برنامه یاد بعضی نفرات
 
بنیامین: هیچ وقت و هیچ کجا فالش نخوانده‌ام
گفت‌و‌گوی اختصاصی سایت «موسیقی ما» با بنیامین بهادری - بخش اول:
بنیامین: هیچ وقت و هیچ کجا فالش نخوانده‌ام


موسیقی ما -  مهدی عزیزی، خسرو خسروپرویز: اولین اجرا‌های زنده در ایران دلیل خوبی بود برای گفت‌و‌گو با بنیامین بهادری که در حال حاضر بی‌شک یکی از محبوب‌ترین چهره‌های موسیقی پاپ ایران است. به همین منظورهفته گذشته در دفتر شرکت ترانه شرقی مهمان بنیامین بهادری شدیم تا گپی درباره حس‌و‌حال و فعالیت‌های این روز‌های وی بزنیم. ماحصل این گپ‌و‌گفت را در دو بخش می‌خوانید که بخش اول بیشتر به آلبوم جدید و وضعیت موسیقی پاپ ایران در سال گذشته اختصاص دارد و بخش دوم درباره کنسرت‌ها و به خصوص اولین اجرای زنده بنیامین در ایران است. از این گفت و گو یک فایل صوتی هم به زودی در سایت منتشر می‌شود...
 
×××





از آلبوم جدیدت شروع کنیم؛ شنیدم به شدت مشغول کار روی آلبوم جدید هستی.
بله، من هر روز روي آلبوم بعدی كار مي‌كنم حتي وقتی در خانه يا پاي سازهم نباشم، به شدت مشغول كار  روي آلبوم هستم و به نتايج خوبي هم دست پيدا كرديم ولي هنوز زمان قطعي انتشار آن مشخص نيست.

این بار چه کسی آهنگ‌های بنیامین را تنظیم می‌کند؟
هنوز نمی‌خواهم لو بدهم.

کلا نقش تنظيم‌كننده در جنس موسيقي تو چيست؟
هر كس به اندازه خودش نقش دارد من هيچ وقت جاي كس ديگري را نمي‌گيرم و هيچ‌كس هم جاي من را نمي‌گيرد ما به هم خيلي كمك مي‌كنيم تنظيم‌كننده به اندازه اسمي كه مي‌شنويد در كار من سهيم و تاثير‌گذار است.

در آلبوم‌های قبلی با پيام شمس و نيما وارسته کار کردی به نظر خودت کار کدام بهتر بود؟
هر كدامشان به نوبه خودشان بي‌نظير هستند. با اينكه هر يك فضاي كاري كاملا متفاوتي دارند ولي من اصولا با پيام راحت‌تر بودم، نيما پسر خوب و با استعدادي‌ است و تقريبا مي‌توانم بگويم كه در كار خودش نابغه است.

از سبک موسیقی بنیامین تقلید زیاد شده اصولا این تقليد را قبول داري؟ سوال قبلی‌ام راجع به نقش تنظیم‌کننده در ترانه‌های بنیامین بیشتر به این موضوع بر‌می‌گشت.
براي يك هنرمند بهترين چيز آن است كه مقلد‌هاي زيادي داشته باشد البته من اين مسئله را تاييد نمي‌كنم ولي اساسا لازمه اينكه شما يك هنرمند خوب و حرفه‌ای به حساب بياييد این است که داراي مقلد باشيد. البته اين فقط بايد در چارچوب کارآماتوري اتفاق بیفتد، همه ما در دوره آماتوری به نوبه خود تقليد كرديم ولي اگر اين تقليد به شكلي باشد كه مردم بفهمند و منتشر شود ديگر تقليد نيست بلكه نوعي دزدي به حساب مي‌آيد بنابراين تقليد نبايد به مرحله انتشار برسد.

این نظر را قبول داری که بنیامین به هر حال سبک خاصی برای خودش دارد چه به لحاظ موسیقی و ترانه که خیلی با هم مچ‌شده و این متر‌و‌معیار سبک بنیامینی است؟
نه واقعا به نظرم این طور نباید دید. کار باید اورجینال باشد تا خوب و ماندگار شود. من با هر تنظیم‌کننده‌ای کار کنم من بنیامینم و آن تنظیم‌کننده هم خودش است و باید کار جدید و اورجینالی تولید شود. نیما و پیام در کارهای‌شان با من تاکید می‌کنم با من اورجینال بودند و فرید احمدی که سوپر‌اورجیتال است.

نیما و پیام در دیگران کارهای‌شان هم اورجینال بودند؟
این را بگذاریم برای قضاوت مردم. چون من خیلی هم به کارهای جدید بچه‌ها گوش نکردم. بهتره من قضاوت نکنم و این را بر عهده مخاطب‌ها بگذاریم.

یکی از معضلات موسیقی ما نبودن یک سیستم ارزیابی کارشناسی و امتیازدهی به محصولات و تولیدات موسیقی ماست. انتخاب یا عیارسنجی در موسیقی نداریم.
موسیقی پاپ نیاز به این چیزها ندارد. این چیزهای بیشتر به موسیقی کلاسیک یا کلا بحث آکادمیک موسیقی‌ست.

ولی مثلا در انتخاب‌های جوایز «گرمی» بخش پاپ هم وجود دارد.
«گرمی» را می‌دهند به کسی که هیات داوران در آن سال بهتر دانسته ولی در موسیقی پاپ همیشه جایزه را به کسی می‌دهند که بیشتر از همه دیده شده و تیراژ و فروش آلبوم‌اش بیشتر بوده است. این آلبوم در موسیقی پاپ از همه بهتر بوده.

حکما این طوری نیست.
چرا حکما این‌طوری است. وقتی می خواهند بگویند بهترین خواننده یا گروه آمریکایی کدام است می‌گویند فلان گروه چون این هفته مثلا چهلمین هفته است که در صدر تاپ موزیک است. مردم زنگ می‌زنند یا مثل شما سایت شما امتیاز می‌دهند. این راهی که شما درسایت دارید به آنجاها هم می‌رسد که مطمئن بگوییم مثلا به باکس آلبوم های برتر سایت موسیقی ما می‌شود برای ارزیابی استناد کرد.

پس یعنی به نظر تو در موسیقی پاپ ما هر خواننده‌ای که طرفداران بیشتری داشته باشد لزوما خواننده بهتری است؟
در موسیقی پاپ بله.

حتی اگر کار تقلیدی باشد؟ مثلا اگر از خود تو تقلید کند وموسیقی ضعیفی داشته باشد ولی کارش بیشتر از تو بفروشد بازهمین عقیده را داری؟
بله اگر از من پرفروش‌تر شود و موفقتر باشد حتما بهتر بوده. موسیقی پاپ همین است. اگر تو یک سی‌دی خام فقط سکوت، اسم آلبوم روش بزنید و در بازار منتشر کنید و این آلبوم پرفروش بشه، تو خواننده موفقی هستی. پاپ تعریف‌‌اش همین است.

برخی از كارشناسان موسیقی تو را متهم به فالش خواندن مي‌كنند نظرت خودت چیست؟ اصلا با این تعریفی که از موسیقی پاپ و موفقیت یک خواننده داری این موضوع برای تو اهمیت دارد؟
اوه .. اصلا و به هيچ‌وجه در موسيقي بنيامين فالشي پيدا نمي‌كنيد .هيچ وقت... شاید ذهنیت‌ها فالش باشد. هیچ وقت وهیچ کجا فالش نیستم. اگر کارشناسی هست که معتقد است من فالش می‌خوانم باید بیاید سر میز به من اثبات کند که من کجا فالش می‌خوانم ... نه نه اصلا امکان ندارد.

کلا این موضوع برای تو اهمیت دارد؟ چون خیلی از خواننده‌های پاپ معتقدند که حتی اگر فالش هم بخوانند ولی چون همه دوست دارند و مخاطبانشان راضی‌اند کارشان درست است.
بله، من هم با آنها موافقم اما وقتی اسم کارشناس وسط می‌آید قضیه فرق می‌کند باید بیایند و اثبات کنند. من از همه آهنگ‌هایم دفاع می‌کنم چون این قطعات دیگر مال منِ تنها نیست. مال من و همه آن‌هایی است که شنیده‌اند و خوششان آمده . دفاع کردن در بحث کارشناسی یک کار درست است که اگر واقعا کسی ادعای مستندی دارد من حاضرم هر جایی درباره‌اش توضیح بدهم. ولی من مدعی‌ام که اصلا چنین قضیه‌ای وجود ندارد.

ما یک دوره نسبتا خوب داشتیم که اولین آلبوم‌های نسل جدید‌تر موسیقی پاپ به بازار آمد و خیلی مورد استقبال قرار گرفت اما سال گذشته آلبوم‌های دوم این خواننده‌ها خیلی موفق نبود، به نظرت چرا اكثر آلبوم‌هاي دوم دچار افت شد؟
نه قبول ندارم! به نظر من ساختار اين آلبوم‌ها حرفه‌اي بود.

اما منظور من میزان استقبال مردمی همان تعریفی که خودت از موسیقی پاپ و معیار ارزیابی‌اش گفتی بود.
بله، اما میزان استقبال به شرايط مختلفی بستگی دارد از جمله رقابت كاذبی که شکل گرفته. كاري به استقبال عمومي و مردمي ندارم. توليد آلبوم‌ها در طول اين چند سال اخير به شكل كاملا حرفه‌اي درآمده است و اكثر هنرمندان در طول سال‌هاي اخير به خلاقيت‌هاي حرفه‌اي دست زدند كه قبلا اصلا اين مسئله وجود خارجي نداشت.

پس نظر مساعدی نسبت به آلبوم های سال گذشته داری؟
من آلبوم‌ها را گوش دادم احساس می‌کنم که اتفاقا برخلاف نظر خیلی‌ها شاید استقبال مردم کمتر بوده اما خود تولید‌ها حرفه‌ای‌تر شده است. و این جای تبریک دارد به دوستان.

ولی من فکر می‌کنم شاید به لحاظ کیفیت بالاتر بوده اما دیگه حس و خلاقیت قبل را نداشتند.
ببین شرایط مختلفی روی خلاقیت و شناخت مخاطب تاثیر می‌گذارد. مخاطب ما مدام تغییر ذائقه می‌دهد و شما اینجا یک زمان چند ماهه دارید تا انتشار. هرچه این زمان کوتاه‌تر شود می‌توانیم این بهانه را از هنرمندان بگیریم. من نمی‌گم این زمان را برداریم. اما باید کارشناسی شود. ما در زمینه شناخت هنر خیلی توسعه یافته‌ایم. مردم ما این قضیه را خوب درک می‌کنند. به خاطر پیشینه فرهنگی که داشتیم مردم ما ذائقه خوبی در این زمینه دارند. ولی متاسفانه یا خوشبختانه در این سال‌ها ورودی‌های زیادی در حوزه موسیقی به خصوص پاپ داشتیم. هر روز یک mp3 جدید تولید می‌شود. مردم یک مقداری گیج شدند. مثل همین اتفاقی که برای آلبوم من افتاد. یک دفعه با 17 قطعه در یک آلبوم رو‌به‌رو شدند. طرف گیج می‌شه چی شد؟! شاید یکی از خطا‌های من در آلبومم این بود که تعددا قطعات زیاد بود.یک نفر ممکن است آلبوم را گوش کند و از اول برسد به آخر و در انتها فکر کند خوب چی شد؟ چون نفهمیده چه اتفاقی افتاده.

این برای یک آلبوم پاپ خیلی بده.
آره اینو من به عنوان یک خطا و اشتباه در آلبوم 88 گفتم. این خطا بود که تعداد قطعات در آلبوم زیاد بود. دست مخاطبم را نخوانده بودم که هر روز با این حجم قطعات و ترانه‌ها مواجه می‌شود.

چرا سینگل منتشر نمی‌کنی؟
این کار رو می‌کنم و همین قبل از عید قطعه «بوی عیدی» را منتشر کردم.

این کار حرفه‌ای است که کمتر در ایران شاهدش هستیم
بله ولی باید سینگل خوب ارائه بشه که مردم کاملا متوجه بشن که این کار اثر کیه و کاملا با شناسنامه باشد. شاید سایت شما بتونه در آینده این کار را انجام بده.

... ادامه دارد
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مرداد 1391 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

مقلدا رو خوب اومدی

این روزها دارن همه با صدا و شهرت محسن یگانه خواننده میشن ! شما چطور؟!

البومش بیاد روی اون البومی که 8 نفر توش بودن رو کم میکنه!!

منظورم البومه 8

اونا 8 نفرن

ولی سلطان تکه و تنها

حالا ببینین چیکار میکنه این "طوفان صدا"

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

سلام. ممنونم از مصاحبه تون.
اتفاقاً یکی از دلایلی که من آهنگ های بنیامین رو دوست دارم ترانه های زیبا و حسی اونه. واقعاً تأثیر گذار هستند.
امیدوارم شما و بنیامین عزیز همیشه موفق باشید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

طرفدار علی اصحابی هستم ولی فوق العاده بنیامین رو قبول دارم... خیلی باهوشه و صدای خوب و دلنشینی هم داره...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

چه عکس هنری ای!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

در حال حاضر بی‌شک یکی از محبوب‌ترین چهره‌های موسیقی پاپ ایران است .

جانم ؟ اگه به این بگن محبوب پس به محبوب چی میگن ؟ خودش گفت این عنوانو براش بزنید ؟

برای یک هنرمند بهترین چیز آن است که مقلد‌های زیادی داشته باشد

تو که مقلدی نداره اخه صدایی هم نداری که مقلد داشته باشی

در موسیقی پاپ هر آلبومی بیشتر بفروشد از بقیه آلبوم‌ها بهتر است

البوم دومت که سوم چهارمین البوم پرفروش سال شد

هر خواننده‌ای که طرفداران بیشتری داشته باشد لزوما خواننده بهتری است؟
در موسیقی پاپ بله.

تو همه به جز چند نفر طرفداری نداری

خداییش این حرفا رو خودش زده همش بر علیه خودش حرف زده که !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

ممنون جالب بود من که با نظربنیامین موافقم ولی درباره تعداد زیاد قطعات مخالفم اتفاقا به نظرم قطعات زیبای درالبوم 88قرارگرفت که هرکدام جای خودشون دارن ونمیشه گفت که تعداد زیاد قطعات مخاطب اذیت می کنه به هرحال این نظربنیامین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

وای واقعا ازتون خیلی ممنونم به خاطر مصاحبه با بنیامین عزیز
بنیامین بهترین و محبوب ترین خواننده ایرانه حتی از چاوشی هم طرفداراش بیشتره
نظیر نداره تو رو خدا مصاحبه صوتیشو بذارید سریعتر منتظرممممممممم

م
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

مثله محسن یگانه باید مقلد زیاد داشته باشه...

تا نشان از پیروزی باشه...نه مثله بعضیا(که توو توهما")

منظورم به بنیامین نیست...بنیامین خواننده خوبیه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

از بنیامین برای تولید موسیقی بسیار زیبا در آلبومهای 88 و 85 و همچنین در آلبوم یک مهیار کاووسی و دیگر خواننده هایی که حضور ذهن ندارم تشکر می کنم. از سایت خوب شما خواهش می کنم صدای بنیامین را بذارید چون مشتاقم بدونم صدای ایشون وقتی حرف می زنن چه جوری هست

Mas
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

کارش درسته .....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

ممنون از شما.مرد اول ومرد برتر پاپ فقط بنیامین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

هرچه از بنیامین بهادری میخواهید در : http://benyaminfans.ir
تور کنسرت های بنیامین در امریکا و کانادا ...
با تشکر از موسیقی ما بابت مصاحبه ..
منتظر فایل صوتی هم هستیم .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

پس با این اوصاف البوم ژاکت چاووشی بهترین البوم بود

جون پر فروشترین بود.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

باریکلا... من هم با این صدام اگه کامپیوتر و نرم افزارهای استودیویی داشتم هیچ مشکلی نداشتم.

این حرفها کدومه؟ یه ذره دنبال شعر برید، دنبال مفهوم برید، دنبال کار با ارزش برید... این آخه چه متنیه که برگرده بگه امشب درجه ی تبم روی 1300ه... :-&

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

این پسره بالاخره حرفای خوبی زد.
خوشمان آمد!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

بنیامین کاراش حرف نداره تو ایران طرفدارش خیلی زیادن ختی بیشتر از یگانه و چاووشی

چرا انقدر گیرید رو این دوتا خواننده؟

بنیامین از هردوشون بهتره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

ای بابا اصلا نمیتونن تو یه مطلب اسم استاد چاوشی رو نیارن
هر مطلب از خواننده ای میذارن هواداراش باید حتما اسم استاد چاوشی رو بیارن
مریم جوک گفتی دیگه کم مونده بود بگن خواننده ای هم هست از استاد چاوشی محبوب تره اونم بنیامین !! فردا هم طرفدار سهراب پاکزاد یا امیرتاجیک میاد اینو میگه
در ضمن حالا که باز استاد چاوشی رو وسط کشیدید مثه همه مطالب ، درباره این مصاحبه بگم که اگه به مقلد باشه که استاد چاوشی بیشترین مقلدا رو داره هر روز یکی اضافه میشه مثه دیجی هادی تایگر محمد یاوری پرهام ابراهیمی شاهین لطفی و .... اگه به بیشترین فروش باشه که هر دو البوم استاد چاوشی پرفروشترین البوم سال شده اگه به داشتن هوادار که عین روز روشنه و نیازی به گفتن نیست که طرفدارای استاد چاوشی رو هیچ خواننده ای تو خوابشم ندیده، تو همه نظرسنجی ها هم که اوله یهو اسم استاد چاوشی رو میگفت میرفت
پی کارش

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

و باز هم محبوبترین آلبوم سال یعنی ژاکت محسن چاوشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

محبوبترین آلبوم سال و محبوبترین خواننده هر سال ما ژاکت و محسن چاوشی
فقط همین....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

فقط سلطان حمید عسکری
امسال با البوم کما 3 میترکونه البوم کما 2 یه سری اشکالات داشت که برطرف شده میلاد ترابی هم اومده با این البوم چاوشی و بنیامین و رضا صادقی و خواجه امیری و ...و البوم ژاکت و 88 و 8 و ... رو رد میکنه منتظر باشید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

صدای یگانه محسن یــــــــــــگانــــــــــــــــــه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

کما 1000 هم اگه بیاد باز فایده نداره !!!!!:))

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

شما ها به همین خیال باشید.اگر کما 100و ژاکت 200وبقیه خواننده ها جمع شن شاید نصف رکورد بنیامین و داشته باشن.اونم شاید.....اخه یکی نیست بگه الهی فدات معلومه تو فالش نمیخونی چون تو بهترینی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

ببخشید میشه بگید که وظیفه‌ی خواننده چیه؟ مگه کسی که اسم خودش رو خواننده میذاره، اجازه‌ی فالش خواندن داره؟ پس کسی که اینطوری میگه یه نقطه ضعفی داشته..........

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

سلام....مرسی بابت مصاحبه ی خوب وتخصصیتون...
بنیامین جان.شما خودت کسایی رو که گفتن فالش میخونی رو به بزرگی خودت ببخش...نادونی کردن...
به نظر من این حرف بنیامین خیلی درست بود که فرید سوپر اورجیناله...واقعا کار سید فرید احمدی حرف نداره وترانه هاش تو اوج معنی و مفهوم عمیقه...
جالبه...من تعجب میکنم...چطوری چاووشی که خودش یه مقلده مقلد داره...؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!! این خنده دار نیست...قابل توجه دوستان: اون کسایی که گفتی مقلد قمیشین نه چاووشی...
البته از نظر من محسن چاووشی تقریبا خواننده ی خوبیه...ولی این که میگین مقلد داره یه کم تعجب آوره..!!!
موفق باشین....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

قسمت دوم مصاحبه را کی میگذارید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

خونده بودم قبلا که اینجا تو همه مطالب طرفدارای خواننده های دیگه خوانندشون بامحسن چاوشی مقایسه میکنن تا اعتبارش بره بالا ولی نه دیگه تا این حد ماشالله اولین نظرات هر مطلب از طرفدار هر خواننده ای اولین کلمش اسم چاوشی اورده میشه و میگه بهتر از اونه پرطرفدارتر از اونه و ...
این جوجو خیلی حرف خنده داری زده تقلید محسن چاوشی از سیاوش قمیشی 4-5 سال پیش حرفشو میزدن دیگه کسی الان این حرفو بزنه باید به عقلش شک کرد الان محسن چاوشی خودش چندین و چند مقلد داره که میخوان با نزدیک صداشون با انواع ترفندها معروفیتی کسب کنن انگار دو روزه اومدی تو اینترنت یا شایدم به سایت های موزیک سر نمیزنی برو ببین چند تا خواننده هستن که مقلد چاوشی هستن و به مدیر سایت های موزیک میگن که زیر مطلب اهنگشون بزنن صدای فلانی شباهت بسیار خاصی به صدای محسن چاوشی دارد همین کافی میشه خواننده اهنگش کلی دانلود شه و یه شبه معروف شه اسماشو هم که گفتن تازه این تعدادیش بود
سلطان موزیک ایران تو همه چیز موسیقی ایران پیشتاز و بی رقیبه از هر نظر

نمیدونم مطلب من چه موردی داشت تایید نشد فکر کنم به خاطر قسمت اخر بود که اونو حذف کردم امیدوارم این بار تایید شه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

Only SIRVAN SIR-1

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

تمام سایت های معتبر موسیقی آلبوم 88 را پرفروش ترین آلبوم سال 88 عنوان کردند...
درود بر بنیامین عزیز !!!!
http://music2002.persianblog.ir/post/148/
http://benyaminfans.ir

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

faghat sohrab pakzad o amir tabari

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

درورد بربنیامین خوب حال اونوری ها گرفت کسی انتظارش نداشت که لس انجلسی همچین کاری کنند اون ها برعلیه جوسازی هایی که کردن تا سالن پرنشه ولی دید که چی شد سالن پرشده بود فقط بنیامین عزیز خودمون بنیامین مردبرترموسیقی پاپ

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

سلین دیون باید خیلی حواسش به رقبای بزرگی مثل بنیامین و ساسی مانکن باشهD:..
بنیامین هم که اصلاً هیچ کجا فالش نمی خونه و دیگه رقابت باهاش واقعاً سخت ترهD:..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

بی صبرانه منتظر آلبوم جدید بنیامین هستیم.......♥♥

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

age benyamin conserte amir tabario sohrab pakzado miomad va zende khoondano guitar zadane amiro midid dg hich vaght edea nemikard

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

معلومه که فالش نمیخونی عزیزم...اگه فالش میخوندی که سالن مروف گیپسین لوس آنجلس با ظرفیت 6000نفر پراز تماشاچی نمیشد که...مرسی که بازم مثل همیشه سربلندمون کردی....
عزیزانی هم که میگن صدای بنیامین با کامپیوتر و تو استودیو قشنگه فقط کافیه که برن اجرای زنده ی قطعه ی "نگران" رو از سایت benyaminfans.ir دانلود کنن...اونوقت میفهمن که هر صدایی صدای بنیامین نمیشه...!!!!!
الحق و ابصاف بنیامین بهترین خواننده ی پاپه و قضیه ی مقلداشو حتی نشریات و خواننده های اونور آبی هم تایید کردن...
فقط وفقط بنیامین بهادری......مرد اول پاپ ایران....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

چه اعتماد به نفسی دارین..!!!!
واقعا فکر میکنین مقلدایی که گفتین مال چاووشین...
آخه چطور یه مقلد میتونه مقلد داشته باشه...حالا حتی اگه(3-4سال که سهله)10 سال از تقلیدش بگذره.پس لطفا" به دور از تعصب قضاوت کنن..چاووشی از شهرت وصدای کس دیگه ای استفاده کرده.ولی کاری که ارائه کرده نسبت به خیلیا با ارزشتره..
البته بگذریم از اینکه قسمتی از محبوبیتشم به خاطر کارای زیرزمینی همون 3-4 سالیه که عرض کردین...
بازم میگم:گرچه از نظر من چاووشی نسبت به خیلی از خواننده ها تقریبا بهتره.ولی اینکه بگین مقلد داره خنده داره.
(لطفا کامنتمو تایید کنید)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

ما از دست شماها طرفدارهای چاوشی جان به لب شدیم من هرسایت موسیقی در باره بنیامین مطلبی نوشته شده باشد اینها فوری قبل از همه اظهار نظر میکنند ومطلب را منحرف میکنند یا با اظهارات عجیب و خنده آور می خواهند خواننده خودشان را به همه تحمیل کنند ولی با تمام این اوصاف ماطرفدار بنیامین هستیم چه شما بخواهید چه نخواهید زور زیادی هم نزنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

اینجا رو تازه مطلبش و دیدم باز حرف سلطان چاوشی رو وسط کشیدید
این مریم خیلی بامزس دیگه اول خودش اسم سلطان چاوشی رو اورده بعد اومده به ما میگه اون طرفدار مهیار کاووسی هم میگفت شما اول اسم مهیار کاووسی رو اوردید هههههه
بنیامین که به جز 3-4 نفر که اونا هم همشون ثابتن مگه طرفدار دیگه ای هم داره که بخوایم مطلبشو منحرف کنیم
اون سایتی موسیقی که میگی از بنیامین مطلب گذاشته طرفدارای سلطان چاوشی منحرفش کردن اصلا وجود خارجی داره ؟ خواب دیدی ؟
خدا روزیتون جای دیگه بده وقتی طرفدار مهیار کاووسی شاخ میشه برای طرفدارای سلطان چاوشی طرفدار بنیامین هم توقعی نمیره ازش

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

جناب محمد حقیقت تلخ مثل تو هم نباید باورکنند چون خواننده محبوبشون اصلا طرفدرای نداره اگه می تونه کنسرت بگذاره تا معلوم میشه چقدرطرفداره داره شما تو هرسایتی جو بهم می زنید فقط چون چاووشی ازبقیه کم نیاره بفهمیم 3تا طرفدرا داره یکیش تو یکیش سجاد یکیش علیرضا با اسم های مختلف هه هه هه سلطان که کنسرت بگذاره بروبابا سلطان الکی این طورخرج نکنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

in farghe note do ro ba re tashkhis nemide bad mige man hichvaght falsh nakhondam.azizam khial kardi hame eyne khodedtan ba ba jon to tamame3 sedat tione!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111

دوشنبه 20 خرداد 1392 - 22:15

just benyamin & yeganeh

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بنیامین: هیچ وقت و هیچ کجا فالش نخوانده‌ام | موسیقی ما