برنامه یاد بعضی نفرات
 
در برنامه‌ای به خوانندگی حسام‌الدین سراج و اجرای آلبوم «وداع»
«جواد یحیوی» راوی کنسرت ارکستر ملی شد
موسیقی ما - پس از وحید جلیلوند (کارگردان سینما)، جواد یحیوی نیز ارکستر ملی ایران را به عنوان راوی، برای اجرای آلبوم «وداع» همراهی می‌کند.
 
تازه‌ترین کنسرت ارکستر ملی ایران در حالی به رهبری مهمان نادر مرتضی پور و خوانندگی حسام الدین سراج برگزار می‌شود که جواد یحیوی (بازیگر تئاتر و سینما) به عنوان راوی در این برنامه حضور خواهد داشت.
 
این کنسرت ساعت ۲۰ روز دوشنبه ۱۴ آبان به مدیریت هنری فریدون شهبازیان، رهبری مهمان نادر مرتضی‌پور و خوانندگی حسام‌الدین سراج در تالار وحدت اجرا می‌شود. در این کنسرت که با اجرای آلبوم «وداع» به آهنگسازی سید محمد میرزمانی همراه خواهد بود، قطعاتی چون «راز»، «سرخیل مستان»، «یک دل و یک بار»، «شوخ شیرین»، «راه عشق»، «وداع» و «گریه خون» اجرا می‌شود.
 
آلبوم «وداع» یکی از آثار موسیقی کشورمان در حوزه موسیقی عاشورایی است که سال‌ها پیش در دسترس مخاطبان قرار گرفت. از این آلبوم تاکنون چندین‌بار کنسرت‌های متعددی در تالارهای مختلف برگزار شده که از آن جمله می‌توان به برگزاری کنسرتی به همین نام در مرکز همایش‌های برج میلاد در دی ماه سال ۹۱ اشاره کرد که در این کنسرت سید محمد میرزمانی به عنوان رهبر ارکستر، حسام الدین سراج خواننده و وحید جلیلوند به عنوان راوی حضور داشتند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 5 آبان 1397 - 14:49

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «جواد یحیوی» راوی کنسرت ارکستر ملی شد | موسیقی ما