونی که رو موتور نشسته رو به گمانم همه بشناسن!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

ادبیات هر کسی نشانه ی بی واسطه و واقعی تفکراتش است.
لازم نیست در باره شخصیت والا و موسیقی والای سراج صحبت کنیم و این اقدام اوباشیگری را نهی کنیم! همین نوع نوشته "اولین کامنت" این مطلب در بالا در حمایت از آنهایی که در عکس می بینید کافی است تا بدانید با چه جماعتی روبرو هستیم!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

بی صبرانه منتظر روز قیامتیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

من بلیط داشتم برای این کنسرت .
هرچند من همیشه مخالف رویه ی مطالب این سایت بودم ، اما دمتون گرم . مگر اینطوری با پیگیری شماها بشه کاری کرد .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

دوست داشتن کنسرت رو بهم زدن ,دیگه اظهار نظر نکنید همین که هست. به سراج و ارشاد و من و تو او و ما و شما و موسیقی ما ربطی ندارد بلکه به انها ربط دارد.
فهمیدید???????????????????????????????

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

جالبه این قیافه ها رو در هر معرکه ای میشه دید. لباس شخصی هایی که واقعا گمنامند ، اما کارهایی که میکنند ضرری به پهنای تاریخ و فرهنگ ایران وارد میکند.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

موتور پلاک ندارد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

واقعا متاسفم برای این دوستانی که برنامه رو بهم زدن...وجود همچین افرادی باعث عدم پیشرفت ایران در 30سال گذشته بوده است..واقعا متاسفم....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

دوست عزیز. فرامرز خان,شما هنگامیکه یک مطلب را میخوانید, لطفا چند بار با دقت مطالعه فرمائید تا معنی و مفهوم ان را کاملا متوجه شوید, سپس عقاید دیگران را زیر سوال ببرید,شما از پروپاگاندا چیزی میدانید???هر چند نوشته ی من ,کامل این روش را شامل نمی شود. سپاسگزارم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

پس شطح سیاسی بود!! معذرت.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

علت لغو کنسرت سراج صرفا مخلفتهای دو نفر رانت خوار اقتصادی کنسرتهای موسیقی به نامهای فاضلی زاد(معاون فرهنگی ارشاد اسلامی استان کرمانشاه) و خرسندپور (رییس اداره امور هنری) بود. 

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:41

کنسرت موسیقی حسام الدین سراج قرار بود در تاریخ های 18 و 19 مرداد در کرمانشاه برگزار شود. ماجرا از این قرار بود که این کنسرت ابتدا توسط جمعیت خیریه امام علی کرمانشاه اجرا شود، لکن افرادی که با تصدی پست های دولتی درآمدهای کلان از کنسرت موسیقی در کرمانشاه بدست می آورند اجازه به هیچ شخص حقیقی و حقوقی برای اجرای کنسرت در کرمانشاه نمی دهند.
دونفر مسئول (معاون فرهنگی و رئیس اداره امور هنری) اداره کل ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برای اجرای کنسرت پاپ احسان خواجه امیری از مرکز موسیق وزارت ارشاد نموده بودند، که مجوز برای آنان مرداد ماه صادر شد. لکن چون دیگر افرادی از قبل قرار شده بود کنسرت خواجه امیری را زودتر در کرمانشاه برگزار نمایند، در نتیجه این دو نفر حتی تاریخ مجوز صادره از وزارت ارشاد را دستکاری نموده اند و تاریخ آن را به تیر ماه تبدیل کردند و بماند کنسرت با چه وضعی اجرا شد. ولی آنان درامد هنگفتی نصیبشان شد.
نکته جالب توجه آن است که برای حراست کنسرت پاپ خواجه امیری از همان افرادی که کنسرت سراج را برهم زدند استفاده نموده بودند!
مجوز اجرای کنسرت موسیقی سراج به نام یکی از این دو نفر از مرکز موسیقی ارشاد صادر شده بود. لکن به علت اعتراض شدید جمعیت خیریه امام علی و دیگر افراد در کرمانشاه مقرر شد که کنسرت توسط جمعیت فوق برگزار شود که این دو توسط افرادی که کنسرت پاپ خواجه امیری را بر عهده داشتند، کنسرت سراج را برهم زدند تا ثابت کنند که هیج فردی در استان کرمانشاه به جز خودشان نمی تواند کنسرت های درآمد زا برگزار نماید؟!
مگر می شود افرادی که تا دیروز کنسرت پاپ را حراست نموده اند کنسرت سنتی را برهم زنند!!!
"حال شما قضاوت کنید"

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود عکس‌هایی از حاشیه‌های کنسرت لغو شده حسام‌الدین سراج در کرمانشاه | موسیقی ما